1. leht 1-st

BMW 320 Touring, E91, 11/2005

Postitatud: 12.11.2012 22:58 41
Postitas taifunk
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bookmark=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Paluks mõnda kommentaari antud masina kohta. Ehk keegi isegi oma silmaga vaatamas käinud?
Endale tundub selle raha eest olevat masinat küll. Varustustaseme kohta hind isegi liigagi odav. Samas läbisõit on ka soliidne, mitte et see midagi eemalepeletavat on. Küll aga selle läbisõidu juures võib hakata kübemefiltri vahetuse peale ilmselt mõtlema, mis korralik 2000.- vms.
Väljalaskeaasta ka selline, et üks esimestest uue kerega. Samas lastehaigused peaks garantiiajal olema välja ravitud.
Kas need veljed on E91 originaalid või üldlevinud BMW omad?
Tänud abilistele ette igastahes!

Re: BMW 320 Touring, E91, 11/2005

Postitatud: 13.11.2012 09:00 32
Postitas Marko S
Veljed peaks jah originaalid olema.varustust on selle raha eest küll, kui aus olla.Iseasi, kas see läbisöit paika peab ? Kahtlane natukene!Olen kuulnud ka turbotest jutte, et ei kesta nad hirmus hästi ja mingi hetk saavad otsa.Ise pole kokku puutunud.Äkki Imre oskab täpsemalt kommenteerida seda ?

Ma tsiteerin ühest teisest teemast oma juttu :

Juttu siis nimelt kk pistikust, mis asub käigukasti küljes, kardaani pool otsas ja paremal pool.Mul oli sama jama, et pisik märg, kuid hirmsasti sealt öli ei lahmanud.Uurisin ka, et kuidas vahetamisega oleks, siis jöudsin järeldusele, et pool kasti tuleb lahti kitkuda.Ei tea, kas on öige jutt ?!? Seal on igatahes mingi kummi/vask seib, mis ei kesta ja hakkab lekkima.Teine probleem on kastitihendid.Manuaali kohta ma ei oska rääkida, aga automaadil oli küll probleem sellega.Kui pöhja alt ära vötad, siis vanat pole mötet tagasi panna, kuna ei jää pidama.Vöid ka uue tihendi panna, kuid tolku nihuijaa.Kk pöhi on plastmassist.
Uue pöhja saad UM'ist (250.- kopikatega) või Ebay'st (115.- + kopikaid).Ja sinna juurde öli, mida ma mujalt ei leidnud, kui esindusest.Hinnaks oli 27.- liiter.Kasti mahub 7 liitirt, kui turbiini tühjaks ei lase.Muidu läheb 11-12 liitrit.Seega soovitan soojalt enne kontrollida, kuidas kk tihend on.Lihtsalt suhteliselt kallis löbu sellega tegelemine.Filtrit ka eraldi ei ole, saab ainult koos pöhjaga vahetada.

Teiseks soovitan kotrollida ka termostaatide korrasolekut.Kui küttekulu on körge, siis on eeldatavasti kas EGR termostaat või tavaline.või hoopis mölemad.EGR'i hind oli veidi alla 30.- tk ja vahetamise vöib ise teha.Tavatermostaat oli vist sinna 40.- auku ja vahetamine paras jama.Kuna turbotorud tuleb lahti saada ja need poldid on kinni pölenud.ep, on neil jah mingi tsirkulatsioonipump.See vist oli eelsoojendusega midagi seoses, kuna üllatavalt kiiresti läks talvel soojaks.Ja teiseks, too R4 muidu ei lähegi seal -20 kraadi juures soojaks.Seega see pidi olema mingi lisa neil jah.Aga see jutt puudutab siis diiselmootoreid.Ma ei tea täpselt, kas 1.6 - 2.3 on samad ? M47 ja N47 tüüpi diislipõletajad.


PS! Ma ei taha Sind selle jutuga ära hirmutada, vaid lihtsalt teavitada.Samas olin mina ainukene, kes selle kastiprobleemi otsas vaevles.Vähemalt minu tutvusringkonnast.Aga hetkel on okei, kuskilt ei leki ja probleem selleks korraks lahendatud.Sama oli ka termostaatidega.Kütusekulu oli meeletult körge.Praeguste ilmadega ja jahedamatega oli 11-12 küttekuluks, mis 120kw diisli jaoks on liig.Peale vahetamist ja muutus asi päris korralikult.Sain vist 5.9 peale kulu.Söitsin maanteed/linna.

Re: BMW 320 Touring, E91, 11/2005

Postitatud: 13.11.2012 11:01 42
Postitas MartenL
Turbo saab Lätis taastada, DPFi (kübemefiltri) Eestis välja progeda, õlilekke peatada. Mootor on levinud ning meie oludes aina levinumaks saab, seega mootori juppe ei pea esindusest ostma saab ka romulatest. (pihustid, pump)

Suurepärane mineku ja kütusekulu suhe. Kui ainult maanteed, siis vaata 330d.

Ostueelne kontroll tuleb igatahes teostada. Kui midagi viltu on siis hinnast alla võtta ja korda teha või järgmine isend vaadata. Kui auto on tervikuna väsinud, siis ei aita enam miskit.

P.S. kuulutuse esimene pilt ei ole sellest autost. (halogeentuled, tume sisu)