1. leht 1-st

278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 31.01.2013 18:20 41
Postitas lips
Tere!

Mul on suur huvi selle auto vastu.

http://www.auto24.ee/used/1125777" onclick="window.open(this.href);return false;

Kontrollisin vin-koodi ning näitas, et tegu on hoopis 318i'ga. Kas keegi teab midagi sellest autost?

Tänud.

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 31.01.2013 18:37 31
Postitas testivoitja
Loogiline ju, et mootor vahetatud. Konkreetset mootorit E30le ei pakutudki originaalis.

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 31.01.2013 18:40 55
Postitas lips
Enda kaitseks võin öelda, et otsin endale esimest autot ning E30-st tõesti väga palju ei tea. Kuid väga huvitab just E30 touring.

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 01.02.2013 16:55 28
Postitas Kotkas1
ahvatlev pakkumine aga kui esimest e30 otsid siis pigem eelista originaal seisukorda. nii juppide otsimine kui vigade leidmine tunduvalt kergem kui mootori vahetuse läbi elanud masinal. antud autol näiteks ei oskagi kohe kasvõi amorte osta- kas on nüüd 318 45mm või on vahetatud e30 325 omade vastu (52mm) , stabika vardad erinevad jne, saad aru küll mida ma mõtlen :)

tean juba omast käest kokku olnud 6 e30 mudelit ja hetkel oman 3tk neid
ma soovitaks viewtopic.php?f=6&t=142606&hilit=e30 teada ajalugu ja küllaltgi heas seisukorras

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 01.02.2013 20:58 57
Postitas Kristo_K
Ainuüksi piltidelt on 318i touring viisakam kui see 325i. Mine kohale ja kae ise üle, tundub et esimesse autosse on päris palju investeeritud, ehk on siis ikka korralikult tehtud et asi kestaks.

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 02.02.2013 19:23 36
Postitas Cert
Kotkas1 kirjutas:ahvatlev pakkumine aga kui esimest e30 otsid siis pigem eelista originaal seisukorda. nii juppide otsimine kui vigade leidmine tunduvalt kergem kui mootori vahetuse läbi elanud masinal. antud autol näiteks ei oskagi kohe kasvõi amorte osta- kas on nüüd 318 45mm või on vahetatud e30 325 omade vastu (52mm) , stabika vardad erinevad jne, saad aru küll mida ma mõtlen :)

tean juba omast käest kokku olnud 6 e30 mudelit ja hetkel oman 3tk neid
ma soovitaks viewtopic.php?f=6&t=142606&hilit=e30 teada ajalugu ja küllaltgi heas seisukorras
Kas touringutel ei olnud mitte suured püstakud ja ketas pidurid taga originaalis juba ?

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 03.02.2013 17:30 12
Postitas lips
Tuleb välja, et mootorivahetust pole registreeritud ARK-s. Sellisel juhul pean vist kahjuks ära ütlema. Kui mootor oleks vahetatud mingi nobedama e30 vastu, siis oleks okei. Siin aga nii ei ole.
Väga kahju, sest ilusamat varianti ma Eestis turul näinud ei ole.

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 03.02.2013 17:38 20
Postitas Cert
E30 foorumist kasutaja Tiit on müüa 325 touring. Väga korralik asi. tööd ja vaeva ta seal on näinud.

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 03.02.2013 18:04 27
Postitas lips
Cert kirjutas:E30 foorumist kasutaja Tiit on müüa 325 touring. Väga korralik asi. tööd ja vaeva ta seal on näinud.
Väga keeruline on aru saada, kas tal on mingi muu 325 touring müüa? Või ta on minule huvipakkuva touringu müüja?

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 03.02.2013 19:23 46
Postitas Cert
Tal on mingi muu müüa. Julgen soovitada toda autot.

Re: 278BBM E30 325 Tallinn

Postitatud: 06.02.2013 19:13 52
Postitas Kotkas1
to cert: kõigil r4 touringutel ei ole jämedamat püstakut, oleneb varustusest.tagumised kettas pidurid on küll kõigil aga väikse mootoriga touringutel on tagapiduritel väiksema silindriga pidurid(samad mis sedaanidel). r6 mootoriga on touringutel tagapiduritel suurema läbimõõduga kolvid. eelmine aasta jamasin enda omaga üv-sel kuna ühel pool oli lammarist ostetud r4 mootoriga touringu silinder pidurdus jõu vahe on ca 300nm ratta kohta.
enda 320it ehitasin samuti 325it -ks kokku hõlmas see liiga palju uusi juppe et uuesti teha
lisaks mootorile näiteks kogu kerele hunnik 325 originaal juhtmestikku nii heli kui ka näiteks valgustusega taha vaate peegli jaoks, samuti eelmainitud erinevused pidurisüsteemis, esimesed õõtsad mis 325it-l on alumiiniumist, mootori õlijahutus radikas, gardaanil on 325i -l leevendus muhv mida osadel 320i-del ei ole, differ 320it-l 4.10, 4.27 ja 4.44(olenevalt aastast ja käigukastist) 325it-l seevastu 3.91, hetkel veel külge panemata paremate 320it-de ja 325it-l standardis olevad karbilaiendid. lisaks läks vahetusse käigukast mis 325-l on getrag 260 (320it -l getrag 240)(see on praegu vahetatud 242/11 dogleg kasti vastu). tagasillas on vahetatud tagumised õõtshoovad rattalaagrid ja poolteljed mis on veidi jämedamad, samuti erineva läbimõõduga stabika vardad, originaal summuti on 325-l vabama hingamnisega (mitte segi ajada b-kat varuosaga kus 320i osa pakutakse kõigile).
antud juhul on tegu kõige lihtsama vahetusega kuna mõlemad on r6 mootoriga touringud. minul läks kogu ehitus ca 2500 eurot kuna mul oli vaja vaid uut keret et enda vana auto tehnika ümber tõsta plus kogu kuluosade vahetus ja 8 kuud kõik vabad õhtupoolikud selleks. tänu sellele sain kõiki juppe käevahel võrrelda kohe :)

auto ostjale uuri pigem e30 klubist teada ajalooga masinat, ise ehitatuid ma tean 4 autot eestis kus on viitsinud ehitada 325i muu mootoriga autost. see kui viskad lihtsalt mootori ringi ja nimetad ta 325ks on lihtsalt niisama kõvatamine millel hilisem väärtus puudub