2008+ 520d ostuabi

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
KuldarA
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 21.02.2013 11:48 15

2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas KuldarA »

Plaanis tuua endale järgmiseks autoks saksamaalt 520d, auto saab ilmselt olema M-pakett ja piisavate lisadega. Kindlasti 2008+, sedaan ja facelift mudel

Midagi sarnast nagu sellel lingil: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ommend_DES

Praegu sõidan Audi A6 3.0 Quattroga. Eesmärk leida siis veidi ökonoomsem, kuid sarnaste mugavustega auto.

Mis on 2.0 diisel mootori plussid ja miinused?
Kui palju on reaalne kütusekulu(välismaa foorumites kirjutati, et 4-5l vahel)? Kui hästi nii väike mootor sellele kerele sobib, st kas jääb hätta või on paras?
Millised on asjad, mida peaks e60 facelift sedaan kerega masinat ostes silmas pidama?

Tänud ette!
Tsetseen
Huviline
Postitusi: 1071
Liitunud: 15.04.2008 18:08 06
Asukoht: Zürich

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas Tsetseen »

Endal eelmine suvi oli 2009a LCi 2.0Disla E60. Väga rahul olin, minek on küll päris mõnus ja ergas, kütusekulu peale ainult nägu naerul. Soovitan kindlasti 2.0 võtta!
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas Slava_323 »

Olen proovinud sõita 520d'ga. Kütusekulu ja minekut ei saa võrrelda sama mudeli eelkäiatega kus number 520 oli võrr ja pidanud 525 530 ostma alati. 130kw'ne 2.0 pakub väga head dünaamikat ja kütusekulu tõesti nendel naeruväärne. Hooldada ka palju odavam kui sul R4 R6 või V6 asemel.
F31 320d M Performance
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas MartenL »

BMW ei taha millegipärast 520 diislile uuemaid mootoreid panna. Isegi 520 LCI-l on M47 mootor (küll tehniliste uuendustega) mis oli peal 1998 aasta kolmesel ning ka eelmise põlvkonna 520d.

F10 520d sai alles sama mootori N47 mis on kolmesele pandud juba aastast 2005.

Seega Slava: e60 LCI 520d ja e39 520d on tegu sama mootori põhjaga, uuendus on pumbas, pihustites, softis ning muus (Technical Update ühesõnaga)
KuldarA
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 21.02.2013 11:48 15

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas KuldarA »

Tänud vastajatele.

Ühesõnaga saan aru, et igati mõistlik kompott oleks 2.0 mootor 5-se peal?

Proovin muidugi enne toomist Eestis mõne sarnase peal järgi, et kuidas tunne on. A6 peal on 2.0 väga uimane ja sellepärast pole varem vaadanud neid, aga välismaa foorumites kolades jäi silma, et kiideti palju 520.

Nii väikse mootori puhul oleks ilmselt targem variant võtta manuaalkast? Või kui hästi see mootor automaadiga sobib?
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas MartenL »

Ikka automaat. ;) Kulu vahe on olemas, kuid asi on seda väärt.
Tsetseen
Huviline
Postitusi: 1071
Liitunud: 15.04.2008 18:08 06
Asukoht: Zürich

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas Tsetseen »

Ma ei kujutaks seda autot manuaalina ettegi, automaadiga liikus ikka väga hästi ja poolas lasi pill kiirteel ilusti kellad 240+ peale, seega liigub liigub :)
KuldarA
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 21.02.2013 11:48 15

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas KuldarA »

Selge, lootsingi sellist vastust kuulda, kuna automaadiga nii ära harjunud, et kahju oleks manuaali osta :)

Milliseid asju peaks jälgima e60 facelifti ostmisel? st tüüpvead ja must be lisad?(näiteks olen kuulnud, et ümmarguste nuppudega kliima pidi parem olema)
Bronco
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 12.06.2003 15:58 34
Asukoht: Viljandimaa

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas Bronco »

MartenL kirjutas:BMW ei taha millegipärast 520 diislile uuemaid mootoreid panna. Isegi 520 LCI-l on M47 mootor (küll tehniliste uuendustega) mis oli peal 1998 aasta kolmesel ning ka eelmise põlvkonna 520d.

F10 520d sai alles sama mootori N47 mis on kolmesele pandud juba aastast 2005.

Seega Slava: e60 LCI 520d ja e39 520d on tegu sama mootori põhjaga, uuendus on pumbas, pihustites, softis ning muus (Technical Update ühesõnaga)
Kust selline info? Realoem sirvides sai E90 kerele alles 03/2007 N47 mootori ning samal ajal oli ka M47N2 mootor veel valikus. Samuti on E60 LCI alates 2007 aastast ka N47 mootoriga ja 03/2008 alates ainult N47.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
KuldarA
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 21.02.2013 11:48 15

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas KuldarA »

Mis nende mootorite vahe on? Üks on 120kW ja teine 130kW?

Eelistama peaks siis 130kW varianti?
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas MartenL »

130kw-st saab Jyrisoo abil 155kw ja 410Nm
bmw e60 :)
Huviline
Postitusi: 748
Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
Peamine sõiduk: BMW E60
Asukoht: Tallinn/Järvamaa

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas bmw e60 :) »

MartenL kirjutas:130kw-st saab Jyrisoo abil 155kw ja 410Nm
Endalgi sama mootor e60 ja olen mõeld ka 155 kw lasta jyrisool teha, kuna nagunii vaja kübemefilter vahelt välja lõigata ja ümber programmerida. Olen jyrisoo käest seda juba täpsemalt uurinud ka. Aga olen nii kahe vahel, kas siis lasta koos selle dpf välja võtmisega ka chippida 155kw või ei???!!! Keegi kes on lasknud chippida oma diisel e60, siis võib mulle sellest kirjutada PS-i, loeks huviga kohe!!

Muidu rääkides sellest 2.5d, 130kw mootorist, siis see pmts. sama nagu see 3.0d, 160kw mootor, mitmel tuttaval 3.0 diisel, 160kw, ja mingit vahet ei ole tunda, et 2.5, 130kw nõrgem oleks. Olen sõit autoga 51 000km. kopikatega ca. aasta ajaga ja selle aja jooksul on vajanud vahetamist 2 pihustit ja paagi sisene kütuse pump Bosch. Muidugi olen regulaarselt ilusti hooldand autot nii nagu peab, kõik õlid, filtrid jms. Nüüd läheb vahetusse suur termostaat Gates ja EGR termostaat, kuna näitab varjatud menüüst, et mootori temperatuur on 67% ja -15 sõites ei puhu enam sooja salongi + kütuse kulu on maanteel 7.2. Ühesõnaga termostaatide vahetusega, peaks saama temperatuuri ilusti 88-90%, siis peaks ka kütusekulu ca.1.5L võrra vähenema ja ei ole probleemi suurte miinus kraadidega, et auto ei lähe soojaks. Täna sai odomeetril 240 000 täis. :)
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas Raemees »

bmw e60 :) kirjutas:
MartenL kirjutas:130kw-st saab Jyrisoo abil 155kw ja 410Nm
Endalgi sama mootor e60 ja olen mõeld ka 155 kw lasta jyrisool teha, kuna nagunii vaja kübemefilter vahelt välja lõigata ja ümber programmerida. Olen jyrisoo käest seda juba täpsemalt uurinud ka. Aga olen nii kahe vahel, kas siis lasta koos selle dpf välja võtmisega ka chippida 155kw või ei???!!! Keegi kes on lasknud chippida oma diisel e60, siis võib mulle sellest kirjutada PS-i, loeks huviga kohe!!

Muidu rääkides sellest 2.5d, 130kw mootorist, siis see pmts. sama nagu see 3.0d, 160kw mootor, mitmel tuttaval 3.0 diisel, 160kw, ja mingit vahet ei ole tunda, et 2.5, 130kw nõrgem oleks. Olen sõit autoga 51 000km. kopikatega ca. aasta ajaga ja selle aja jooksul on vajanud vahetamist 2 pihustit ja paagi sisene kütuse pump Bosch. Muidugi olen regulaarselt ilusti hooldand autot nii nagu peab, kõik õlid, filtrid jms. Nüüd läheb vahetusse suur termostaat Gates ja EGR termostaat, kuna näitab varjatud menüüst, et mootori temperatuur on 67% ja -15 sõites ei puhu enam sooja salongi + kütuse kulu on maanteel 7.2. Ühesõnaga termostaatide vahetusega, peaks saama temperatuuri ilusti 88-90%, siis peaks ka kütusekulu ca.1.5L võrra vähenema ja ei ole probleemi suurte miinus kraadidega, et auto ei lähe soojaks. Täna sai odomeetril 240 000 täis. :)
Kus su auto 130kw mootoril need 2 termostaati asuvad?
Üks on küll eespoolt umbes keset mootorit aga EGR oma on milline? Kui võimalik postita foto!
Saan aru et teema on 2.0d 130kw mootorist.
bmw e60 :)
Huviline
Postitusi: 748
Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
Peamine sõiduk: BMW E60
Asukoht: Tallinn/Järvamaa

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas bmw e60 :) »

Raemees kirjutas:Saan aru et teema on 2.0d 130kw mootorist.
Ma räägin 2.5d, 130kw mootorist. Said ikkagist valesti aru!! Enda arvates sai nagu enam vähem selgesti sõnastatud ka kogu text.
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas Henri. »

Sina ainsana 2,5d 130kW mootorist räägidki. Kogu ülejäänud teema keerleb siiski 2,0d 130kW mootori ümber, nagu ka raemees ütles.
KuldarA
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 21.02.2013 11:48 15

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas KuldarA »

KuldarA kirjutas:Milliseid asju peaks jälgima e60 facelifti ostmisel? st tüüpvead ja must be lisad?(näiteks olen kuulnud, et ümmarguste nuppudega kliima pidi parem olema)

See küsimus siis endiselt üleval. Ehk saavad teadjamad esimeses postis toodud masina näitel tuua välja, et mis on puudu või peaks veel olema? Lisaks võiks rääkida tüüpvigadest ja mille osas silmad peaks silmad lahti hoidma.
Kasutaja avatar
KalevK
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 01.08.2011 21:34 13
Peamine sõiduk: F07 535xd 265kw
Asukoht: Vantaa

Re: 2008+ 520d ostuabi

Postitus Postitas KalevK »

Soomlaste foorumis jäi silma, et sellel uuemal N47 motol pidi olema probleeme "jakopää'ga" (ei tule eesti keelne nimi meelde, inglise keeles on timing sprockets and chain.) Ühesõnaga mootorikettidega jama.
Probleem selline, et hammasrattad tehtud kuidagi liialt teravad, et venitab ketti kuni pinguti enam ei pinguta ja läheb katki.
Et kui mootorist kostab juba kerget klõbinat, siis võib eeldada seda viga.
Kes soome keelest aru saavad, siis teemast lähemalt siin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... akop%E4%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähemalt Soomes maksab BMW alla 4 aastaste või alla 150 000km sõitnud autode puhul remondi ise.
Puudutab probleem siis 1;3 ja 5. seeria masinaid.

Vehicles affected
E Series Motor Body
E60 E61 E81 E82 E83 N47 N47DKO N47S N47T E61 E60 E81 E82 E83 N47 N47S N47T N47DKO
E84 E87 E88 E90 E91 E87 E84 E88 E90 E91
E92 E93 F10 F11 F25 E93 E92 F10 F11 F25

Feedback Comment production interval Feedback
(From / to) on the production interval diligence (day.month.year) to (day.month.year)
/ 01.03.11 / 01.03.11

Complaint
Sound of friction drag on the engine from about 1500 rpm, which is visible from the inside.
The noise can be perceived in area of the gearbox housing and the oil pan.

Cause
Excessively sharp edges on the sprockets, the chain does not flow evenly over the guides.
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!
Vasta