Bmw e39 530TDi 135kw 2000a.
Postitatud: 20.08.2013 12:12 30
Tere,mul on selline probleem,et tegin ühe bmw-ga avarii kuna rehvid olid nii siledad,et ei võtnud kurvi välja kiirusega 50-60km/h. Ja nüüd tahetakse 2700euri ja auto jäetakse mulle või 1500euri ja auto jääb auto omanikule.
Autost siis nii palju,et Bmw 530tdi 135kw 2000a, Roolilatt on katki nii,et ennem igat sõitu tuleb kallata roolivõimu õli juurde,rattalaagrid on läbi ja undavad,pagasnikuluuk ei jää kinni,juhiukse el.aken ei tööta ja juhiuksest seestpoolt välja ei saa kuna link katki,roostetab,sumbut pläriseb,esiklaas mõrane,stange lõhki,mootoril võimu polnud, ls. 380000,karbid katki kuna 140km/h pandi kraavi,ühesõnaga on see auto oma mitu head lumevalli ja kraavi näinud. Auto oli ühesõnaga juba risu. ja peale avariid tahetakse 2700 euri. On see normaalne või tahetakse hiigel kasumit siit lõigata? Kes teab midagi võiks mind valgustada, Tänud juba ette ära!
Autost siis nii palju,et Bmw 530tdi 135kw 2000a, Roolilatt on katki nii,et ennem igat sõitu tuleb kallata roolivõimu õli juurde,rattalaagrid on läbi ja undavad,pagasnikuluuk ei jää kinni,juhiukse el.aken ei tööta ja juhiuksest seestpoolt välja ei saa kuna link katki,roostetab,sumbut pläriseb,esiklaas mõrane,stange lõhki,mootoril võimu polnud, ls. 380000,karbid katki kuna 140km/h pandi kraavi,ühesõnaga on see auto oma mitu head lumevalli ja kraavi näinud. Auto oli ühesõnaga juba risu. ja peale avariid tahetakse 2700 euri. On see normaalne või tahetakse hiigel kasumit siit lõigata? Kes teab midagi võiks mind valgustada, Tänud juba ette ära!