Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
plaan osta e39 , eelistatud oleks touring ja diisel. mis vahe on hoolduses 525 ja 530 diisel mudelitel. aastat vaataks 99-00.
kuna enne pole dislat omanud siis mida karta?
mis aastast hakati bmw-le seda 16:9 telekat paigaldama?
ühesõnaga rääkige kõik hea ja halb kohe ära
lugesin nüüd foorumist natuke juurde. mis jama nende sildadega on , kas 99-00 variant (pärast facelifiti?) on vähe kindlam. 2,5d ja 3.0d millist läbisõitu võiks juba karta?
läbisöitu ära küll karada, tehnilist seisukorda aga uuri ikka põhjalikult. Selge pilt kui eestis auto siis UM .Kallid vead näiteks common rail pihustid, pumbast rääkimata, veel kliima vent yle vaadata, touringul kui öhkvedrustusd taga, siis selle toimivus.Muud nagu hoobist pähe ei tulegi.Loomulikult köik el. lisad , nenede tomivus. facelift mudelid alates sept 2000.
Kuna endal tekkinud mõte hakata liikurit uuendama ja just sama probleemi ees (kas 525td või 530td) siis upitaks veidi vana teemat. kahjuks on rahalised võimalused piiratud umbes 120000.- juures. Kuna sellise hinna juures saab facelifti eelse E39 siis pean küsima, et kas üldse tasub nende poole vaadata? Nagu ma olen siin aru saanud siis sillad kehvad ja mootorid vist veel E34'ga samad. Äkki peaks viimaste aastate E34 hoopis vaatma? Ennast huvitaks touring tiislid automaatkastiga, kuna ei viitsi enam kuidagi ise käike vahetada.
Näiteks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Sillad ei ole kehvad. Meie teed on kehvad. Loomulikult kui autol lasta laguneda siis ta laguneb. müstilised summad lähevad selljuhul kui veermiku aastaidd ei remondi siis onrmaalne et kõik lagunenud.
Ma ütleks et faceliftieelne mudel ei lagune rohkem kui järgne.
Olen omanud 1997a. E39 520i ja hetkel on 2001a. 530dA.