.

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
Dän
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 31.08.2013 18:02 50

.

Postitus Postitas Dän »

.
Viimati muutis Dän, 02.10.2017 13:18 34, muudetud 1 kord kokku.
E39 M5 E46 M3
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4346
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: BMW E38 740

Postitus Postitas PeeterA »

Piltide pealt vaadates on tegemist tavalise raipega :mrgreen:
* Pornotuuning tagastangel mägi-aivari teibiga peidetud.
* Hiinlaste vuffel-tagatuled LED-dega.
* Klaasfiibrist vuffel Alpina esistange lisa.
* Jabur poolelijäänud salongi ümberehitus

Ei hakka spekuleerima, aga suure tõenäosusega on tehniline pool sama õudne kui välimus.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW E38 740

Postitus Postitas Henri. »

Auto ei ole uus, vajab nokitsemist, kuid sõitmist ei sega.
See on mu lemmikfraas automüügikuulutustes.. "sõitmist ei sega". Ilustatud vorm lausest "VEEL midagi küljest kukkunud ei ole".
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4346
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: BMW E38 740

Postitus Postitas PeeterA »

OT:
Täna nägin ühte E39 530d, mida oli eelneva omaniku poolt PUIDUST roikaga remonditud :shock:

Praegune omanik kurtis, et sooja ei tule kuidagi salongi. Lõdvikud, mis veeklappidest salongiradikasse jooksevad olid külmad, mis viitas tsirkulatsiooni puudumisele.

Vea otsingul sai jõutud juhipoolse esitiiva sisse, kus tehasepaigaldusega Webasto paikneb.
Antud seade oli muidugi ilusti omal kohal, kuid lõdvikuid(pildil 8, 9) tema küljes enam polnud. Silma aga hakkas koheselt omapärane "rats", kus metallist topelttoru(pildil nr. 2) oli otstest tihendatud silikooni ja puutoikaga :D Topelttoru üks pool oli nimelt läbi roostetanud kohe kere läbiviigu juurest ja kuna sinna lõdvikut ei kannatanud enam ühendada, siis löödi tuimalt puidust "pime" ette.

Webasto ise oli muidugi kah nahkas - lausa nii, et lühistas kogu auto kere andmeside(K-BUS). Seetõttu ei pääsenud enamustele juhtplokkidele ligi. Kaitsme väljatõmbamisest ei piisanud. Tuli "ahju" enda pistikud rattakoopas lahti tõmmata.

Pornograafilisi lahendusi oli selle auto juures veel küllaga. Nagu näiteks airbag'i veatuli kinni teibitud, esimese stabilisaatorvarda puudumine, katkiste summutisukkade vahetamise asemel need tihendusmastiksiga kokku mökerdatud, lõpupütt hoopis puudus jne.

Samas sõitmist need lahendused ei seganud :mrgreen:

Pilt
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW E38 740

Postitus Postitas Henri. »

PeeterA kirjutas:Samas sõitmist need lahendused ei seganud :mrgreen:
Tahtsin just sama lausega kokku võtta. < €2000 E38st võib ilmselt sama oodata.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: BMW E38 740

Postitus Postitas Danil523 »

vahest puidu roikas- võib ka abi olla :lol: vaja see õiget mõõtu ja õigesse kohta asetada :!:
Päris mitmed e39 liikurid- vajavad just roikaid- et need ohutult tõsukile saaks ning et ei saaks kannatada kere :!:
Vasta