E91 320d M-pakett, 2007

Nõuanded sõiduki soetamisel
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

sigaelmar kirjutas: Kokkuvõttes minu jutu mõte on see, et ma ise ostsin ka omale väikeses linnas sõitmiseks diisli mõttega et ohh kui ökonoomne võrreldes bensuga ja hakkan hullult raha kokku hoidma aga reaalselt see asi ei tasu ennast ära. Pole see küttekulu vahe nii suur ja kuna mul lühikeste sõitude pärast DPF puhastab ennast tihti ja pikalt, siis selle puhastamise ajal võtab ta rohkem kütust kui bensiinimootor.
Kordaks korra veel end :) Liida siia otsa veel, et tõenäoliselt ühel päeval peab keegi diislil turbo ja pihustid ära vahetama, mis pole ka odav lõbu. Tavaliselt hakkab siis hala pihta et bensukal on ka ju pihustid. Tõsi küll on aga nendega on harva probleeme.
Viimati muutis sigaelmar, 18.09.2013 08:52 56, muudetud 1 kord kokku.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
timo_s
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 16.09.2013 19:22 11

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas timo_s »

Just, suur tänu elava arutelu eest ning teema võib lukku panna :)
AgoL
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26.09.2008 20:00 04

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas AgoL »

Ehk ei paneks veel lukku ja keegi võiks pealkirja kohendada veidi üldisemaks. Mind huvitab sama teema pea et sama teema püstitusega (enamus sõitmist Tallinnas ent saab ka maanteed sõidetud), senini bensukatega liigelnud. Teemast on juba läbi käinud, et ei ole need uued bensiinimootorid kah enam veatud. Olen kuulnud arvamust, et nö uuemal ajal on BMW-l 2 head mootorit: 2,0d ja 3,0d. M seeria jätaks arutlusest välja.

Siin on ju e90/91 kasutajaid, ehk ütlevad sõna sekka oma kogemuste pealt ...
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

Ja kui tõesti bensukatel ka mingid vead on siis las räägivad ainult need, kellel on olnud probleeme ka, mitte diislimehed, kes on kusagilt kuulnud, et bensukatega on ju ka jamasid :)
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas ImreR »

Kuna paluti, siis kirjutan ka mõned read enda kogemusest siiani E91-ga, 320d ja 120 kw. Saksast tuli auto ja läbisõit oli 164000, hetkel ees 218000. Saksamaal vahetati 120000 pealt turbo ja DPF. Õli vahetus välbad olid üsna rängad, alati üle 30000. Mina sain auto tänu sellele umbes tuulutuse ja lekkivate tihendite ning turbo lõdvikutega. Vahetasin ära eelsüüte küünlad, kaks korda järjest karteri tuulutuse. Klapikambrikaane tihendi, karteri tihendi. Puhastasin EGR-i jne. Seda kõike aasta pooleteise jooksul. Õli vahetan iga 15000 tagant ja nüüd on kõik korras. Mootor laitmatu, DPF pole kordagi tunda andnud ega märku mingite tuledega. Kui põletab, siis saan aru vaid sellest et kapoti alt tuleb kirbe lõhna ja suitsu. Minu läbisõit on ka selline 20-25000 aastas ja seda enamjaolt Tallinnas. Tööle käisin enne Suur-Sõjamäele, ehk ainult linn. Nüüd käin Kiili ja saan ka 70 alasi natuke ning kütuse kulu kukkus kohe tublisti ning muidu ka tundub, et on auto paremini käituma hakanud. Lonkas enne veidi, kuid mitte häirivalt. Kütuse kulu on ausaltõeldes minu remondid küll tasa teinud ja mina oma auto põhjal oskan vaid soovitada diislit. Lausa super. Keskmine kulu on suvel 6,2-6,5 ja talvel 7 kanti. Kahe aasta keskmine on hetkel 6,8, eks see Itaalia reis eelmine suvi mõjutas ka seda tublisti, aga siiski. Sildades olen vahetanud ainult ühe õõtsa esisillas ja taga silikon puksid, ahjaa tagumine rattalaager ka. Eelmine suvi olid all 17" ja see suvi 18" rattad. Olen ülirahul sildade vastupidavusega. Siiani on all originaal amordid. Juba 42000 peal paigaldati Saksamaal H&R madaldus.
Bensukad olnud mul muidugi vanemad alati, aga remondi peale olen kulutanud alati kas sama palju või isegi rohkem. Muuseas, see on mul üldse esimene diisel auto. Kahekäega soovitan :cool:
EBK Kossutiim
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

ImreR kirjutas:Kuna paluti, siis kirjutan ka mõned read enda kogemusest siiani E91-ga, 320d ja 120 kw. Saksast tuli auto ja läbisõit oli 164000, hetkel ees 218000. Saksamaal vahetati 120000 pealt turbo ja DPF. Õli vahetus välbad olid üsna rängad, alati üle 30000. Mina sain auto tänu sellele umbes tuulutuse ja lekkivate tihendite ning turbo lõdvikutega. Vahetasin ära eelsüüte küünlad, kaks korda järjest karteri tuulutuse. Klapikambrikaane tihendi, karteri tihendi. Puhastasin EGR-i jne. Seda kõike aasta pooleteise jooksul. Õli vahetan iga 15000 tagant ja nüüd on kõik korras. Mootor laitmatu, DPF pole kordagi tunda andnud ega märku mingite tuledega. Kui põletab, siis saan aru vaid sellest et kapoti alt tuleb kirbe lõhna ja suitsu. Minu läbisõit on ka selline 20-25000 aastas ja seda enamjaolt Tallinnas. Tööle käisin enne Suur-Sõjamäele, ehk ainult linn. Nüüd käin Kiili ja saan ka 70 alasi natuke ning kütuse kulu kukkus kohe tublisti ning muidu ka tundub, et on auto paremini käituma hakanud. Lonkas enne veidi, kuid mitte häirivalt. Kütuse kulu on ausaltõeldes minu remondid küll tasa teinud ja mina oma auto põhjal oskan vaid soovitada diislit. Lausa super. Keskmine kulu on suvel 6,2-6,5 ja talvel 7 kanti. Kahe aasta keskmine on hetkel 6,8, eks see Itaalia reis eelmine suvi mõjutas ka seda tublisti, aga siiski. Sildades olen vahetanud ainult ühe õõtsa esisillas ja taga silikon puksid, ahjaa tagumine rattalaager ka. Eelmine suvi olid all 17" ja see suvi 18" rattad. Olen ülirahul sildade vastupidavusega. Siiani on all originaal amordid. Juba 42000 peal paigaldati Saksamaal H&R madaldus.
Bensukad olnud mul muidugi vanemad alati, aga remondi peale olen kulutanud alati kas sama palju või isegi rohkem. Muuseas, see on mul üldse esimene diisel auto. Kahekäega soovitan :cool:
Sul tasub see ära, sest sa ei ole ise pidanud turbot ja DPFi vahetama. Kui need poleks sul ennem vahetatud olnud ja sa oleks pidanud seda ise tegema, siis sa saaksi veel tükk aega seda küttekulu tagasi sõita. Lihtsustamise mõttes arvestame, et DPF ja turbo maksid kokku 2000€. Sinu auto keskmine küttekulu on 6,5 sajale. Ütleme, et kolmliitrise bensuka E91 keskmine kulu on 9 sajale. Tehte lihtsustamiseks paneme kütuse hinnaks nii bensiinil kui diislil 1,3€. 2000€ eest saab 1539 liitrit kütust. Keskmise küttekulu vahe on 2,5 liitrit ehk siis iga 100 km peale võtab bensiinimootor 2,5 liitrit rohkem. Minu arvutuste kohaselt peab siis diisliga läbi ajama 61 560 km enne kui see remont ennast ära tasub. On selline tehe loogiline? Sinu sõitude järgi siis 3 aastat ennem kui bensuka kahjuks läheb. Bensukal läheb ka vahepeal juppe aga sellpärast ma pole pannud ka sinna juurde neid eelsüüteküünlaid ja EGRi ja muud pudi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas ttsys »

Lugesin kogu teema läbi ja ei märganud, et keegi mainiks GAASI /LPG.
Diisli eelised on sellega kadunud, eriti linnas ehk ühtlasi lisaks veel ei mingit krogisevat mootori häält, vinet ega lehka.
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas Henri. »

Gaasi puhul võiks ikkagi rääkida pigem CNG-st kui LPG-st, esimene annab ka viimasele kulunäitude poolest silmad ette. Siinse kasutaja Maximaatori teema näiteks EVWK-s hea näide.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

ttsys kirjutas:Lugesin kogu teema läbi ja ei märganud, et keegi mainiks GAASI /LPG.
Diisli eelised on sellega kadunud, eriti linnas ehk ühtlasi lisaks veel ei mingit krogisevat mootori häält, vinet ega lehka.

Gaasiga ka see teema, et võtab aega et ära tasub ja tahab hooldust saada mis ka maksab midagi. Ja gaasihind on vist samamoodi koos kütusehindadega tõusnud minumeelest.
Need millel juba gaasiseade peal on, on muidugi teine teema. Aga ma ei oskagi õelda, mis selles gaasiseadmise on, mis näiteks minus usaldust ei tekita :?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas ttsys »

Selgemast selge, et kui ise paigaldama hakkad siis tegemist investeeringuga nagu iga analoogse tehinguga. Uus diiselmootor maksab samuti reeglina rohkem, kui samas kg kategoorias bensiini mootor ehk ka diisel peab esmaostjale end ära tasuma. Pärast garantiid ja kasutatuna ehk järelturul on argumentide skaala aga hoopis teine.
Kasutatud autode seas on saada gaasi seadmega (CNG/LPG) autod. Selge on ka see, et iga tehnika vajab loomulikult hooldust. Arvuta, mis asendis soovid ja gaasi hinnal on veel kaua kerkida enne, kui see järelturul tasuvuspunkti kaotab. Pealegi on gaas dünaamiline alternatiiv bensiinile. Tahad sõidad gaasiga, tahad sõidad bensiiniga.
sigaelmar kirjutas:
ttsys kirjutas:Lugesin kogu teema läbi ja ei märganud, et keegi mainiks GAASI /LPG.
Diisli eelised on sellega kadunud, eriti linnas ehk ühtlasi lisaks veel ei mingit krogisevat mootori häält, vinet ega lehka.
Gaasiga ka see teema, et võtab aega et ära tasub ja tahab hooldust saada mis ka maksab midagi. Ja gaasihind on vist samamoodi koos kütusehindadega tõusnud minumeelest.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

Eestis on vähe gaasiseadmega autosid järelturul müüa ja ise paigaldada lastes peab olema kindel, et autoga ikka sõitma jääd ka siis. Ma vahetan keskmiselt kaks korda aastas autot, mul poleks küll mõtet seda ise peale panema hakata :)
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas ttsys »

Arusaadav, sama siin. Selle jaoks ongi vaja euroopa ulatuses otsingute ruumi suurendada. Kindlasti pole seda lihtne leida, eriti kui veel mingis kindlas varustuses autot otsida. Otsisin ise ka eelmine aasta 2007+ E91 üle poole aasta ja lõpuks jäigi sobivas varustuses leidmata ja võtsin lõpuks ikka otsitud sisuga aga ilma gaasita aga kõik turul muutub ja pidevalt. Muide diisleid oli järelturul kordades rohkem saadaval kui bensukaid, eriti veel CNG/LPG varustusega ja olen kindel, et see osakaal pole ka tänaseni mobile.de+autoscout24.com andmetel muutunud.
sigaelmar kirjutas:Eestis on vähe gaasiseadmega autosid järelturul müüa ja ise paigaldada lastes peab olema kindel, et autoga ikka sõitma jääd ka siis. Ma vahetan keskmiselt kaks korda aastas autot, mul poleks küll mõtet seda ise peale panema hakata :)
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas MartenL »

Näita mulle üks BMW, mis on tulnud tehasest CNG või LPG seadmega :lol:

Maagaasiseade (CNG) järelpaigaldusega 3000-4000€, Vedelgaasiseade (LPG) 1000-2000€
Otsesissepritsele saab paigaldada vaid valitud sõidukitele(näiteks Avensis 2,4 ei saa, Superb 1,8Tsi saab) BMW bensukad on vist ühsianum pritsega?

Tehase CNG volkarid on üli ökonoomsed, Tallinn-Tartu ots 5-6€. Mitmel tuttaval olnud.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas ttsys »

Kellele varustus sobib see ikka leiab ka sobiva järelturu CNG/LPG kit-ga auto. Mulle ei meeldi aga kellelegi võib ka näiteks selline meeldida:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2086
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas Chris_P »

MartenL kirjutas:Näita mulle üks BMW, mis on tulnud tehasest CNG või LPG seadmega :lol:
Võibolla sain sinust valesti aru, aga näiteks E36 Compact 316g (CNG/LPG)
Wiki link
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas Roland325 »

Veel vaike OT. Kui veel bensiin vs diisel kiirendust võrrelda, siis tuttava E91 320d 120kw ei saa reaalses elus kuidagi minu E34 525 141kw vastu, samuti kaotab ka E36 325iA-le.
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas thiery »

Peab ka vist oma sõna sekka ütlema, kuna auto mida vaadatakse on enamvähem sama mida ma oman.

Mul on E91 318d. Olen sõitnud selle autoga nüüd varsti juba 1,5 aastat.
Aastas sõidan umbes 25 000 km.
Küttekulu täiesti oleneb.
Kui väga palju linnas väikseid otsi teha, läheb kulu üles, eriti minu jala all (päris raske jalg) .
Sai siin linnas nähtud numbrit 8l/100km ...
Nüüd tegin ühe maantee otsa, kus ilmselgelt põletusprotsess tegi asja paremaks, kulu langes umbes linnas 6l/100km ja maanteel siis kuskil 4,5l/100km

Hooldus diislil pole häda midagi. Vähemalt hetkel pole midagi kardinaalset otsi andnud. Kaks suuremat arvet olen näinud. Üks oli esimene hooldus eelmine sügis, kus vahetati õli filtrid ja piduriklotsid läks 400 euri.
Nüüd sel sügisel kostis mingi imelik rulliku hääl autost, vahetasin põhi rulliku ära läks kuskil koos mingite otsade vahetusega(löökauk oli oma töö teinud) 370 eur.

Asi mida tõesti vaadata diisli ostul on see sama mis MartenL ütles.
Muidu peab natuke raha varuma paraduseks(kui parandatud, siis seda viga enam kunagi tulla ei tohiks)

Mis me järeldada saame minu autost?
Diisli kulud ei ole vähemalt minu auto puhul suuremad kui bensukal.
Võtab ikka tunudvalt vähem kütust kui 325i. Kokkuhoidu tuli kütuselt mul aastas üle 1000 euro.
(Omasin e39 525i fl, minu jala all seal ma linnas ikkagi numbrit alla 13 väga ei näinud.)
Diisli hääl mulle teps mitte ei meeldi, sõber oma 328i bemmariga ikka vapsjee ägeda häälega.
Minek, kui sõita oskad käike vahetada ja vaatad 130kw , siis no ma ei tea e46 328ile teeb ära ja kui ei tee siis chipiga(300eur) raud mats teeb. Minu praegune 100kw ofc jääb maha, 142kw vs 100kw.
Kuigi diislil on ee väände moment , tunne on parem kui minek :)

Ise järgmiseks autoks vaatan e60 lci 523iA kuna on villand nii manuaalist, plõrinast, kui ka sport istetest.

Kui sa kavatsedki aastas 10 000 sõita ka selle diisliga, siis ma ütlen ausalt, see annab otsad sul: Filter ja kui sa raske jalaga ei ole, siis turbo samuti.

10 000 sõidaks ise , siis ostaks ilmselt mingi v8 mootoriga auto ;)
(läheks küttele sama palju raha kui praegu)
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas thiery »

sigaelmar kirjutas:
ImreR kirjutas:Kuna paluti, siis kirjutan ka mõned read enda kogemusest siiani E91-ga, 320d ja 120 kw. Saksast tuli auto ja läbisõit oli 164000, hetkel ees 218000. Saksamaal vahetati 120000 pealt turbo ja DPF. Õli vahetus välbad olid üsna rängad, alati üle 30000. Mina sain auto tänu sellele umbes tuulutuse ja lekkivate tihendite ning turbo lõdvikutega. Vahetasin ära eelsüüte küünlad, kaks korda järjest karteri tuulutuse. Klapikambrikaane tihendi, karteri tihendi. Puhastasin EGR-i jne. Seda kõike aasta pooleteise jooksul. Õli vahetan iga 15000 tagant ja nüüd on kõik korras. Mootor laitmatu, DPF pole kordagi tunda andnud ega märku mingite tuledega. Kui põletab, siis saan aru vaid sellest et kapoti alt tuleb kirbe lõhna ja suitsu. Minu läbisõit on ka selline 20-25000 aastas ja seda enamjaolt Tallinnas. Tööle käisin enne Suur-Sõjamäele, ehk ainult linn. Nüüd käin Kiili ja saan ka 70 alasi natuke ning kütuse kulu kukkus kohe tublisti ning muidu ka tundub, et on auto paremini käituma hakanud. Lonkas enne veidi, kuid mitte häirivalt. Kütuse kulu on ausaltõeldes minu remondid küll tasa teinud ja mina oma auto põhjal oskan vaid soovitada diislit. Lausa super. Keskmine kulu on suvel 6,2-6,5 ja talvel 7 kanti. Kahe aasta keskmine on hetkel 6,8, eks see Itaalia reis eelmine suvi mõjutas ka seda tublisti, aga siiski. Sildades olen vahetanud ainult ühe õõtsa esisillas ja taga silikon puksid, ahjaa tagumine rattalaager ka. Eelmine suvi olid all 17" ja see suvi 18" rattad. Olen ülirahul sildade vastupidavusega. Siiani on all originaal amordid. Juba 42000 peal paigaldati Saksamaal H&R madaldus.
Bensukad olnud mul muidugi vanemad alati, aga remondi peale olen kulutanud alati kas sama palju või isegi rohkem. Muuseas, see on mul üldse esimene diisel auto. Kahekäega soovitan :cool:
Sul tasub see ära, sest sa ei ole ise pidanud turbot ja DPFi vahetama. Kui need poleks sul ennem vahetatud olnud ja sa oleks pidanud seda ise tegema, siis sa saaksi veel tükk aega seda küttekulu tagasi sõita. Lihtsustamise mõttes arvestame, et DPF ja turbo maksid kokku 2000€. Sinu auto keskmine küttekulu on 6,5 sajale. Ütleme, et kolmliitrise bensuka E91 keskmine kulu on 9 sajale. Tehte lihtsustamiseks paneme kütuse hinnaks nii bensiinil kui diislil 1,3€. 2000€ eest saab 1539 liitrit kütust. Keskmise küttekulu vahe on 2,5 liitrit ehk siis iga 100 km peale võtab bensiinimootor 2,5 liitrit rohkem. Minu arvutuste kohaselt peab siis diisliga läbi ajama 61 560 km enne kui see remont ennast ära tasub. On selline tehe loogiline? Sinu sõitude järgi siis 3 aastat ennem kui bensuka kahjuks läheb. Bensukal läheb ka vahepeal juppe aga sellpärast ma pole pannud ka sinna juurde neid eelsüüteküünlaid ja EGRi ja muud pudi.
Mitte et ma nii diisli mees oleks, bensukas meeldib endale rohkem. :roll:

Kui sa ökotad linnas siis tõesti võid sellega 8-9 l/100km saada. Kui ma ökotan oma autoga , siis mul 3,8l/100km linnas...
Ma olen 100% kindel, et kui vajutad ikkagi foori tagant minnes ja istud kella 5eses ummikus, siis see 330i kulu on kindalt linnas 13l/100km
Just eelmine nv sõitsime 130iga cabrio. maantee + linn oli meil 12,5 .... Kui vajutad bensukaga , siis võtab kütti ikka küll. (Kui vaadata eelmist postitust ja diisliga vajutamist, siis näed, et linnas 8l/100km), nii et tee oma arvutused ümber. Ja miks sa arvad, et diislil need läbi lähevad ja bensukal mitte midagi ei juhtu?
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

Ma ju kirjutasin oma viimases lauses, et ma ei ole arvutusse muid diisli remondiasju pannud, sest bensukal läheb ka mingeid juppe vahepeal.
Ja diisli kulu ummikus istudes ei tõuse üldse?
Nagu thiery'gi ütles, et pole mõtet sellise väikese läbisõidu juures diislit osta. Diislit on siis mõtet osta, kui aastane läbisõit on 30 000 - ..... km ja sellest ikka maanteesõitu ka.

Ära nüüd arva, et ma mingi täielik diislivastane olen, mul on olnud diiselautosid ja praegugi sõidan ühega, mu jutu mõte on see, et see asi ei tasu ära nendel tingimustel mis teemaalgataja mainis. Lihtsalt minul on umbes samad tingimused mis teemaalgatajal ja ma leian, et oleksin pidanud bensuka ostma.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
c4rb0n
Huviline
Postitusi: 261
Liitunud: 06.12.2010 12:46 15
Peamine sõiduk: e39 530d

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas c4rb0n »

Keegi ei kirjuta sellest, et diisli on kergem mujalt saada. Võib-olla kellelgi tuttav koopamees või rekajuht jne. Bensiiniga aga asi on keerulisem.
coley
Huviline
Postitusi: 3880
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas coley »

c4rb0n kirjutas:tuttav koopamees
Pilt
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

c4rb0n kirjutas:Keegi ei kirjuta sellest, et diisli on kergem mujalt saada. Võib-olla kellelgi tuttav koopamees või rekajuht jne. Bensiiniga aga asi on keerulisem.
Mina küll ei paneks kaasaegsesse diiselmootorisse koopamehe või kuskilt mujalt saadud diislit :roll: Siis on ju vapsee oht olemas, et saad oma diiselautot suurte summade eest remontida.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kunnark
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 16.07.2010 03:13 32
Peamine sõiduk: BMW E39

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas Kunnark »

Kust siis rekkale või kopale küte võetakse kui mitte tanklast ? :D
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas sigaelmar »

Kui mul mõned aastad tagasi Patrol oli, siis sinna sai aeg ajalt kopamehe käest kütet ostetud, mis talvel kanistris jäätükid sisse võttis. Teistpidi näide oli hea rasvane diisel, mida ukraina rekkajuhtide käest sai ostetud. Oma praegusesse bemmi ma ei paneks kumbagi, arvaku mis keegi tahab.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
c4rb0n
Huviline
Postitusi: 261
Liitunud: 06.12.2010 12:46 15
Peamine sõiduk: e39 530d

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas c4rb0n »

sigaelmar kirjutas:
c4rb0n kirjutas:Keegi ei kirjuta sellest, et diisli on kergem mujalt saada. Võib-olla kellelgi tuttav koopamees või rekajuht jne. Bensiiniga aga asi on keerulisem.
Mina küll ei paneks kaasaegsesse diiselmootorisse koopamehe või kuskilt mujalt saadud diislit :roll: Siis on ju vapsee oht olemas, et saad oma diiselautot suurte summade eest remontida.
Muidu e91 on kena pill, vaatasin ka aga endale jääb liiga väikseks.

OT:Tänapäevased traktori, kombaini jne mootorid on common rail süsteemiga ja nende hooldus/remont väga kallis lõbu. Kütus samamoodi ostetakse tanklatest (-KM%). Ise ostan diisli 0,90 s/l (arvega). Seega diisel ja ainult diisel ;)
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas Raemees »

TO thiery
....
Kui sa kavatsedki aastas 10 000 sõita ka selle diisliga, siis ma ütlen ausalt, see annab otsad sul: Filter ja kui sa raske jalaga ei ole, siis turbo samuti.



Mis teooria selle turbo ja kerge jalaga on?


PS. Kütusega on ju see keiss, et kas ostad ise (mis iganes hinnaga) otse tanklast või kellegi Gena käest ja kanistrist mis ehk on mingi ringiga kunagi pärit mingist tanklast on ikka kaks iseasja....
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas ttsys »

Ilmselt ta pidas silmas, et ökotamisega tahm ja turbo geomeetrias tekivad hälbed(?)

Raemees kirjutas:TO thiery
....
Kui sa kavatsedki aastas 10 000 sõita ka selle diisliga, siis ma ütlen ausalt, see annab otsad sul: Filter ja kui sa raske jalaga ei ole, siis turbo samuti.



Mis teooria selle turbo ja kerge jalaga on?
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas thiery »

ttsys kirjutas:Ilmselt ta pidas silmas, et ökotamisega tahm ja turbo geomeetrias tekivad hälbed(?)

Raemees kirjutas:TO thiery
....
Kui sa kavatsedki aastas 10 000 sõita ka selle diisliga, siis ma ütlen ausalt, see annab otsad sul: Filter ja kui sa raske jalaga ei ole, siis turbo samuti.



Mis teooria selle turbo ja kerge jalaga on?
Täpselt nii. Vähemalt ma olen nii aru saanud. :roll:
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas RaikoK »

Rääkigu mis igaüks tahab aga fakt on see,et niikaua kuni sa diisel autot remontima ei pea on see parim :lol:
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitus Postitas MartenL »

Jah Sul on täiesti õigus,

korraliku auto eest tuleb rohkem välja käia. Ostetakse 350000tkm sõitnud auto, mis on 150000tkm peale keritud ja siis on nutt-hala taga et turbod ei kesta, pihustid jamad jne. Muidugi on sest autost on ressurss välja võetud.

Vaadake mis mobiles maksavad originaalis 100-150tkm sõitnud diislid ja mõelge kuidas saab neid eestis odavamalt müüa :shock: Mitmed autopoed müüvad üle 150tkm sõitnud autosid ainult ekspordiks.
Vasta