bmw e90/91

Nõuanded sõiduki soetamisel
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas thiery »

asdnator kirjutas:Aga mida tuua bmw plussiks audi b8 ees?
(jätame välja tagaveo, juhitavuse ja mõne jaoks isikupära)
Olen omanud Audi B8t, alatasa olid elektroonika probleemid.
Xenon pirnid ütlesid üles, ukse andurid jms Rattalaagrid...
Samas kaua sellega ei sõidetud, kuskil 80 000 ehk ei tea kui hästi turbo ja mootor vastu peavad.

Ütleme, et 80 000 sõitnud audisse läks peale suurema liisingu, remondi alla ka rohkem raha kui praegusesse BMWsse, mis on üle poole rohkem sõitnud.

Samas võib olla, et meil oli Audist kehv isend. ja BMW on lihtsalt hea sattunud.

On kõlakad, et audi kvaliteet ei ole enam see, tean inimest, kes ostsis endale RS6 ja igaljuhul soovitati võtta 5 aastat garantiid, muidu pidavat kätte ära lagunema.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas ttsys »

Mingi tunde alusel tehtud järeldused, mis veel omakorda sea-käo võrdlus ei aita kedagi. Eriti veel seetõttu, et "E320i" ja "E320d" ei ole 1 ja ainus mootor. Lisaks olge ausad, 320d ei ole mittemidagi sellist, mida see, kes kehaga midagi kraapivat tunda tahab ka selle positiivse tulemuse saab.
2.0 bensukad on 95KW, 105KW, 110KW ja 120KW. 2.0 diisleid on 6 erinevat.
thiery kirjutas: Tunde vahe on märgatav kas on 320i või on 320d.
Vääne on see mida sa kehaga tunned.
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas thiery »

ttsys kirjutas:Mingi tunde alusel tehtud järeldused, mis veel omakorda sea-käo võrdlus ei aita kedagi. Eriti veel seetõttu, et "E320i" ja "E320d" ei ole 1 ja ainus mootor. Lisaks olge ausad, 320d ei ole mittemidagi sellist, mida see, kes kehaga midagi kraapivat tunda tahab ka selle positiivse tulemuse saab.
2.0 bensukad on 95KW, 105KW, 110KW ja 120KW. 2.0 diisleid on 6 erinevat.
thiery kirjutas: Tunde vahe on märgatav kas on 320i või on 320d.
Vääne on see mida sa kehaga tunned.
Mille alusel sa siis veel järeldusi teed kui tunde ehk väände?
kiirendus 0,3 sekki vahe, sellest vahest sa aru ei saa.
kui sa mitte kui midagi ei tea , siis sinu asemel ma hoiaks suu kinni.

Võrdlesin ikka võrreldavaid autosid.... sama aasta aint diisel või bensukas.
320i EUR 2009+ 2.0L I4 170 PS (125 kW; 168 bhp) 210 N·m (155 lb·ft) 8.2 s
320d EUR 2007–2010 2.0 L I4 N47D20 177 PS (130 kW; 175 bhp) 350 N·m (258 lb·ft) 7.9 s

Jälgime nüüd nm , näed vahet ja päris suurt.

Imbekas peaks olema , kui võrdleks 318i ja 320d
Ja minumeelest ma kirjutasin eelmises postituses, et võrdlesin 320i ja 320d.
Palun loe tähelepanelikumalt enne kui postitad.

Juba numbrid näitavad midagi. Mai tea mida sa jahud. Esiteks suhteliselt on üks ja ainus mootor, vähemalt diislil, vaata mootori koode, jah on väike kw erinevus, aga see nii minimaalane ja ma ei räägi siin 318d ja 320d vahest, vaid 320d ja 320d

Aitab, mina sellesse idiootsesse vaidlusesse enam ei sekku, eks iga üks arvab, mida tahab.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas ttsys »

Mis abi või kasu on teema algatajal tarkuri tagumikutundest, kui need 2 mootorit ilmselgelt ei kuulu valikusse.
Jääkhinnang + kulu veel omakorda. Pealegi igasugune 2.0d ei ole mingi tõmbe tekitaja ja enamusele, kes üldse diiselmootorist midagi teavad ka absoluutselt ebahuvitav eksemplar.
320d 2005–2007 2.0 L I4 M47TU2D20 163 PS (120 kW; 161 bhp) 350 N·m (258 lb·ft) 8.3 s
See 2.0d ei ole absoluutselt midagi erilist ei tõmbe ega 200k+ km läbisõidu juures. Kulunud 2.0D ökonoomsusest ei saa väga kõva häälega ei rääkida ega röökida ehk kõik sõltub väga-väga palju just konkreetsest autost. Kui see on LL skeemiga hooldatud (sisuliselt "läbi tõmmatud") siis varem-või-hiljem ootab igat seda 2.0D mingit ullikest, kes seda remontima hakkab. Linnas kasutades on see kõik veel omakorda jabur.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas MartenL »

Ma arvan et linnasõitudeks 130-135kw 320dA parim valik ja mul on täiesti suva mida ttsys sellest arvab :lol: :lol: :lol:
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas Slava_323 »

Minu 2.0d oma 365 tuhandelise läbisõiduga küll öko on ja NM mis on 1700 pöörete juures sama suur kui vana 3.0V8 oma. Nii et linnas on 2.0d väga hea valik. Öko ja kiire.
F31 320d M Performance
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas ttsys »

100% nõus. See on naiste lemmik ja mehed maksavad :D.
MartenL kirjutas:Ma arvan et linnasõitudeks 130-135kw 320dA parim valik ja mul on täiesti suva mida ttsys sellest arvab :lol: :lol: :lol:
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: bmw e90/91

Postitus Postitas ttsys »

Mhh; mida veel siis võrrelda? Mootorit? Audi FSI bensu mootorid on need, mis valvsaks peab tegema. 150k km+ klappide karboon-vähkkasvaja ehk ummistumine on nende mure koht, mis hullemal juhul lõpeb ülemise osa kap. remondiga aga see on tõesti selle nö õudusunenäo viimane faas. Väikste diislite probleemid üldiselt samas kategoorias.
E89* kered kõik kindlasti jäigemad ja inseneride tugevusarvutust ka rakendatud. X-drive või quattrot hetkel ei puuduta.
Pead ise proovima, et sottid selgeks teha. Sõltuvalt varustusest võib valik isegi väga raskeks minna. Mõlemad pole paha aga subjektiivseks jääda on võimatu.
asdnator kirjutas:Aga mida tuua bmw plussiks audi b8 ees?
(jätame välja tagaveo, juhitavuse ja mõne jaoks isikupära)
Vasta