BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
Tanel k
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 04.02.2006 16:52 26
Asukoht: Tallinn

BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Tanel k »

Sõber tunneb huvi selle auto vastu.Kas kellelgi on infot antud isendi kohta.ette tänades.
http://www.auto24.ee/used/1459198" onclick="window.open(this.href);return false;
F30 328i
Mikenz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 20.03.2011 13:07 47
Asukoht: Tartu

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Mikenz »

Sai käidud vaatamas ja kontrollis sellega

Väliselt on esi ja tagastangel korralikud iluvead, tagastange tuleks tervenisti üle värvida
Tehnilise poole pealt turbojahuti lekib mõlemalt poolt, mootor alt õline, käigukasti juurest otsast õline
Veermik oli okei.

Muidu kõik sõitis ja tundus toimivat ;)
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas MartenL »

Ostsite ära?

Jahuti tihendid on vist üks uue aja tüüpviga.
Milline tihend mootoril vaja vahetada?
Mikenz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 20.03.2011 13:07 47
Asukoht: Tartu

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Mikenz »

Ei ostnud, kuna sellise hinna eest võiks vähemalt auto kuiv alt olla, puksid või õõtsad oleks loomulik asi ja pidurid nt.. aga sellised asjad mitte.. jahutis õli selle pärast ju et kuullaager turbol läbi ja laseb õli jahutisse, ja lekkima hakkab jahuti juurest see pärast et voolikute tihendid väsivad ära. või ei ole nii ?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Ma®tin »

Selle hinna eest on need "vead" täiesti normaalsed (2008, M-pakett, hea värv, ilus sisu, normaalne varustus)
Kõik nad on sellised. LCI mootoritel on karterituulutus ka seest "tühi", sealt jõuab omajagu õli ringiga coolerisse. Cooleri tihendid maksavad väga vähe ja vahetus väga lihtne. Kastide pistikud ja põhjad lekivad samamoodi paljudel, sisselase ka.
Ma olen kõik need tihendid ära vahetanud, kasu pole suurt midagi, paar kuud ja lekib samamoodi jälle. Niikaua kuni õlivahetuste vahel juurde valama ei pea, pole põhjust muretseda. Autot ostmiseks üle vaadates võiks muidugi juhipoolse cooleri toru lahti korraks tõmmata ja vaadata, palju sealt õli välja tuleb, kui ikka voolab, on tõesti asi kusine.
publichtml
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
Peamine sõiduk: 530
Asukoht: Tartu

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas publichtml »

Kuulutuses on kirjas: Mootor 2.5 Tdi (145 kW)

See on vist eksitus, al 03.2007 (facelift) on 525d ja 530d tegelikult vist sisuliselt sama (3L) mootor?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Ma®tin »

Jah, 3.0 on see ikka töömahult. Eks paljud ei tea seda.
Pihustid ja soft teine, muidu täpselt sama mootor mis 530d-l.
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Raemees »

No suhteline, mul küll E90, cooleri tihendid eriti ei lekkinud olid natuke niisked, vahetasin ka ära nii igaksjuhuks ja tänaseni täiesti kuiv, seega ei hakka kõik lekkima :mrgreen:
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Ma®tin »

N47 ja M57 pole päris sama ka.
Joonas
Huviline
Postitusi: 657
Liitunud: 23.01.2011 20:04 05
Peamine sõiduk: 330D
Asukoht: Rapla

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Joonas »

Ma®tin kirjutas:Ma olen kõik need tihendid ära vahetanud, kasu pole suurt midagi, paar kuud ja lekib samamoodi jälle.
Miks need uued tihendid siis muidu ei pea vastu ?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a

Postitus Postitas Ma®tin »

**** seda teab :)
Sisselase ja cooler ning torud said korralikult puhastatud ja kuivatatud, tutikad originaaltihendid cooleri torudele ja sisselaskele Reinzi omad. Sisselase sai momentvõtmega TIS-is olevate numbrite järgi pingutatud ka veel. Lekkima hakkasid, keerasin veits veel peale, a ega see ei aita, korra õli vahele pääseb, tuleb uuesti lahti võtta ja puhastada.
Turbo rõhku pole ka remapiga nii palju tõstetud, et sealt viga otsida.
Vasta