1. leht 1-st

E60 3.0d 2004

Postitatud: 21.09.2014 17:20 10
Postitas OtonaatoR
Oskab keegi infot anda konkreetse isendi kohta? Mis need algusaasta e60 endast kujutavad üldse?

http://www.auto24.ee/used/1159979" onclick="window.open(this.href);return false;

Tänud ette! : )

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 21.09.2014 17:33 12
Postitas Tauri_J
kujutavad endast palju probleeme

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 22.09.2014 22:56 10
Postitas sigaelmar
Ei pruugi kujutada palju probleeme. Ma ise ostsin eelmine aasta omale mitte kõige odavama aga siiski odavama otsa, nagu see autogi, auto. Enamus asju mis aasta jooksul tegin, olid seotud diiselmootoriga. Ehk siis kui ma oleksin valinud selle asemel mõne probleemivaba bensuka, saaksin täna öelda, et minu odava E61'ga oli väga vahe probleeme. Lisaks sellele oli küttekulu ebameeldiv "üllatus" aga see oli rohkem oma viga et kodutöö tegemata ja et arvamus kaasaegsest diiselautost pärines Volvomeeste käest :)

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 23.09.2014 00:25 52
Postitas Smart49
Isegi kui valida bensumootoriga isend,on siiski palju probleeme elektroonikaga,eriti touringu puhul.Lisaks veel õhkvedrustus.Kui üldse,siis sedaan bensumootoriga.

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 23.09.2014 07:30 12
Postitas sigaelmar
Jah, mulle soovitati ka sedaani. Aga võrreldes Audiga, on BMW õhkvedrustust odav remontida. Tagaluugi juhtmed on küll nuhtlus universaalil.

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 24.09.2014 21:44 26
Postitas OtonaatoR
sigaelmar kirjutas:Ei pruugi kujutada palju probleeme. Ma ise ostsin eelmine aasta omale mitte kõige odavama aga siiski odavama otsa, nagu see autogi, auto. Enamus asju mis aasta jooksul tegin, olid seotud diiselmootoriga. Ehk siis kui ma oleksin valinud selle asemel mõne probleemivaba bensuka, saaksin täna öelda, et minu odava E61'ga oli väga vahe probleeme. Lisaks sellele oli küttekulu ebameeldiv "üllatus" aga see oli rohkem oma viga et kodutöö tegemata ja et arvamus kaasaegsest diiselautost pärines Volvomeeste käest :)

Kui aega on, võid kirjutada mis probleemid mootoriga esinesid? Ja ku suur see kütusekulu üllatus oli? :roll:

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 24.09.2014 22:12 46
Postitas kossur
aastast 2008 juba liige, aga ei suuda kasvõi esimeselt kahelt lehelt leida mitmeid teemasid kus on arutletud e60/61 probleemide kohta. Või vali suvalised kaks teemat lugejate autode alt ja saad enamus probleemidest aimu.

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 24.09.2014 22:22 01
Postitas OtonaatoR
Hakkas hea olla nüüd? Olen lugenud neid teemasid, ning üritas kasutaja sigaelmari käest uurida tema auto konkreetsete probleemide kohta!

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 24.09.2014 22:59 11
Postitas Tauri_J
kasutaja sigaelmar-i auto teema

viewtopic.php?f=4&t=177014&hilit=sigaelmar

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 25.09.2014 12:30 53
Postitas sigaelmar
Jah, ma siis teen rasvaseks need asjad, mis olid seotud sellega, et ma just diisli võtsin:
õli ja õlifiltri vahetus
õhufiltri vahetus
salongifiltrite vahetus
sisselaskekollektori kõik tihendid
swirl flapid eemaldasin
väljalaskekollektori ja selle tihendite vahetus
klapikambri kaane tihendi vahetus nii ja naa, bensukatel lähevad need ka aga ma vahetasin seoses diisli tööga
EGR puhastamine
pihusti alused seibid uued
generaatori rihm
konditsioneer täidetud
tarkvarauuendus tehtud
EGR termostaat
karterituulutuse klapp nii ja naa kuna olemas on mõlemal
eelsüüteküünlad 6tk bensukal on süüteküünlad, õnneks ma ploki vahetusest napilt pääsesin, muidu oleks see küll diisli vea alla läinud
kütusefilter
käsipiduriklotsid
generaatori pingeregulaator
generaatori rihmaratas
soonrihma pingutusrull
vasak esimene stabika varda ots
stabika varda puksid
tagasilla parem väiksem hoob + silla reguleerimine
parkimisandur x2
turbo ja cooleri toru vaheline tihend

Tüüpvigadest siis lisaks eelsüüteküünla plokile ma pääsesin ka teisest tüüpveast - väntvõlli rihmaratta vahetusest. DPF'iga oli probleeme aga mitte segavaid (s.t. ta lihtsalt puhastas ennast liiga sageli).

Ehk siis kuluosad ja diisliga seotud osad. Tegelt niiviisi vaadates ei tundugi väga hull aga 12'st omatud BMWst on sellel autol kindlasti kõige rohkem tegemist olnud just kapoti all.
Küttekulu oli maanteel suveratastega vist 6,3 ja linnas 10-11. Talvel oli maanteel ca 5,6 ja linnas 12-14. Minumeelest seda ei ole diiselauto kohta vähe.

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 25.09.2014 16:43 10
Postitas hardi19
Konkreetne auto oli muidu 2013 oktoobris ka müüa, sama kuulutus, sama müüja.
Kahjuks rohkem ei tea. Kui helistasin, et uurida auto kohta öeldi, et müüdud.

Ise oman ka algusaastate e60, aga bensukat. Peaaegu aasta olen omanud autot ning ei väidaks küll, et laguneks. Kui uuesti peaks ostma, siis ilmselt oleks valik sama.

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 25.09.2014 17:06 21
Postitas sigaelmar
hardi19 kirjutas: Kui uuesti peaks ostma, siis ilmselt oleks valik sama.
Kui ma peaks uuesti ostma, siis ma ostaks ka bensuka :)

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 25.09.2014 18:10 09
Postitas TiitR
sigaelmar kirjutas:
... DPF'iga oli probleeme aga mitte segavaid (s.t. ta lihtsalt puhastas ennast liiga sageli).
Teemaalgataja poolt viidatud autol puudub DPF.

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 25.09.2014 20:50 21
Postitas sigaelmar
See otsus tehti summutiotsade järgi või kus sa tead, et ei ole?

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 25.09.2014 20:56 46
Postitas TiitR
sigaelmar kirjutas:See otsus tehti summutiotsade järgi või kus sa tead, et ei ole?
Antud auto on esmaselt regatud 01/2004 (toodetud ilmselt 2003). DPF ilmus (mälu järele) mingi 7..8 kuu 2004a. Ja esimesena hakkab loomulikult allakeeratud sumpa torud silma.

Re: E60 3.0d 2004

Postitatud: 26.09.2014 09:08 03
Postitas Ma®tin
VIN-kood on ju olemas, mille järgi tootmisaega vaadata ja kas oli tehasest DPF või mitte.
Tiidul õigus muidugi, toodetud 22.12.2003 ja listis ilusti Euro3 kirjas.