3. leht 5-st

Postitatud: 25.01.2008 09:52 28
Postitas skyline
Olen oma noore elu jooksul kolmel korral autot ostunud ja võib öelda, et alles viimati autot ostes suutsin autot ja selle seisukorda adekvaatselt hinnata.
Minu soovitused:

1) Püüa jääda rahulikuks ja püüa mitte sattuda ostetavast autost liialt vaimustusse, tean omast käest, et see on raske kui auto hakkab mõne minutiga meeldima. Kindlasti võtke kaasa üks või kaks asjalikku sõpra...just nimelt asjalikku, pole kasu kui sõber ütleb, et autos on päris mugav istuda või et värv läigib ilusti.
2) Kontrolli tulede-klaaside markeeringuid, kas need on sarnased. Bmw-l kontroll keerukam kuna kasutab omapärast märgistust, aga paljudel autodel saab teada klaasi tootmisaasta markeeringult, on tavaliselt näiteks ....97 vmt märge. Kui ikka 1997 aasta autol mõni küljeklaas on aastast 99 ja ülejäänud 97 siis tasuks antud klaasi ümbruses olevaid keredetaile ning auto põhja põhjalikumalt uurida.
3) Kui klaasi markeeringud ei klapi otsi klaasikilde uksetaskust, laegastest, põrandapolstri alt või istme padja alt näiteks. PS Avariilistel autodel on paljudel juhi peaga päikesesirmid mõralisteks või kõveraks põrutatud.
Iseenesest avariiline auto pole midaghi hullu kui on korralikult taastatud, ise olen senini sattunud ühe korralikult taastatud ja ühe sellise peale, mis peale esimeste soolade saamist hakkas mitmest kohast rebaseks kiskuma ning tuli keset talve ette võtta päästeaktsioon roostetõrje vahenditega
4) Võimalusel lase autot kontrollida TÜV punktis või asjalikus töökojas(pole suurt abi kui mõni Kolja nelipaki eest vaid heebliga veermikku loksutab). See mõnisada krooni kontrollile võib end hiljem kõvasti ära tasuda. Autoaiad pakuvad sageli välja neile sobivaid tuttavaid remondikohti, jää endale kindlaks ja vii auto sinna kontrolli kuhu ise soovid...pole saladus et autoaedadel on käpp sees osades TÜV punktides ja remondikohtades.
5) Pöördu tagasi punkti 1, rahune maha ja võta omale vähemalt 24h mõtlemisaega.

Postitatud: 25.01.2008 21:34 19
Postitas Meelis
skyline kirjutas:2) Kontrolli tulede-klaaside markeeringuid, kas need on sarnased. Bmw-l kontroll keerukam kuna kasutab omapärast märgistust, aga paljudel autodel saab teada klaasi tootmisaasta markeeringult, on tavaliselt näiteks ....97 vmt märge. Kui ikka 1997 aasta autol mõni küljeklaas on aastast 99 ja ülejäänud 97 siis tasuks antud klaasi ümbruses olevaid keredetaile ning auto põhja põhjalikumalt uurida.
3) Kui klaasi markeeringud ei klapi otsi klaasikilde uksetaskust, laegastest, põrandapolstri alt või istme padja alt näiteks. PS Avariilistel autodel on paljudel juhi peaga päikesesirmid mõralisteks või kõveraks põrutatud.
Küljeklaas võib olla makivarga poolt puruks löödud ning esiklaasid vahetatakse juba suht väikese kahjustuse järel ära (Kivist saadud mõra või kuivalt kojameeste kasutamine)
skyline kirjutas: Iseenesest avariiline auto pole midaghi hullu kui on korralikult taastatud,
Sellega olen päri. Suht keeruline on osta autot, mis ei oleks ühtegi avariid teinud. Sel juhul pead auto eelnevat omanikku juba pikemat aega tundma.

Postitatud: 26.01.2008 23:18 47
Postitas jackpuuk
Üks soovitus kõigele lisaks, ärge ostke Rootsist toodud autosid, need on täiesti hooldamata. Variant on ise Rootsist auto tuua, aga isegi seda ma ei saa soovitada. Läbisõidud on ülisuured, autoaedades on kõikidel Rootsist toodud autodel näit maha tõmmatud. Ise kohapealt ostes saad adekvaatse näidu, siin ei kerita neid , nagu Saksas tsurkad teevad. Ka tuleb ise ostes jälgida seda, et kuulutuses kirjutatud aastaarv on tegelikult 1aasta vanem tavaliselt(registreerimise ja rootslaste eripära).Ja veelkord toonitan, need masinad on täiesti hooldamata, rootslane vahetab juppe siis, kui midagi küljest ära hakkab kukkuma!

Postitatud: 26.01.2008 23:28 16
Postitas Kristo_V
see on täiesti õige jutt, see on jube kuidas keskmine rootslane autot hoiab.

Postitatud: 04.04.2008 12:38 01
Postitas MantaOwner
Parim soovitus on lasta mõnel BMW-sid remontival spetsialistil, nt Valdekul auto enne ostmist üle vaadata ja see tõepoolest on parim soovitus.
Sai üht E39-t vaatamas käidud ja proovisõitu tehtud. Kõik tundus igati ok olevat, välimus, kere ja sisustus - midagi ette heita ei olnud, kõik seadmed töötasid, ainult ühe airbagi anduriga oli mingi probleem. Kehva kattega teel oli aru saada, et midagi veermikus on kas läbi minemas või juba kutu omadega, samas ei midagi hullu. Ehk siis üldmulje oli igati hea ja oleks võinud vabalt kaubaks minna.
Aga kontrolliks sai auto Valdeku juurde ülevaatusele viidud, mis maksis 150 eeku. Ja vigu tuli välja nii 40 - 45 000 eegu :shock: kanti kokku, selle sees siis jupid+tööraha. Vahetamist vajasid: roolilatt, tagumised alumised õõtsad, ees pidurikettad ja amordid, taga pidurivoolikud, lisaks mitmed sillapuksid, mootoririhmad jms. Mootoril ees kerge õlileke, samuti käigukastile (automaat) oli hiljuti õli lisatud/vahetatud mingil põhjusel. Lisaks kardaanil paras loks sees + mõned muud väiksemad vead autol.
Mootori diagnostikasse polnud enam vajadust minna, sest ostmine jäi loomulikult katki.

Tõnu

Postitatud: 15.07.2008 10:39 58
Postitas VeikoA
Oletame, et läheb auto ostuks ja tahaks lasta auto üle vaadata, kas Valdekul on kohe võimalus või aega masin üle vaadata?
Saan aru, et kui aega vähe, siis tuleb asi edasi lükata, aga siis võib huvipakkuv auto juba läinud olla.


Kuidas tal muidu on sellega? Saab kiirelt jutule?

Postitatud: 15.07.2008 10:43 36
Postitas jjanno
Tere
VeikoA kirjutas:Oletame, et läheb auto ostuks ja tahaks lasta auto üle vaadata, kas Valdekul on kohe võimalus või aega masin üle vaadata?
Valdekul tel number profiilis, kodulehel ( http://www.carmasters.ee ) ning siinse foorumi autoremontijate teemas. Ega keegi teine ei oska Sulle tema aja kohta paremini vastata, kui ta ise. Autode ostueelne ülevaatus tal kodulehel isegi teenusena kirjas.

jJanno

Postitatud: 01.08.2008 17:43 36
Postitas T.K.
Head nõuanded. Lisaks omaltpoolt vaid seda, et kui ma omale BMW E34 ostsin, ei osanud ma sealt küll midagi vaadata-kuulata. Kõik paistis ok olevat. Ainus, mis silma jäi, oli esi tule klaasis pragu. Müüja ütles, et see väike asi, tal oli isegi klaas olemas, et see pidi 15 min töö olevat. Kaup tehtud. Õhtul selgus, et pole tagurdamise tulesid. Teeninduses selgus, et tule klaas ei ole vahetatav, vaid tuleb vahetada terve element ja see ei ole mitte 15 min töö, kuna tuleb iluvõre ja mingid tükid eest ära võtte, et tulele ligi pääseda. Tagurdamise tuled ei põlenud, kuna lüliti käigukastil läbi. Ei olnud küll kallis, kuid siiski tõmmati haneks. :roll:

Postitatud: 10.08.2008 07:14 23
Postitas VeikoA
Nojah, siin on tegelt 2 varianti.
1) Ta ei teadnud, kas klaas käib ära või mitte
2) Teadis ja lihtsalt valetas


Kas tõesti on vaja valetada sellise asja kohta?
Ütleks otse välja, et jah arvatavasti klaasi eraldi ei saa vahetada.
Vähemalt oleks võinud öelda, et täpselt ei tea. Kui ei tea, siis ütle, et ei tea.
Milleks valetada?


Ei mõista selliseid inimesi.

Postitatud: 10.08.2008 08:21 45
Postitas veekaheksa
T.K. kirjutas:Head nõuanded. Lisaks omaltpoolt vaid seda, et kui ma omale BMW E34 ostsin, ei osanud ma sealt küll midagi vaadata-kuulata. Kõik paistis ok olevat. Ainus, mis silma jäi, oli esi tule klaasis pragu. Tagurdamise tuled ei põlenud, kuna lüliti käigukastil läbi. Ei olnud küll kallis, kuid siiski tõmmati haneks. :roll:
Appi küll. Selliste asjade pärast siin draamat panna ja rääkida, et tagurdustuledega tõmmati haneks. Noh ma ei tea...

Postitatud: 10.08.2008 21:44 06
Postitas VeikoA
Põhiprobleem oli siiski esitule klaasis.
Omanik ütles "nii", aga pärast tuli välja tegelt on hoopis "nii".


Kas omanik mainis midagi tagurdustuledest?
Või rääkis üldiselt, et kõik on korras?


Sinu jutust pigem loen välja, et ei maininud vaid ütles, et kõik ok peale esituleklaasi. Tagurdustulega on see variant, et paljudel autoomanikel on savi, kas seal pirn põleb või mitte. Ja enamus löövad käega (ehk ei viitsi vahetada, korrastada). Siin võibki see teema olla, et ta unustas selle vea või tal polnud aimugi selle olemusest ja pole kontrollinudki. Sest paljud juhid ei kontrolligi oma pirne ega midagi, ainult sõidavad.

Postitatud: 11.08.2008 00:07 12
Postitas Indrek_M
VeikoA kirjutas:Põhiprobleem oli siiski esitule klaasis.
Omanik ütles "nii", aga pärast tuli välja tegelt on hoopis "nii".
Ma arvan, et ka siin foorumis on palju E39 omanikke, kes arvavad, et nende E39 esitulede klaase saab vahetada ja kellel pole õrna aimugi, et facelift E39 puhul tule puhul seda enam teha ei saa.
On suhteliselt levinud rahvajutt, et tuleklaase saab vahetada, eriti kui neid veel müüakse ka. Prefacelift E39 puhul saabki, faceliftitud versioonil enam ei saa.
Müüte on kindlasti teisigi ...

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 25.02.2010 21:55 26
Postitas p8der
Õhtust, kirjutaks siis kah väikese jutu oma vägalollist ostust.
Sai siis vaadatud välja üks E36 318i 92 aasta, hind oli soodne ( 8 kilo) piltidelt tundus masin OK, mainitud oli küll, et iluvead, kui mis seal sisi ikka, sai vaatama mindud, välja soli juba suht hämar, kõigepealt ootasime sõbraga müüjat 30 minti kes lõpuks oma escoriga kohale roomas, kuna valgest palju ei olnud, ei pannudki enamus iluvigu tähele, auto sai käima pandud, müüja sõnul oli 2 päeva käivitamata seisnudja läks nagu prauhti ilusti käima, põõrded külmalt ei kõikunud, mootor käis ilusit ühtalselt. Järgmisena sai siis mindud proovisõidule, käikudega probleeme ei olnud, kõik läks ilusti sisse, auto liikus kah, ei puterdanud ega poonud külmast peast. Kaks lolli sõbraga koos ei oskanudki nagu midgai muud vaadata, sai siis müüjaga käpad lõõdud ja ostumüügi leping tehtud, järgmisel hommikul valges avanes aga suht masendav vaatepilt, autooli ikka no nii räämas, küljekarbid oli vahepeal pahtlist üles ehtatud ja nüüd uuesti ära lagunenud, terve vasak kül oli pmst arosooliga üle värvitud, laigyline, värv koorus ja uksel mõlk, liistud kruvidega kinni lastud, lakk kõik all oli jooksma lastud ja niimoodi hakaksidki ned vead välja tulema, järgmiseks oli juhiukse klaas ei käinud alla, kerisid tühja vändaga, sama dela kah parema tagumise klaasiga sama uks ei käinud ka seestpoolt lahti, Kõigehullem avastus oli muidugi see kui auot sai kanali peale aetud, et sumpa kinni keevitada, tuli välja, et autol üldse puuduvad tagumised pidurid, voolikud olid kõik trummli küljest lahti jms kõik seal polnud. Peale sed aoli silline tunen, et annaks heameelega sellele müüjale kuvaldaga paar obadust pähe aga no mis tehtud se etehtud, ISE OLIN LOLL ja pole midagi teha, lihtsalt Marko Kukke nimelist automüüjat küll kellelegi ei soovitaks. Nüüd lubasin omale, et ei lähe enam kunagi autot ostma ilma mõne teadaja venna kohalolekuta, kuna satun lihtsalt uuest autost jälle pöördesse ja tontteab mis s*ta jälel kaela saan, aga mis tehtud sai see tehtud, sellisesse ämbrisse enam kunagi astuda ei tahaks.

Ingmar

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 01.03.2010 22:32 45
Postitas kasutajanimi
8 kilo eest on hea kui ülevaatus olemas ja mootor,veermik korras. Ise olen hetkel täheldanud, et e36 saab enamvähem korraliku 32 000 eest. Ootan rahasi ja siis muidugi ostangi ühe foorumlase käest :mrgreen: Eks siis pärast hea oma kogemusi ka jagada:) Muidu ise astusin oma üleelmise auto ostmisega ämbri nii, et omanik seletas, et autol konditsioneer ja elektriaknad. Autot vaatama minnes oli jahe kevadõhtu. Auto käivitus perfektselt ja proovisõidulgi midagi kahtlast polnud. Konditsioneeri testida ei saanud, sest õues oligi paar kraadi :D Lõime käpad ja ostsin 25 kiloga ära:) Alles järgmine hommik avastasin Tallinna parkimismajja sõites õudusega, et elektriakendest oli asi kaugel. Aga armastus on pime. Suvel tuli välja, et konditsioneeri ka autol tegelikult ei eksisteeri. Oli vaid ac nupp, mille märgutuli küll süttis, ent tegelikult oligi tegemist vaid nupuga. Aga kui need pisiasjad välja arvata teenis ilma lisakuludeta 2 aastat. Sai vaid korrapärased hooldused,ülevaatusel avastatud pisivead( käsipidur nõrk ja lubatust erinev pidurdusjõud) õlid ja küünlajuhtmed. Usun, et selle summa raames peaks enamvähem muretu pilli saama paariks aastaks.

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 20.03.2010 03:18 52
Postitas Unistaja
Hehe sai ostetud siis esimene auto, sai selleks siis E34 525 bensukas, esmapilgul oli okei, sisu oli veidi räämas, aga mootor ja käigud töötasid... nii, kui raha oli makstud ja tüübid kadunud, lõin ukse veidi kõvemini kinni, sellepeale kukkus kindalaegas põrandale??? Suhteliselt kahe nööriga oli kinni :roll: ... Noh, mis seal ikka ega hinda ka palju ei küsitud, siis teine nali oli see, et salongisoojendus töötas täiesti korrektselt proovisõidu ajal, nüüd puhub igas olekus ainult külma õhku :D Niisiis, omanik ise mainis, et piduriklotsid tuleb ära vahetada ja et käsipidurit ei tasu peale tõmmata, et jääb kinni vms... Lähiajal pole küll tagumisi rattaid ära võetud ei tea, mis sealt välja tuleb, eks varsti paistab hehe... rääkis midagi veel, et difrilukk töötab raudselt jne, aga kuidas ma seda kontrollida saan, kas see ütleb midagi, et kui kohapealt ära minnes andsin minna (suht lumine oli) hakkas kohe külge ette vedama :roll: Hmm, aga jah öö otsa seisis auto maja ees, järgmisel hommikul läks käima küll ilusti... a ja piduriõli ajab ka kuskilt välja... sõidsin pool tundi, valasin juurde, sõidsin veel pool tundi, valasin juurde :roll: Tegelikult on need asjad ma loodan parandatavad enam-vähem..

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 20.03.2010 13:05 57
Postitas Mihkel_O
ja selle postituse mõte on?

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 20.03.2010 17:13 56
Postitas Unistaja
Seda, et täielik ebaõnn lihtsalt, mõtlen just salongi soojendust, et mitu korda sai auto jäätud seisma ja tööle pandud, ikka funkas ja kui tüübid kadund, siis kadus ka salongi soojendus :)

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 20.03.2010 18:09 21
Postitas Mihkel_O
Ma saan aru, et ebaõnn, aga mismoodi sinu ebaõnn autoostu how-to teemasse käib?

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 20.03.2010 22:42 49
Postitas Unistaja
Hmm see on nagu õpetuseks mulle endale võiblla ka teistele, kuigi ma olen seda teemat mitu korda lugenud ja sügavalt mõelnud, ikka suutsin emotsioonide ajel tegutseda :roll:

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 15.07.2010 15:00 55
Postitas Juks
Oskab keegi peal carmasters.ee `i soovitada mõnda kohta, kus auto lasta täielikult enne ost üle vaadata, Tallinnas?
Carmastersis oli täis ostueelne ülevaatus 1000.- mis minu arust on tiba palju.

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 15.07.2010 15:05 13
Postitas foxy007
Kui sa ostad kallima auto siis 1000 kr pole kallis maksta. alati saab ka müüjaga kokku leppida, et summa läheb pooleks, kui autol avastatakse viga, mis jätaks müügi katki vms. Aga minu arvates pole sellise kontrolli eest, mis seal tehakse üldse palju maksta. Haa ja põhjalik konsuldatsioon. Vabandan kui see on offtopic!

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 05.10.2010 15:18 30
Postitas fiziks
united motorsist olete kuulnud? :D ise pole seal "ülevaatusel" käinud, kuid sõber lasi teha enne ostmist, ma arvan et see on üks asjalikumaid variante. hind oli kah vist midagi 1000 või sinnakanti. Kui ikkagi 50k või rohkema eest autot ostad siis pole nagu mõtet seda raha kokku hoidma hakata.

eks iseenesest saab suvalises ülevaatus-punktis mingi summa eest lasta läbi loksutada, mõõta ja teha. ülevaatajad üldjuhul ei ole ka mingid esimest korda autot uudistavad vanad. ja mingit omakasu tegelikust parema hinnangu andmiseks ei tohiks neil vahel olla...

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 17.10.2010 02:10 13
Postitas t6nis1234
Kas auto ostu eelseks kontrolliks minna UM või carmasters-isse?

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 18.10.2010 20:37 53
Postitas willy01
Ei ütle midagi halba UM kohta aga CarMasters tundub asjasse rohkem süüvivat. Subjektiivne arvamus. Näiteid ei too kuna 'üks' pole veel süsteem ja alles sai soetatud.

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 19.10.2010 19:38 15
Postitas Jaanus_V
Lisaks veel ühe loo. Jutt puudutab küll ainult autot liisingusse võtvaid inimesi aga eks neidki ole tänapäeval palju. Lugu siis järgmine, kuna tänapäeval on pankadel (vähemalt Swedpangal) üheks liisingu tingimuseks autoga nende poolse hindaja juures käimine ja auto turuväärtuse uuring siis saigi sammud võetud ühe nende koostöö partneri Saksa Auto poole hindamisse. Aja sain kiirelt, kuna tegevus pidavat võtma kuskil 10 - 20 minutit aega. Kohale jõudes selgus, et hindamine toimub Saksa Auto müügiplatsil (ei teagi kas neil remondi töökoda või miskit ka on). Leppisime siis sellega ja nende pisikesse kontorisse jõudes suunati meid ühe naisterahva juurde kes tegeleb hindamistega. Passist tehti koopia ja välja autot vaatama. Käidi auto ümber üks ring, tehti paar pilti (õnneks ka vin koodist) ja istuti autosse. Kiired kritseldused passi koopiale ja kõik. Auto omanik hakkas siis ise üritama, et turbol tehtud kappremont jne. Kostus tasane mhmhm. Omanik siis küsis veel, et kas te lisadest ei taha midagi teada, tädi vastas, et kõik juba teada mis on ja mida pole. Kokku võttis siis protsess aega 5 minutit. Põhimõtteliselt oleks me võind auto sinna köie otsas vedada, käie auto alla visand ja poleks arugi saadud. :lol: Mis autol töötab, mis mitte pole samuti tähtis. Autot tööle ei üritatud panna ega kedagi.

Pikk jutt, s*tt jutt. Kes seda kõike lugeda ei viitsi, siis point on järgmine, ärge minge Saksa autosse oma autot hindama! 1000 raha vasta pükse. Minge kasvõi UM'i, 2,5 tuhat raha küll aga saate siis 24p testi + hingamisakti konkreetsele autole. :!:

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 29.11.2010 23:10 08
Postitas Kuff
SEB liising näiteks ei tunnista UM hindamisakti :D see saksa auto oma jah suht lamp vaatavad lihtsalt mingi keskmise samaväärse varustusega autohinna..

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 02.12.2010 21:47 39
Postitas tujula
v6ss kirjutas:...
Miks hindamisakti jaoks on vaja autot käima panna? Nad vaatavad aastat, mootorit ja esmast varustust ja selle järgi hindavad auto väärtust. Sellest lähtutakse kas auto on teinekord liiga kallis ehk või vastupidi, liiga odav, hinnast sõltub kasko vajalikkus. Hindamisakt on konkreetselt vajalik ainult! liisinguandjale.

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 02.12.2010 22:12 51
Postitas V2ike_Suur
Mismoodi saab aastaarvu, mootori ja varustuse järgi autot hinnata? See tulemus ei ole ju hind, vaid mingi suvaline number (soovunelm).

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 02.12.2010 23:11 50
Postitas tujula
V2ike_Suur kirjutas:Mismoodi saab aastaarvu, mootori ja varustuse järgi autot hinnata? See tulemus ei ole ju hind, vaid mingi suvaline number (soovunelm).
Võta auto24.ee lahti, toksi mark, mudel ja soovitud aasta (täpsema otsingu alt saad veel midagi konkreetsemat valida) nii, tulemus on soovitud sõidukid, nüüd arvutad keskmise turuhinna, välja jätad avariilised.

Re: KUIDAS OSTA AUTOT?

Postitatud: 02.12.2010 23:38 27
Postitas Jaanus_V
tujula kirjutas:
v6ss kirjutas:...
Miks hindamisakti jaoks on vaja autot käima panna? Nad vaatavad aastat, mootorit ja esmast varustust ja selle järgi hindavad auto väärtust. Sellest lähtutakse kas auto on teinekord liiga kallis ehk või vastupidi, liiga odav, hinnast sõltub kasko vajalikkus. Hindamisakt on konkreetselt vajalik ainult! liisinguandjale.

Ja kus on loogika? :lol: Sinu versiooni järgi ei peaks siis ju ise kohalegi minema. Hindamisakt võiks ju ikkagi oleneda auto korrasolekust ja auto varustusest. Nööriotsas võin ma ju igasugu räimesi sinna tassida, millel pooled lisadki näiteks ei tööta ja mida kõike veel. Tekibki küsimus, mida siis hinnatakse? Kas seda mis autol tehasest kaasas on või mis ka reaalset töötab ja mida on näiteks remonditud äsja? Hindamisaktist oleneb tõesti kasko vajalikkus ja ka panga poolt finantseeritav summa. Kui sa lähed täiesti korras autoga (näiteks 10 aastat vana aga tehniliselt ideaalses korras) siis hindamisaktis on auto väärtus oluliselt madalam kui teie müügihind. See tähendab ju ostjale suuremat sissemaksu ja paraku kõigil ei ole taskust võtta pea 30-40% auto müügihinnast.

Kui keegi vajab abi liisingu kohapealt, siis vastan heameelega kõigile teie küsimustele kui oskan. Hiljuti selle asja ise läbi teinud ja uurisin seda ikka suht põhjalikult. :)