E60 Nelikveoline.

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
bismarck
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02.04.2006 14:32 43
Asukoht: tartu

E60 Nelikveoline.

Postitus Postitas bismarck »

Tere. Plaanis osta universaal kerega E60 ja mõte selline et prooviks see kord nelikveolist.Sooviks vähe infot selle masina kohta.Kui vastupidav on selle mudeli nelikvedu,palju erinevad veermiku juppide hinnad tagaveolise omadest? Ja milline on kütuse kulu võrreldes tagaveolisega.Või siis osta üldse kohe tagaveoline.Mootori valik langeb 3.0D kasuks kuna eelmisel BMWl oli sama mootor ja öelda saan vaid kiidusõnu selle mootori kohta.
kossur
Huviline
Postitusi: 216
Liitunud: 11.01.2013 20:35 50
Peamine sõiduk: Bmw e61 530xd

Re: E60 Nelikveoline.

Postitus Postitas kossur »

bismarck kirjutas:Tere. Plaanis osta universaal kerega E60 ja mõte selline et prooviks see kord nelikveolist.Sooviks vähe infot selle masina kohta.Kui vastupidav on selle mudeli nelikvedu,palju erinevad veermiku juppide hinnad tagaveolise omadest? Ja milline on kütuse kulu võrreldes tagaveolisega.Või siis osta üldse kohe tagaveoline.Mootori valik langeb 3.0D kasuks kuna eelmisel BMWl oli sama mootor ja öelda saan vaid kiidusõnu selle mootori kohta.
Omasin 2013-14 e60 530d 160kw. Oli autoga üksjagu pusimist. Aasta jooksul läks mingi 1500 eurot sisse ja lõppu ei paistnud. Lõpuks otsustasin auto maha müüa. Auto muidu väga meeldis aga ei pidanud majanduslikult mõtekaks. 2014-15 aastakese sõitsin siis Avensisega :lol: :lol: aga süda tõmbas ikka bemmi juurde tagasi. Sai siis vaadatud endale natuke uuem ja ehk ka korralikum eksemplar. Silma jäi 170kw 530xd. Olles nüüd üle aastakese sõitnud, saan väita, et autol ja autol on suur vahe. Aasta jooksul olen vahetanud ainult kuluosasid. Lugesin selle nelikveo kohta ka hirmujutte aga ikkagi otsusin selle kasuks. Algul sai tehtud vahekasti õlivahetus (käigukastile tegi eelmine omanik). Pöördsiibrid lasin eemaldada ja dpf-i lasin välja võtta ja veel muud pudi padi. Midagi suuremat pole pidanud vahetama ja ühtegi ootamatut kulutust pole tekkinud. ptui ptui ptui.

Ja sõites enne tagaveolise e60 ja vahepeal esiveolise avensisega, siis xdrive-i peale üleminek oli sõidurõõm missugune :cool: :cool:
Kokkuvõttes tuleb leida lihtsalt korralik eksemplar ja ei ole hullu midagi. Foorumist võib õudusjutte lugeda aga siia kirjutavad enamus need, kellel on autoga mured. Kes see ikka hakkab siia eraldi teemat tegema, et "oi mu autol ei juhtunud 3 kuud midagi"
Edu otsimisel.
Davep
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 19.09.2012 20:27 07
Peamine sõiduk: s350cdi w221
Asukoht: Tartu

Re: E60 Nelikveoline.

Postitus Postitas Davep »

530xd-l kütusekulu maanteel ca 7 l/100km, keskmise kiirusega 63km/h .
Pikemat aega ainult linnas sõites ca 11 ,keskmise kiirusega 29km/h.
Ca 5000km keskmine mul 9l/100km.
Tehaseandmete järgi kütusekulu vahe ca 0,8l tagaveolise kasuks .
2000a 730d,2001a 745i,2001 x5 4.4 ,2005a 525d ,2003a 745Li, 2005a 730d ,F01 730d ,F01 730d .
Kasutaja avatar
TELK
Huviline
Postitusi: 1620
Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Uus Saue vald

Re: E60 Nelikveoline.

Postitus Postitas TELK »

Mina siis sõitnud oma xd-ga 60 000 km ja sillaosadest vahetanud ainult esimesed stabika kondid maksumusega 36 eurot (Lemförder) ning amordipadjad. Küttekülu 8liitrit keskmine. Ei ole mõtet osta esimese otsa raipeid, mis nõuavad suurt remonti.
Kasutaja avatar
bismarck
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02.04.2006 14:32 43
Asukoht: tartu

Re: E60 Nelikveoline.

Postitus Postitas bismarck »

Tänan vastamast! Päris esimese otsa E60 ei olegi plaanis soetada.Esimese otsa mudelitega on alati muresid vähe rohkem.
Vasta