E60 525I - kas tasub osta?

Nõuanded sõiduki soetamisel
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 525I - kas tasub osta?

Postitus Postitas ttsys »

See on illustreering sellele, mis puudutab auto tehnilist ülevaatust täna. Seda, et kui kuskil on poldid kinni roostetanud siis seda saadki alles siis teada, kui seda tööd hakatakse tegema. Auto müüa ega ka kõige kõvem spets ei suuda sellist asja teada ega ka kontrollida. Seda tüüpi vead ning puudused on vana auto dna-sse sisse kirjutatud ning vanus+läbisõit+tüpoloogia ainult tõstavad seda riskitaset, et neid kohti ja juhtumeid per objekt on rohkem kui su rahakott võib suuta lappida.
Jaakk kirjutas:Palun selgita mis sa sellega mõtlesid? "lähed autoga...
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 525I - kas tasub osta?

Postitus Postitas ttsys »

+ ise tehtud töö eksole?
Olen nõus, et ise tehes ning juppidega nikerdades saab hoopis teised lahendused ning hinnad. Nendes teemades, kus inimesed reeglina ostumõtteid koguvad pole aga enamasti ise tegijad vaid peavad kõik need tööd ning teenused ostma. Ülimalt segane ja vääristav pilt koguneb, kui oma kirjeldusi selgelt ei kajastata.
S1lv3r kirjutas:Äkki olid need ka kasutatud pidurikettad, klotsid jm mudru?
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E60 525I - kas tasub osta?

Postitus Postitas Jaakk »

Ok, tänud selgitamise eest.
Ma olen lasknud oma BMW-sid remontida alati vajaduspõhiselt, et kui miskit annab tunda siis see ka saab tehtud originaalide või Lemförderi juppidega, lisaks siis profülaktika mõttes diffri õlid ja aut. kasti õlid.
Sillajuppidega on alati olnud nii, et kui juppe vahetatakse siis need jupid mida on vaja reguleerida, need ongi uued pandud ehk siis selle pärast pole ühtegi juppi vahetatud, et kinni on roostetanud ja reguleerida ei saa.
Ma tahaks, et keegi selgitaks mulle ka mida mõeldakse auto hooldamise all? "ähh seda autot ei tasu osta kuna seda pole hooldatud" Mis see tähendab? Pole BMW esinduse ülimalt pehmet mikrofiiber lappi saanud tunda?
Olen käinud samamoodi Toyotaga garantiiperioodi esinduses ja vaadanud mis on kirjutatud hooldusraamatusse ja no ei ole seal mitte ühtegi lisaliigutust mida ma ise ei ole oma BMW-del teinud, isegi rohkem olen teinud kui vaja- kui miskit lekib, vahetad tihendi ära, kui miskit koliseb, vahetad ära, roolivõimendi õlid olen vahetanud ennetavalt, et vältida roolilati ja võimu nahka minemist.
Ehk siis minu soovitus on ikka seesama, kui tehnoülevaatus on tehtud, arvutiga üle vaadatud ja sisetunne on õige siis osta ära- kui sisetunne ütleb, et liiga palju asju on vigaseid, siis polegi selle autoga ilusti ringi käidud ja jäta asi sinnapaika. Meil foorumis on väga mitmeid E6x lugusid kus hetkeemotsioonide ajel on auto ära nabitud ja vaevalt mõnisada km hiljem tulevad välja tuhandetesse eurodesse ulatuvad kulutused mis kõik oleks tehnokontrollis välja tulnud. Tasub vaadata ka ostatargalt.ee soovitusi- enamus siinsetest rondiärikatest on nii laisad, et ei viitsi elementaarseid vigu isegi peita, lepitaksegi kokku kohtumisi pimedale ajale (nagu nüüd varsti enamus ongi), kuskile kaubanduskeskuste parklasse kus muu müra ja liiklus segab keskendumist, nad oskavad väga veenvalt sulle silma sisse valetada, et kolm huvilist on veel ootamas, ütlevad, et see polegi uus auto ja peabki selline pann olema jne. Ei, ei pea olema, minu soovitus on, kui ikka tegu on saraga siis jäta kohe sinnapaika- sa ei taha hakata sinna summasid matma hakata.
BMW-del ei tohi mitte ükski kollane ega punane hoiatustuli põleda, isegi kui klaasipesuvedelik on otsas- tee see kulutus ja pane see liiter klaasipesu vett sisse ja vaata kas kaob ära tuli, kui ärikas lendab autoga laivi ja bensutuli põleb, siis see on ohumärk , et tema jaoks on see ainult teenimise eesmärk ja ühtegi liigset kulutust ei taha ta teha (isegi mitte kütust osta) - lase see 7 liitrit enne ostmist paaki ja vaata kas tuli kustub ära, kui ei kustu järelikult on anduri (d) katki jne.
ttsys kirjutas:See on illustreering sellele, mis puudutab auto tehnilist ülevaatust täna. Seda, et kui kuskil on poldid kinni roostetanud siis seda saadki alles siis teada, kui seda tööd hakatakse tegema. Auto müüa ega ka kõige kõvem spets ei suuda sellist asja teada ega ka kontrollida. Seda tüüpi vead ning puudused on vana auto dna-sse sisse kirjutatud ning vanus+läbisõit+tüpoloogia ainult tõstavad seda riskitaset, et neid kohti ja juhtumeid per objekt on rohkem kui su rahakott võib suuta lappida.
Jaakk kirjutas:Palun selgita mis sa sellega mõtlesid? "lähed autoga...
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 525I - kas tasub osta?

Postitus Postitas ttsys »

Hooldusplaan on autol ja BMW suudab väga palju "vajaduspõhiseks" kuvada. Kontrollloetelu pikkus, punktide arv sõltub hooldusvälba asjaoludest. Reaalsus on paraku see, et mitte kõik BMW sõidukid saavad hoolduskavale ette nähtud tööd selga. Isegi piduriõli ei raatsita nõutud intervalliga vahetada. Arvutiga käivad need "õlivahetused, klotsivahetused, filtrivahetused" ju 3 minutiga. Ühest foorumist mitte kaua aega tagasi lugesin juhtumit Tallinna mingis remonditöökojas, kus hooldusesse toodud sõiduki omanikule öeldi, et õli vahetus võtab ca 40 minutit ja paluti ooteruumis istet võtta, kohvi valada. Selle peale inimene ärritus, et miks nii kaua peab ootama (!)... tal viimased korrad kui varem tehtud on see kõige rohkem 5 minutit aega võtnud.
Üldse ei kobise, et inimene, kes ise remondib oskab ka oma sõiduki juures nii tunnetada, aimata kui ka järeldusi teha, millele jooksvalt tähelepanu pöörata kuni vajaminevate lahendusteni. Samas ei ole see ka mingi fakt ega aksioom, sest auto on tarbeasi ja sealt võetakse seda, mis võtta saab. Edevuse orgasmi saab ka laguneva, romula ukse ees seisva üksusega nii, et see on maitse asi.
Üks faktor on veel, millele on tark tähelepanu pöörata ja see nn romula ukse ees olevate autode nn sisseostuhinnad. Kus on täna keskmise E60 sisseostuhind? Keegi mainis siin auto24 müügis olevaid E60 sõidukeid ja nende võimalikku kuuluvuse määrangut. Olen täheldanud, et see hinnalävi on täna (vasakul oleva rooliga) joonel 7000€ ehk seega ca 10% jääkväärtust, mis on suhteliselt loogiline joon pressi alla minemiseks.
Jaakk kirjutas:Ok, tänud selgitamise eest.
Ma olen lasknud oma BMW-sid remontida alati vajaduspõhiselt, ...

Ma tahaks, et keegi selgitaks mulle ka mida mõeldakse auto hooldamise all?
aronz12
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Re: E60 525I - kas tasub osta?

Postitus Postitas aronz12 »

Tuttaval e61 ja on aasta või paariga sinna üks 2-3500 alla pannud. Tehtud ilmselt kõik mis vähegi vaja on olnud. Ostis pea 9000 eest.
Ühel teisel on esimene kere vw touareg. Armatuur igast veateateid täis, veermikus asju vaja teha, kasti jms õlid vahetamata. Ühesonaga kuni sõidab saab ju hakkama.

Ja siis kuulen kuidas Bmw ikka laguneb jne. Temal touareg ikka palju mõistlikum masin.

Sellest tulebki see erinevus, et kelle jaoks kallis pidada ja kellel mitte. Kui lepid sellega, et auto koliseb ja pooled lisad ei tööta, siis ongi nn odav üleval pidada.
TEL 57703395
Vasta