1. leht 1-st

BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 26.01.2017 14:37 10
Postitas alarh
Oskab keegi midagi selle auto kohta öelda, on keegi uurimas käinud? Oli juba üks teema selle auto kohta aga ei leia enam. Algselt vist müüs kasutaja tafkin?

Aitüma!

Re: BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 26.01.2017 14:54 21
Postitas Sull_S

Re: BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 27.01.2017 16:17 43
Postitas alarh
Aitäh! Link ununes. See sama auto.

Re: BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 28.01.2017 13:12 22
Postitas tafkin
Tere

See on jah minu auto :-)
Hetkel on see sinna platsile müüki pandud.

Küsimused on teretulnud.

Terv
Taavo
PS või 58 6000 19

Re: BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 30.01.2017 14:38 39
Postitas wanamees
Sorri, täiesti offtopic, aga kas nendel uuematel N47 mootoritel on see "timig chain" probleem lahendatud? Või vajab ikka megakallist ketivahetust (asukoht perverssne).
Puhtast huvist küsin, sest google annab erinevaid teooriaid, et alates 2008 midagi muutus ja osad väidavad, et 2010 lõpp jne.
N47, küll väiksema mahuga, ju senimaani vist tootmises...

Re: BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 30.01.2017 20:09 59
Postitas tafkin
wanamees kirjutas:Sorri, täiesti offtopic, aga kas nendel uuematel N47 mootoritel on see "timig chain" probleem lahendatud? Või vajab ikka megakallist ketivahetust (asukoht perverssne).
Puhtast huvist küsin, sest google annab erinevaid teooriaid, et alates 2008 midagi muutus ja osad väidavad, et 2010 lõpp jne.
N47, küll väiksema mahuga, ju senimaani vist tootmises...
Tere

Paraku ei oska ise sellel küsimusele vastata.
Vin-i järgi võiks UM ütelda, kas antud autol on uuem/muudetud süsteemi või on vanaem/muutmata.
Auto käis UM-s hoolduses ja keti vahetusest ei mainitud midagi, et sellise kilometraazi juures oleks vaja vahetada.


Parimat
Taavo

Re: BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 31.01.2017 21:38 59
Postitas ImreR
On ikka probleemne, kuid asi muutus jah mingist hetkest paremaks. Keti vahetus minu ex autol(320d 2010) tuli teha 200000 pealt, tegi häält. Kui õigesti mäletan, siis uus omanik rääkis vahetuse kohta sellist asja, et tuttava juures lasi vahetada(mootor maha) ja varuosad võttis ka kuskilt mujalt, mitte esindusest ja siis läks kogu jama 700.- Võin ka eksida nii palju, et osad olid 700+siis vahetus.

Re: BMW 320 D Xdrive M-pakett 2.0 135kW 100TKP

Postitatud: 31.01.2017 21:52 38
Postitas Tauri_T
Minu 2007 lõpp n47 varuosad läksid esinduses 1006 eurot nii, et Imre summa võib täitsa mõistlik olla mujalt ostes.