1. leht 1-st

E61 Ostuabi

Postitatud: 02.02.2017 10:54 08
Postitas Joel-Henri
Tere,

Soov soetada naisele E61. Olen ennast siin nüüd harinud nii palju kui suutsin kuid siiski päris segane kogu see asi. Kuna endal igasugune kogemus E60/61-ga puudub siis äkki targemad mehed oskavad soovitada ja mõtteid jagada.

Autot kasutaks enamuses linnasõiduks kuid eks suviti ikka pikemaid trippe ka. Naine soovib 4vedu kuigi ise selle vajaduses väga kindel ei ole, seega äkki jagate plusse/miinuseid ka selle kohta. Foorumit lugedes jääb mulje, et pm peab kogu aeg rahakotiga järel jooksma, et auto üldse koos püsiks. Küll kukuvad sisselaskes miskid klapid sisse, kõikvõimalikud moodulid annavad otsad, süütepoolid, turbod, pumbad jne jne. On siis asi nii hull? Oluline oleks siiski kõige muredevabam variant osta ehk leida siis kõigi valikute vahel see optimaalne. Teine asi oleks ka mõistlik kütusekulu, kuna endal 750 siis teist röövlit vaja ei ole ja teine auto võiks ikka linnas nii 10l sajale hakkama saada.

Mis olulised vahed on enne ja pärast 2008a peale uksepolstri ja käigukangi, kas peaks suruma faceliftile?
I-drive vms erinevus, olen näinud erinevaid nii pre kui feisil?
Mis on tüüpvead ja mis tuleks kohe kontrollida ja millistest kohe kaarega mööda?
Millist mootorit eelistada? Milline varustus oleks elementaarne mis võiks juba peal olla? Oleks nõme pärast avastada, et näe oleks ka seda pidanud vaatama . Mis head üldse pakuti?
Mis on keskeltläbi aastane ülalpidamiskulu ( arvestades, et päris roima otsa siis ei satu )
Jne...


PS. Dislamehed, ma loen, et viskavad igasugu EGR-id, DPF-id ja katid minema.... mis moodi te ülevaatusel käite? Või on kõigil omad klemmid kuskil.

Ja kui kellegi on endal müüa või teab soovitada korralikku isendit siis andke tuld. Märgin siis juurde, et kindlasti universaal kuna peni peab ka kuhugi mahtuma :)

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 02.02.2017 12:23 28
Postitas Edson520
Endal oli 6 või 7 neid ja võin öelda nii, pigem e60, facelifti autodel on kõikidel kettiprobleem, eriti n47d20 mootoril, endal oli selline ja UMi kampaania raames vahetati selle tasuta, ei tea kas veel kehtib, saad uurida ise. Muidu auto oli väga hea, mulle meldis see 6,5-7l linnakulu, maantel oli 4-4,3l, chipiga see oli küll parema minekuga. miks e61 ei soovita, noh, esitks sedaane saab kiirem müüa, teiseks tagaluugiga probleme võib palju olla, selle alarmi antenniga, tagaluugi juhtmstikuga, tagaluugi amordid ainult originaal ja 70eur tk ja see ainulaadne)))) õhkvedrustus, mis talvel annab endast märku peaaegu iga päev))))

muidu võin aidata ostmisega, kontrollimisega ja remondiga

parimat

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 02.02.2017 13:18 01
Postitas silverMR
Edson520, ilmselt pidasid silmas ikkagi N47D20 mootorit ehk siis E60/61 520d. :)

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 02.02.2017 13:34 04
Postitas Edson520
silverMR kirjutas:Edson520, ilmselt pidasid silmas ikkagi N47D20 mootorit ehk siis E60/61 520d. :)
JA JA see sama, vene klaviatuur sinna taha be be be

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 02.02.2017 18:12 21
Postitas Jan320
E60 on tõesti muretum, aga dislad on kõik niipalju km. läbinud ja vajavad rohkem remonti,vaata pigem bensukat ja LCI mudelit!

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 02.02.2017 23:28 19
Postitas sigaelmar
Kui sa tahad kõige muretumat masinat, siis võta manuaalkastiga, sedaankerega ja M54 mootoriga masin.

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 06.02.2017 21:05 05
Postitas oja87
On sedaanil ka pagasi juhtmetega probleeme.enda 60el lappisin ja e39-al ka.
LCI mudeleid hakati tegema oli vist 3/2007 ,4kuu juba kindlasti lci.Endal 5/2007 ja M47B20 ehk 120kw
416000 oli sõitnud kui eemaldasin pöördklapid kuigi nägid välja nagu uued.Siis diislile kohane hooldus/remont eelsüüte küünlad,relee, kõik termostaadid, rihmaratas.Mis mulle e60 61 puhul pinda käib on udutavad esituled :evil:
Nüüd kellal 426300km esiveermik veel originaal,käike vahetab sujuvalt.
Dpf võtsin ära kuna eelmine omanik oli selle tuksi keeranud (küünlad ja termostaadid)
Lasin auto ära chippida nüüd natukenegi liigub,enne oli hirmus nui.
Auto ei hakanud haisema ilma dpf-ta ,katid jätsin alles!
Märtsi lõpus saab aasta täis omada e60 (kohe 20 000km sõidetud),juppidele umbes 2500€ läinud

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 08.02.2017 13:40 14
Postitas Ma®tin
Kui manuaalkastiga M54 mootoriga kauna ei taha, siis põhimõtteliselt osta "nii hea", kui rahakott lubab.
Peaasi, et viimase paari aasta ajalugu on olemas tehtud töödest ning kindlasti enne ostu põhjalik kontroll mõnes ainult BMW-ga tegelevas ettevõttes.

LCI autod seest tunduvalt viisakamad, Edsoni tagaluugi ja õhkvedrustuse jutt on üsna pseudoprobleem. Tagaluugi juhtmestik tuleb ühe korra ja korralikult teha, enamikel juba tehtud nagunii. Luugiamorte saab Ebayst 80 eurikut paar koos saatmisega ja õhkvedrustuse asi pole ka päris nii hull. Korra patju vahetada või kompressor taastada lasta ei ole nii märkimisväärne kulu. Sedaanidel lähevad ka vedrud puruks jne.

Üheõnaga, kõik on konkreetses autos kinni. Oma 100+k km põhjal võin öelda, et sillaosad peavad väga hästi vastu ka stabiilselt Tallinna imelisi teid mööda uhades.

Mootori osas - maitse asi. N52 (2,5 160kW ja 3,0 190kW) ja N53 (3.0 160kW ja 3.0 200kW) on korras olles väga head sõita.
Sama kehtib ka 1 turboga 3.0 diislite kohta. Jällegi, enamik, mis veidi pikemalt Eestis olnud, on tüüpvead juba üle käidud, paljudel ka ketid vahetatud.

Samas on hea varustuse ja ajalooga bensukat tunduvalt keerulisem leida. Comfort iste on must have, selles on väga suur osa "sõidumõnust" kinni.

Kütusekulu osas, minu 173kW E61 aasta spritmonitori keskmine jäi täpselt 8 liitrit. Linnas võtavad nad automaatkastiga kõik 10 kuni väga palju :mrgreen: olenevalt aastaajast ja parema jala raskusest.

Kokkuvõttes, otsi korraliku ajalooga sobiva varustusega auto, läbisõit unusta ära, lase asjatundlikel inimestel kontrollida ja naudi!
E60/61 on korras olles väga hea auto!

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 08.02.2017 15:46 03
Postitas sigaelmar
Ma®tin kirjutas: Comfort iste on must have, selles on väga suur osa "sõidumõnust" kinni.
Kas kellelgi on olemas võrdlusmoment E60/61 Comfort istmega vs E65 comfort istmega? Ma olen oma E65'l poole aasta jooksul istet veidi sättinud siit ja sealt ja ikka on nii, et kui Touaregist Bemmi tagasi istud, siis tunned, et no ei ole mugav ja jälle sätid natuke midagi. Ma ei ütle, et need kõige hullemad istmed on aga must havest on minu arvates asi ikka väga kaugel. Kas siis E60/61 istmed on äkki paremad?

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 08.02.2017 15:53 47
Postitas Edson520
sigaelmar kirjutas:
Ma®tin kirjutas: Comfort iste on must have, selles on väga suur osa "sõidumõnust" kinni.
Kas kellelgi on olemas võrdlusmoment E60/61 Comfort istmega vs E65 comfort istmega? Ma olen oma E65'l poole aasta jooksul istet veidi sättinud siit ja sealt ja ikka on nii, et kui Touaregist Bemmi tagasi istud, siis tunned, et no ei ole mugav ja jälle sätid natuke midagi. Ma ei ütle, et need kõige hullemad istmed on aga must havest on minu arvates asi ikka väga kaugel. Kas siis E60/61 istmed on äkki paremad?
nagu mina oma persega mäletan, olid need mugavuse küljest samad

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 08.02.2017 16:25 46
Postitas Ma®tin
sigaelmar kirjutas:
Ma®tin kirjutas: Comfort iste on must have, selles on väga suur osa "sõidumõnust" kinni.
Kas kellelgi on olemas võrdlusmoment E60/61 Comfort istmega vs E65 comfort istmega? Ma olen oma E65'l poole aasta jooksul istet veidi sättinud siit ja sealt ja ikka on nii, et kui Touaregist Bemmi tagasi istud, siis tunned, et no ei ole mugav ja jälle sätid natuke midagi. Ma ei ütle, et need kõige hullemad istmed on aga must havest on minu arvates asi ikka väga kaugel. Kas siis E60/61 istmed on äkki paremad?
Iste pm vast sama ikka. Üleüldiselt on mugavus maitse asi ja üsna individuaalne, aga E60/61 sport ja tavaistmega võrreldes on comfort igal juhul must have. Kõik oleneb konkreetsest variandist ka, naha tüübist ja ventilatsiooni olemasolust nt.

Ja elmar, sulle üleüldse BMW-d väga ei meeldi ja kõik on saast ja teistel markidel tunduvalt parem :lol:

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 08.02.2017 16:32 55
Postitas sigaelmar
Eks nendega ole jah probleeme aga miskipärast lõpetan ikka ja jälle mõne otsas :lol: Aga selle istme juurde tagasi tulles siis eelmine omanik, kes sellega 4-5 aastat sõitis, oli minust oluliselt suurem mees ja võibolla see iste on mul veidi teise kehakuju järgi vormi võtnud hoopis.

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 10.02.2017 10:49 16
Postitas Joel-Henri
Tänud igatahes info ja soovituste eest.

Otsustasime riske maandada ja UM-ist garantiiga auto osta :) Hoovile veereb siis hoopis F11 520D

Re: E61 Ostuabi

Postitatud: 10.02.2017 19:35 04
Postitas oja87
See oli õige otsus.f10(1) ikka kordades ilusam kui 60(1)