1. leht 1-st

BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 06.07.2018 01:35 28
Postitas TaurusDinosaurus
Kas keegi oskab sellise mudeli kohta, mis on sellised tüüp vead ja kuidas see meie tingimustes võiks toimida.

Auto on Saksamaalt
Läbisõit on ~200 000
Automaat
Universaal
Diisel
170KW

Olen uurinud et sellel autol tüüpvigadeks on
* Kliimaseade sureb mingi ajajooksul maha
* Veepump pidi mingi aja jooksul saba andma
* Süüteküünlad pidavat suht kiirelt maha surema

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 06.07.2018 08:00 36
Postitas sigaelmar
Sakslane sõidab aastas diiselautoga 40-60 tuhat kindlasti, arvuta reaalne läbisõit ise.
Kuulen klimaseadme veast esimest korda.
Kõikidel autodel annab veepump mingi aeg saba, see on kõige väiksem mure selle mootori juures.
Diislil on eelsüüteküünlad ja neid peab aeg ajalt vahetama nagu igal diislil. Küünalde plokk on asi, mis ka nendel läbi läheb ja see on nüüd üks asi mida saab nimetada selle auto konkreetseks tüüpveaks.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 07.07.2018 17:02 38
Postitas TaurusDinosaurus
Kas on mingit otsest "kvaliteedi" põhjust, miks eelistada uuema aastakäigu mudelit kui 2006.
Sain sellist tagasisidet, et see olevat 2006 aasta mudel pidi veel olema ülemineku perioodi mudel ja elektriprobleemid pidid olema suhteliselt levinud.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 07.07.2018 22:44 58
Postitas MartenL
12 aastat vanal sakslasel võib juba pudeneda kõik mis annab. Pudenevad juba paari kolme aasta pealt ja alla 100k ls.

Kui oled arvestanud et remondile läheb raha ja aega(asendusautot vaja) siis anna minna.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 19.07.2018 10:03 20
Postitas Juss1
E9x hakati tootma 2004, 2008 tuli juba facelift. Kui tahad väikest kvaliteedihüpet siis võta juba facelift uue, N57 mootoriga.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 19.07.2018 23:34 37
Postitas sigaelmar
Väikese kvaliteedihüppe all sa pead siis sarkasmiga silmas, et N57 tulekuga algasid kulukad ketiprobleemid?

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 20.07.2018 09:38 43
Postitas Juss1
Mootor ei koosne ainult ketist. Probleeme võib tekkida seinast seina nende autodega - näiteks on minu isendil kord vahetatud käigukast, mis pole teps mitte soodsam remont. Seepärast ma arvan, et N57 ostmata jätta võimaliku ketimure pärast on üsna nõrk argument.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 20.07.2018 10:08 47
Postitas sigaelmar
M57 puhul ma pole seda märganud aga M47 puhul küll päris paljud toovad selle müügikuulutuses välja, et tegemist on veel vana hea mootoriga.
OK, seda me teame mis on N57'l nõrgem kui M57'l aga mis on N57 siis need tugevamad küljed võrreldes M57'ga?

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 21.07.2018 03:07 19
Postitas AREM
Endale tõin möödunud aasta novembris Saksamaalt 2006a E90, 3.0d 170kw. Läbisõiduks oli 314000km millele mina olen juurde lisanud ca 22000km. Pisiprobleemid olid, mida müüja (platsi auto) meili ja telefoni teel edasi ei andnud, kuid õnneks oli varasemalt juba hind nii palju soodsamaks räägitud, et ära ma ta tõin.
Sinu mainitud nimekirjast olen välja vahetama pidanud peale esimesi külmasid vaid eelsüüteküünlad ja ploki.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 21.07.2018 11:55 07
Postitas Frenzi
sigaelmar kirjutas:M57 puhul ma pole seda märganud aga M47 puhul küll päris paljud toovad selle müügikuulutuses välja, et tegemist on veel vana hea mootoriga.
OK, seda me teame mis on N57'l nõrgem kui M57'l aga mis on N57 siis need tugevamad küljed võrreldes M57'ga?
Töötab vaiksemalt, ökonoomsem, väänet on palju rohkem ja vähem lagi.
Olen kuulnud, et ketiprobleem pidi valdavalt n47 teema olema ja n57 seda nii tihti ei esine, kuid välja venivad ikka pika peale jne.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 21.07.2018 18:36 34
Postitas sigaelmar
Juss1 rääkis kvaliteedi hüppest. Seda ma usun, et omadused paremad on :)

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 21.07.2018 23:12 31
Postitas Tauri_J
Miks uutest autodest kvaliteedi hüpet ootate?

Need on loodud kestma esimese liisingu ja kõik

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 22.07.2018 15:47 41
Postitas Juss1
sigaelmar kirjutas:Juss1 rääkis kvaliteedi hüppest. Seda ma usun, et omadused paremad on :)
Pidasin kvaliteedihüppe all silmas jah tehnoloogilisi edasiminekuid ja neid tulenevaid paremaid sõiduomadusi. Sellega kaasneb aga ka vajadus neid mootoreid veidi suurema tähelepanuga jälgida, kasutada pead ja vajadusel rahakotti (ilma koonerdamata). Virin uute mootorite üle kipub tulema neilt kes seda ei oska või ei suuda.

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 23.07.2018 00:20 07
Postitas Artur_L
Siin hästi näha n57 ketti, millel 310k km läbisõitu. Töö maksumus on tegija sõnul sama, jupid ka samasse auku nagu n47’l.
Aga ma ise võtaks siiski n47, puhtalt kütusekulu erinevuse pärast. :mrgreen:
https://youtu.be/sPMVgeVlysE" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 23.07.2018 09:41 40
Postitas sigaelmar
Keegi rääkis siin foorumis, et kui ketijamad välja arvata, siis muude vigade poolest on N47 isegi parem kui N57. On see nii?

Re: BMW E91 330d 2006 ostuabi

Postitatud: 23.07.2018 12:09 10
Postitas ttsys
Parem?! Võrdled 2 proletariaati ja mõtled, et 1 on teisest parem. Kas kaevur on parem kui ettekandja või vastupidi hoopis? ;) Esimene jaksab korraga rohkem, aga võtab ka rohkem ruumi ning väljaheide ka jämedam. Teine sibab kiiremini ja profiilis pildile oskab ka saledama peteka moodustada ning voodis võtab vähem ruumi jne. :mrgreen: Päeva lõpuks ikka ja ikkagi 2 tõutruud proletariaati koos oma rõõmude ja muredega.