1. leht 1-st

E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 13.11.2018 20:31 42
Postitas lynx
Otsin nelikveolist autot naisterahvale ja arvasin, et ehk tasub enne kogenenumatelt nõu küsida, et kui head need 4x4 kolmesajased on ..kas on liiga haprad või pigem töökindlad ja töötavad nii nagu üks neljaveoline sõiduauto toimetama peaks (lumes või raskesti läbitaval pinnasel)
E46-el on diiselmootoriga ainult üks variant vist - 330xd?
E91-el 320xd ja 330xd?
Ehk kellelgi on kokkupuuteid ja kogemusi nende töökindlusega/kapriisidega?

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 01:11 53
Postitas Frenzi
E46 neliveolisega vōid ainult asfaldil otse sõita. Vahekast laguneb, kardaani ristidega tekitad omale rohkem probleeme, pooltelgi peab ka vahel vahetama, kütusekulu on mõttetult kõrge, liigub halvemini. 2.5 ja 3.0 bensu on ka nelikut.
E91 on juba kallim vahekast mida eriti ei leia, iga 50k võiks vahekasti õli vahetada, laagrid pidid vahekastis kuluma.
2.0 nelikveoline on juba n47 mootoriga. Tōenäoliselt kõige problemaatilisem kooslus mida omale osta.
Vähegi võinalik osta tagaveoline või Audi. BMW ei oska nelikuid teha, mul paar tükki olnud ja ühtegi pole täiesti korras nelikuga olnud.
Alati on ka erandeid.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 08:26 32
Postitas Juss1
2 aastat omatud 2009 a 330XD N57, minu kogemus - pole veoga (veel) muid probleeme olnud peale selle, et diagnostikasse viskas üks hetk vahekasti õli vahetamise teate.

BMW nelik ei ole maastikuläbivuse parandamiseks vaid sõidumugavuse- ja ohutuse parandamiseks ning sellega saab ma arvan hästi hakkama. Nelikvedu ei tee ju ühest 3. seeria perevagunist maasturit ja tegelt isegi BMW linnamaasturitega võiks paar korda järele mõelda enne kui kuskile sohu sukelduda.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 09:56 32
Postitas lynx
sohu sukelduma ei plaani see naisterahvas sellega kindlasti hakata. Ta elab metsa sees ja maanteeni on sealt umbes 2km, seega oleks vajalik, et talvel sellega ikka läbi lume saab, kui mõnikord juhtub nii, et traktor pole veel teed lahti lükanud.
Mis mured seda N47 mootorit kimbutavad?
Ei naudi see naistrahvas remontimist, ega ei naudi ka mina, seega audi jääb ära!

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 11:40 36
Postitas hobo
lynx kirjutas: Ei naudi see naistrahvas remontimist, ega ei naudi ka mina, seega audi jääb ära!
Sellisel juhul soovitaks vana BMW ostmist ikka väga hoolikalt läbi mõelda.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 11:57 46
Postitas lynx
hobo kirjutas:
lynx kirjutas: Ei naudi see naistrahvas remontimist, ega ei naudi ka mina, seega audi jääb ära!
Sellisel juhul soovitaks vana BMW ostmist ikka väga hoolikalt läbi mõelda.
Millist vanemat neliveolist sõiduautot soovitate?
Tundub, et te ei ole piisavalt erapooletu?!

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 12:37 46
Postitas jaanis_!
Ei ole kull tapselt kursis, kuid kas e46 ja preface. e53 on sama 4wd susteem? Minul 3a kasutusega ei olnud e53 uhtegi viga ja 4veole midagi ette heita. Talvel vaga hea labivus lumes ja vaga hasti pusib teel.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 13:24 15
Postitas Kaldvee
Ise omanud E91 330xd 3,5a, läbisõit selle aja jooksul 105k km ja hetkel kogu läbisõit 261k km. Vahekast küll muresid pole tekitanud. Esikardaani üks rist oli läbi, selle taastamine on kiire ja täiesti mõistliku hinnaga. Rohkem nelikule iseäraseid probleeme pole olnud. Vahekasti õli olen ka umbes iga 30-40k km järel vahetanud, aga seda on seal ainult 0.6L ja adaptsioonide reseti saab teha iga pädev töökoda tavalise skänneriga ja täiesti lihtne protsess.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 17:21 12
Postitas jargo
Link ka X-drive probleemidele!
e46-l seda muidugi kasutusel ei olnud,kuid e90/91-l juba küll!

viewtopic.php?f=5&t=285902" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 14.11.2018 19:42 03
Postitas oja87
Frenzi kirjutas: 2.0 nelikveoline on juba n47 mootoriga. Tōenäoliselt kõige problemaatilisem kooslus mida omale osta..
Mille poolest see n47 problemaatilisem kui n57?

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 15.11.2018 00:04 34
Postitas Frenzi
oja87 kirjutas:
Frenzi kirjutas: 2.0 nelikveoline on juba n47 mootoriga. Tōenäoliselt kõige problemaatilisem kooslus mida omale osta..
Mille poolest see n47 problemaatilisem kui n57?
lihtne tõestus, kirjuta googlesse n47 chain problem ja siis kirjuta n57 chain problem. tuleb palju vähem vastuseid, leiad mõned üksikud juhtumid ja isegi seal välismaa foorumites inimesed ütlevad, et 6 pütistel pole nii suur see probleem või et pole üldse.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 15.11.2018 03:03 40
Postitas ttsys
See lause tähendab seinast-seina, sh tüüpilt unistajat, kes tahab Dacia raha ette BMW lummust.
http://www.dacia.ee/ee/special-offer/dacia-duster.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lynx kirjutas: Ei naudi see naistrahvas remontimist, ega ei naudi ka mina, seega audi jääb ära!

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 15.11.2018 03:20 55
Postitas Indrek523
Sinu sarkasm härra ttsys, ühildub täitsa minuomaga!

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 15.11.2018 05:41 09
Postitas oja87
Ühed pa.ad kõik need uued bmw mootorid. Kette vaheta sama välbaga, nagu vanasti rihmasid vahetati. :roll:

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 15.11.2018 06:41 48
Postitas ooDDoo
200000 tuhat on juba auto eluiga läbi... siis ongi normaalne igast jupid välja vahetada.. oskaja vend saab üherattaveoga ka igaltpoolt läbi. Loll sõidab ennadt nelikuga ka kinni. Bemmil vähemalt selline nelik mis ei tee pöörderaadiust hoo pealt poole suuremaks. Erinevalt vag grupi nelikust.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 15.11.2018 08:34 34
Postitas Juss1
jargo kirjutas:Link ka X-drive probleemidele!
e46-l seda muidugi kasutusel ei olnud,kuid e90/91-l juba küll!

viewtopic.php?f=5&t=285902" onclick="window.open(this.href);return false;
Selles teemas on kahjuks väga palju muud auru välja lastud ja hea info leidmine selle seest küllalt keeruline.
On inimesi, kel on vahekast "kakkuma" hakanud ja saanud seda lausa mitu korda vahetada (seejuures küll garantii korras, võib-olla kui raha oleks omast taskust tulnud oleks rohkem süvenenud, miks ta läbi läheb). Samas on meil siin mitmeid näiteid, kes pole kunagi sellist probleemidega silmitsi seisnud ja on pidanud äärmisel juhul ainult igaks juhuks õli vahetama. Niiet minu arvates ei saa järeldada, et tal mingid tõsised kroonilised probleemid oleks.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 17.11.2018 19:40 28
Postitas Ma®tin
Bensiinimootor 100% välistatud? Kui päris mitte, siis otsiks korraliku E46 325xi/330xi. Bensukate madalam väändepiik ja sujuvam kõver neid vahekaste ja veovõlle eriti ei lammuta, kestab ka M3 mootorit.

Kui süsteem korras ja normaalne rehv all, siis igapäevasõitudeks naisterahvale on sellest “omamoodi” lahendusest küll ja veel. Mul oli küll diisel, aga elasin tol ajal veel täitsa metsas, 10km lükkamata tuisuvalle polnud mingi probleem.


Ilmselt antud valikute juures kõige murevabam variant.

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 18.11.2018 00:20 39
Postitas lynx
seega e91 320xd ei kannata eriti kriitikat?

Re: E46 ja E91 nelikveoliste vastupidavus/kroonilised vead

Postitatud: 18.11.2018 22:31 11
Postitas v-501
lynx kirjutas:seega e91 320xd ei kannata eriti kriitikat?
Kui leiad korraliku ja hooldatud isendi, ei ole vaja karta. Nelikvedu väga suuri lisakulutusi ei nõua. Esimene kardaan ja vahekasti servomootori tigu on ehk nõrgemad kohad, aga nende remont pole väga kallis. Tuleb aga arvestada, et nende autode läbisõit on keskmiselt 300-500k km, seega üllatusi võib ette tulla. kui ootmatu näiteks 1-2k eur remondiarve hinge kinni lööb, tasuks ehk midagi muud vaadata.