E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Nõuanded sõiduki soetamisel
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

Tervist, sooviks natuke infot antud mootorite kohta, kumba soovitate ja äki oskab keegi natuke tüüpvigadest rääkida?
Kui kuskil vastav teema juba olemas siis võib keegi viidata.

Võrdluseks siis E61 530xd ja 530xi, pre facelift.

Igapäevaselt töökohani 8,5km, linnasisene sõit puudub.
Kas diisli jaoks on piisav maa et soojaks end saada v ummistab see lihtsalt tahmafiltrit?

Tänud ette!
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas sigaelmar »

Mul on Audi Allroad 2.7TDI'ga iga päev kaks sõitu (kodust edasi ja tagasi tööle) 5km maanteed ja 3 linnas ja enam vähem siis jõuabki mootor täielikult soojaks kui tööle jõudnud olen. Poolkülma mootoriga ei ole küttekulu ka eriti madal nagunii nii et tegelt ei ole eriti mõtet diislit võtta selliste sõitude pärast.
Teine auto on Saab 9-5 Aero automaat (bensukas siis loomulikult) ja sellega on igapäeva sõidud samad.Kütust kulub mõlemal umbes sama palju kuus.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Direktor »

Omasin ise 530xd facelifti ja pole ühtegi halba sõna öelda aga mul oli sõitmist ka päris palju. Kui vähe sõitmist siis pigem bensukas aga neid on vist raskem leida.
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

Direktor kirjutas:Omasin ise 530xd facelifti ja pole ühtegi halba sõna öelda aga mul oli sõitmist ka päris palju. Kui vähe sõitmist siis pigem bensukas aga neid on vist raskem leida.
Tõsi, bensukate valik üsna väike ning bensiini mootoritest ja nende tüüpvigadest suurt midagi ei tea.
Tegelikult aitan sõbral autot leida ning bensukatest on silma jäänud selline isend: https://www.auto24.ee/used/3050852" onclick="window.open(this.href);return false;

Küsimus oligi selles ka jah et kas see 8,5km hommikul ja õhtul on diislile piisav või pigem bensukat võimalusel vaadata juba?
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 409
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas paradiisivares »

Sellise läbisõidu juures puudub diislil küll igasugune mõte. Lisaks varsti jamad DPF ga jms.
there is no replacement for displacement
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

paradiisivares kirjutas:Sellise läbisõidu juures puudub diislil küll igasugune mõte. Lisaks varsti jamad DPF ga jms.
Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Jaakk »

Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

Jaakk kirjutas:Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.
Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale. Rikub ainult mootoriõli ja suurendab vastusurve tõttu kütusekulu.
Ma sõidan päevas vähemalt 150km, Loksalt Tallinna ja tagasi + tipptundide ajal ühest linnaotsast teise.
Keskmine kütusekulu vastavalt aastajale kompuutri järgi 7-7,5l
Millise bensukaga sa sellise kütusekulu saad?
318i ? Ei aitäh.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas ttsys »

Milleks oli vaja torgata selline kommentaar teise inimese teemasse?! Kas tahmalontide tekitamine on endiselt mingi rahvasport või, mis teid tegelikult vaevab? Edevus koos rahapuudusega või mis?

Ilmne on ainult see, et antud auto on kulunud-rikkega. Selle asemel, et investeerida ja auto korda teha planeerib vara omanik sellest veel viimast võtta ning kaalub vara muuta ka veel seadust rikkuvaks, kaasliiklejaid ning jalakäijaid kahjustavaks ning keskkonda saastavaks.
Nagunii teed nagu mõistus ja rahakott võimaldab, aga palun hoia Tallinnast siis eemale, eriti suvisel ajal ning kesklinnast. Mõttekas ei ole see kindlasti mitte ühestki punktis või teemal.
h1ghryder kirjutas: Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas sigaelmar »

h1ghryder kirjutas:
Jaakk kirjutas:Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.
Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale. Rikub ainult mootoriõli ja suurendab vastusurve tõttu kütusekulu.
Ma sõidan päevas vähemalt 150km, Loksalt Tallinna ja tagasi + tipptundide ajal ühest linnaotsast teise.
Keskmine kütusekulu vastavalt aastajale kompuutri järgi 7-7,5l
Millise bensukaga sa sellise kütusekulu saad?
318i ? Ei aitäh.
Esiteks ei ole küttekulu ainus kulu auto juures ja teiseks kui sa sõidad päevas 150+ kilomeetrit, siis sinusuguste jaoks diislid ongi. Teemaalgataja kavatseb 8 km otsi sõita ja kindlasti pole sellisel juhul diislil mõtet. Mul tuleb meelde küll, kuidas ma vanasti E61'ga käisin iga nädalavahetus linnast väljas "väljasõite" tegemas, et DPF umbe ei läheks ja siis ma sõitsingi niisama ringi poole suurema küttekuluga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Jaakk »

Kindlasti on DPF-il oma eluiga aga enamus lõikujad teevad seda ikka seetõttu, et neil on autol mingi muu häda küljes (igal autol on list tingimustest mis peavad olema DPF-i põletuseks vajalikud) ja DPF ummistus on tagajärg, mitte põhjus.
Nagu eelpool juba öeldud, siis palun tõesti ärge ronige oma katkiste/kohitsetud diislitega linna, tõsiselt rõve on sisse hingata seda lebra mis sealt tagant tuleb, jah, mu autol on küll automaatne siseõhu peale keeramise andur aga enne jõuab teie lont mulle salongi, kui andur reageerida.
Kahjuks meie tehnoülevaatajad on ikka veel äraostetavad ja nii saavadki sellised katkised autod jälle tänavale ja sellised ettevõtted kes teiste mürgitamise pealt kasu teenivad peaks ettevõtluskeelu saama.
Arvate tõesti, et Prantsusmaa, Saksamaa on kiuslikud, et peksavad alla euro 5 diislid linnast niisama minema?
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

ttsys kirjutas:Milleks oli vaja torgata selline kommentaar teise inimese teemasse?! Kas tahmalontide tekitamine on endiselt mingi rahvasport või, mis teid tegelikult vaevab? Edevus koos rahapuudusega või mis?

Ilmne on ainult see, et antud auto on kulunud-rikkega. Selle asemel, et investeerida ja auto korda teha planeerib vara omanik sellest veel viimast võtta ning kaalub vara muuta ka veel seadust rikkuvaks, kaasliiklejaid ning jalakäijaid kahjustavaks ning keskkonda saastavaks.
Nagunii teed nagu mõistus ja rahakott võimaldab, aga palun hoia Tallinnast siis eemale, eriti suvisel ajal ning kesklinnast. Mõttekas ei ole see kindlasti mitte ühestki punktis või teemal.
h1ghryder kirjutas: Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.
Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?
Endiselt ei ole ma saanud ühtegi veenvat argumentj mis väidaks et dpf on autole v mootorile vajalik/kasulik. Jäta keskkond hetkel teemast välja.
Tõsi, siiani ainuke argument mis paneb mõtlema kas dpf eemaldada v mitte on see mürgitamine, lapse juuresolekul hoovis autot niimoodi tööle panna ei tahaks
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

sigaelmar kirjutas:
h1ghryder kirjutas:
Jaakk kirjutas:Kui juba DPF-i lõikuma hakkate, siis ilmselgelt oletegi ostnud vale auto.
Isegi bensukas tahab ainult linnas sõites saada talvel korra, paar aku laadimist, kuna võetakse rohkem, kui tagasi pannakse, 5-7km tööle, 5 tagasi.
Selge on see, et x-i puhul on vidinaid rohkem, millega tegeleda, kuuldavasti esimesed poolteljed (vahetasin enda tagaveosel just tagumise veovõlli), vahekast tekitab probleeme.
Touringu puhul on siis tagaluugi juhtmed ja katuseluuk millele tähelepanu pöörata.
LCI mootor on oluliselt ökonoomsem aga kokkuvõttes väga suurt vahet pole, kuna otsad lühikesed ja keskmine kulu on ikka 10-12.
Ma kuulan huviga mis DPFi eemaldamine ja välja progemine autole halba teeb, ise ma seda loomikult ei puudu, selleks on oma ala inimesed.
Olen varem üritanud juba sellist infot saada aga vastused olid üksmeelsed, dpf ei ole vajalik autole, vaid keskkonnale. Rikub ainult mootoriõli ja suurendab vastusurve tõttu kütusekulu.
Ma sõidan päevas vähemalt 150km, Loksalt Tallinna ja tagasi + tipptundide ajal ühest linnaotsast teise.
Keskmine kütusekulu vastavalt aastajale kompuutri järgi 7-7,5l
Millise bensukaga sa sellise kütusekulu saad?
318i ? Ei aitäh.
Esiteks ei ole küttekulu ainus kulu auto juures ja teiseks kui sa sõidad päevas 150+ kilomeetrit, siis sinusuguste jaoks diislid ongi. Teemaalgataja kavatseb 8 km otsi sõita ja kindlasti pole sellisel juhul diislil mõtet. Mul tuleb meelde küll, kuidas ma vanasti E61'ga käisin iga nädalavahetus linnast väljas "väljasõite" tegemas, et DPF umbe ei läheks ja siis ma sõitsingi niisama ringi poole suurema küttekuluga.
Ärge üllatage, jällegi ei saa keegi aru, et mina olengi teema algataja, ning küsimus täpselt see oligi kui igapäevaselt on tööle 8km kas siis on diislil mõtet v ei
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

Jaakk kirjutas:Kindlasti on DPF-il oma eluiga aga enamus lõikujad teevad seda ikka seetõttu, et neil on autol mingi muu häda küljes (igal autol on list tingimustest mis peavad olema DPF-i põletuseks vajalikud) ja DPF ummistus on tagajärg, mitte põhjus.
Nagu eelpool juba öeldud, siis palun tõesti ärge ronige oma katkiste/kohitsetud diislitega linna, tõsiselt rõve on sisse hingata seda lebra mis sealt tagant tuleb, jah, mu autol on küll automaatne siseõhu peale keeramise andur aga enne jõuab teie lont mulle salongi, kui andur reageerida.
Kahjuks meie tehnoülevaatajad on ikka veel äraostetavad ja nii saavadki sellised katkised autod jälle tänavale ja sellised ettevõtted kes teiste mürgitamise pealt kasu teenivad peaks ettevõtluskeelu saama.
Arvate tõesti, et Prantsusmaa, Saksamaa on kiuslikud, et peksavad alla euro 5 diislid linnast niisama minema?
Soov dpfi eemaldada ei tule kindlasti sellest et sellega mingit probleemi autojuures lahendada.
Kasutaja avatar
Tauri_T
Huviline
Postitusi: 725
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
Asukoht: Läänemaa

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Tauri_T »

Ja miks sa seda eemaldada mõtlesid siis?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas ttsys »

Kaotasin järje. Vabandan.
Lühikesed otsad on külgmine faktor ja ei ole kindlasti peamine põhjus, miks filter ummistub, sest see filter peab tühjenema eelkõige passiivse regeneratsiooniga (mitte aktiivse põletusega-regen-ga). Probleem on alati sellise vahemaa korral DPF väline ning seda viga juhivad reeglina pihustid. Kõik saab sealt alguse. Loomulikult on veel 10 eri põhjust ja asjaolu, aga vana auto = reeglina surmale lähenevad pihustid ja alles siis kõik ülejäänud, mis õli põletab.
Lisaks ei lahenda DPF eemaldamine mitte midagi - vastupidi chip-mine teeb selle haige koosluse veel katkisemaks ja toob esile uued kasvavad probleemid. Kui DPF juba ummistub siis justnimelt see on juba esimene signaal, et mootoris on selge rike, kulum, mittevastavus.
h1ghryder kirjutas: Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

Tauri_T kirjutas:Ja miks sa seda eemaldada mõtlesid siis?
Täpselt selleprst et stage 2 chip seda nõuab, ning kõik kohad väidavad ühest suust et dpf aitab ainult mootoriõli rikkuda ja vastusurve tõttu suurendab kütusekulu.
Ma ei ole veel midagi eemaldanud ning siiani olen kahevahel old kas seda teha v mitte ning mitte keegi ei ole suutnud mulle põhjendada miks on dpf mootorile vajalik/kasulik kui keskkond hetkel arutelust välja jätta.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas sigaelmar »

h1ghryder kirjutas:
Ärge üllatage, jällegi ei saa keegi aru, et mina olengi teema algataja, ning küsimus täpselt see oligi kui igapäevaselt on tööle 8km kas siis on diislil mõtet v ei
A sorry :D Igatahes vastus sinu küsimusele on - ei ole mõtet osta. Tõenäoliselt tuleb lõppkokkuvõttes kilomeetri hind bensukal sama või isegi vähem kui kõik kulutused kokku lüüa kui sa just V8 bensukat ei osta.
Viimati muutis sigaelmar, 22.02.2019 16:57 12, muudetud 1 kord kokku.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

ttsys kirjutas:Kaotasin järje. Vabandan.
Lühikesed otsad on külgmine faktor ja ei ole kindlasti peamine põhjus, miks filter ummistub, sest see filter peab tühjenema eelkõige passiivse regeneratsiooniga (mitte aktiivse põletusega-regen-ga). Probleem on alati sellise vahemaa korral DPF väline ning seda viga juhivad reeglina pihustid. Kõik saab sealt alguse. Loomulikult on veel 10 eri põhjust ja asjaolu, aga vana auto = reeglina surmale lähenevad pihustid ja alles siis kõik ülejäänud, mis õli põletab.
Lisaks ei lahenda DPF eemaldamine mitte midagi - vastupidi chip-mine teeb selle haige koosluse veel katkisemaks ja toob esile uued kasvavad probleemid. Kui DPF juba ummistub siis justnimelt see on juba esimene signaal, et mootoris on selge rike, kulum, mittevastavus.
h1ghryder kirjutas: Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?
Arusaadav aga kui otsad lühikesed siis passiivsest regeneratsioonist ei piisa ju või kuidas ? Mis see vahemaa hetkel siia puutub ? Dpf oli umbes saksast jõudes, eelmise omaniku vahemaadest ei tea ma midagi.
Siit koorub nii mõndagi ja saab jälle targemaks, tõsi, üks pihusti on vigane ja puterdab külmalt käivitades, seda sai ka kontrollitud.
Kuid minuajaoks on loogiline et selline viga tuleb kiiremas korras eemaldada ning enne ei oleks toimunud ka mingit chippimist.
Miks kõik arvavad et dpfi eemaldamine midagi lahendama peab ? :D
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

sigaelmar kirjutas:
h1ghryder kirjutas:
Ärge üllatage, jällegi ei saa keegi aru, et mina olengi teema algataja, ning küsimus täpselt see oligi kui igapäevaselt on tööle 8km kas siis on diislil mõtet v ei
A sorry :D Igatahes vastus sinu küsimusele on - ei ole mõtet osta. Tõenäoliselt tuleb lõppkokkuvõttes kilomeetri hind bensukal sama või isegi vähem kui kõik kulutused kokku lüüa kui sa just V8 bensukat ei osta.
Seda arvasin ma ise ka, kuid selleks teema tehtud saigi et kinnitust saada :)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas ttsys »

Järelikult oli Saksamaal see auto juba katki ja lõppenud ehk see oli ilmselgelt ka peamine põhjus, miks see müüki läks.

Pealegi, kui sind ei kõneta, et asud teadlikult seadust rikkuma ning lased avalikel teedel kasutatavalt autolt eemaldada TÜV kohase EURO4 normi jaoks oleva DPF süsteemi siis ei ole mitte midagi ju rohkem arutada.
Kaalud, et teha see auto lihtsalt veel üheks teedel surevaks haisvaks ja lehkavaks monstrumiks. Sõida mõne sellise E60, Audi A6 vmi 3-liitrise järel natuke linnas või jaluta mõnes kaubanduskeskuse parklas ja saad pildi ette kuhu oma tegevusega välja jõuad.
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Jaakk »

Mootorile tõesti pole paljusid asju vaja aga samas auto ei tohi ka ohtlik olla.
https://bioage.typepad.com/.a/6a00d8341 ... 970b-popup" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin lingil on toodud kõik komponendid, et üks euro 6 diisel toimiks sellisena, et diisel oleks ohutu.
Ka sinu diislil on vähemalt pooled nendest komponentidest, kui neid nüüd eemaldama hakata siis ongi see auto potentsiaalne enneaegse surma põhjustaja.
Jah, vanematele diislitel on väga oluline, et vahepeal sõidaks ka maanteel, uutel diislitel pole see enam nii oluline, toimib suhteliselt iseseisvalt/märkamatult.
Sinu 145kw diislist on olemas ka võimsamaid tehaseversioone ja neil kõigil on DPF tehasest olemas.
h1ghryder kirjutas:
ttsys kirjutas:Milleks oli vaja torgata selline kommentaar teise inimese teemasse?! Kas tahmalontide tekitamine on endiselt mingi rahvasport või, mis teid tegelikult vaevab? Edevus koos rahapuudusega või mis?

Ilmne on ainult see, et antud auto on kulunud-rikkega. Selle asemel, et investeerida ja auto korda teha planeerib vara omanik sellest veel viimast võtta ning kaalub vara muuta ka veel seadust rikkuvaks, kaasliiklejaid ning jalakäijaid kahjustavaks ning keskkonda saastavaks.
Nagunii teed nagu mõistus ja rahakott võimaldab, aga palun hoia Tallinnast siis eemale, eriti suvisel ajal ning kesklinnast. Mõttekas ei ole see kindlasti mitte ühestki punktis või teemal.
h1ghryder kirjutas: Diislil puudub mõte aga bensukal on mõtet ? :D
Esiteks bensukate valikut pmts polegi peale selle mille link on eelmises postituses.
Endal 525d manu 145kw 2009, ls 250k, oli ka tahmafilter umbes, sai ära puhastatud, milles probleem siis?
Ma sõidan päevas 150+km ka aga umbes oli see juba enne saksast tellimist.
Kevadel plaanis ilmselt nkn välja lasta progeda + chip.
Teema läks ikka väga segaseks, millest sa räägid üldse, see ongi minu teema ju krt.
Vahepeal sai mainitud et teema on tehtud kuna aitan sõbral autot leida, vahepeal läks jutt lihtsalt mu enda auto peale üle.
Mis rikkest sa räägid ? Et tahmafilter umbes oli?
Kas tahmafiltri ummistust ei või mitte tekitada ka lühikesed otsad ?
Endiselt ei ole ma saanud ühtegi veenvat argumentj mis väidaks et dpf on autole v mootorile vajalik/kasulik. Jäta keskkond hetkel teemast välja.
Tõsi, siiani ainuke argument mis paneb mõtlema kas dpf eemaldada v mitte on see mürgitamine, lapse juuresolekul hoovis autot niimoodi tööle panna ei tahaks
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

ttsys kirjutas:Järelikult oli Saksamaal see auto juba katki ja lõppenud ehk see oli ilmselgelt ka peamine põhjus, miks see müüki läks.

Pealegi, kui sind ei kõneta, et asud teadlikult seadust rikkuma ning lased avalikel teedel kasutatavalt autolt eemaldada TÜV kohase EURO4 normi jaoks oleva DPF süsteemi siis ei ole mitte midagi ju rohkem arutada.
Kaalud, et teha see auto lihtsalt veel üheks teedel surevaks haisvaks ja lehkavaks monstrumiks. Sõida mõne sellise E60, Audi A6 vmi 3-liitrise järel natuke linnas või jaluta mõnes kaubanduskeskuse parklas ja saad pildi ette kuhu oma tegevusega välja jõuad.
Sinu jutu järgi on vigase pihustiga või umbes dpfiga auto surnud ? :D
Vanematel diislitel ei ole üldse dpfi, need ei sega kedagi.
Samuti ei tule ülevaatuspunktis dpfita autol mingeid probleeme.
Teen auto surevaks ? Eemaldan dpfi ja auto hakkab vaikselt hinge matma sest ma eemaldasin midagi mis tehas ette näeb et keskkonda hoida?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas ttsys »

Täpselt nii. Teadlikult kasutad seda autot rikkis pihustiga, mis hävitab DPF-i. See auto on siis sellisel kujul tapetud. Sellest on tehtud veel 1 haisev lehkav jäänuk, millel tiksub ajakell, et ka TÜV selle tänavalt ühel hetkel maha võtab. Sellel pettusel ei ole õigustust mitte üheski punktis - eeskätt teiste inimeste suhtes, kes peavad seda tonti enda läheduses taluma ning saavad sellest otseselt kahju.
Kui sul ei ole siiani olnud jõudu, raha ja tahtmist auto korda teha siis suure, suure tõenäosusega kõike seda arutelu kõrvale tõstes seda ei tulegi. Järelturul on need autod kukkuva väärtusega ja diisli omaniku mõttelaad on selles osas radikaalselt kangestunud. Loomulikult on selle otsa oma "rahalehma" riputanud kõik abilised, et jäänukite omanikelt veel viimane rahasurts välja imeda.
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Jaakk »

Loe mida tähendab keskkond: https://et.wikipedia.org/wiki/Keskkond_(%C3%B6koloogia" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ehk siis sinu vaatevinkist on täiesti pohui mida sinu illegaalne auto ümberehitus teeb ennekõike kaaskodanikele, kaasa arvatud sinu lastele, peaasi, et auto ei näitaks ühtegi punast tuld ja kiirendaks võimalikult hästi, võimalikult väikse kütusekuluga, sest "DPF-i pole ju autole vaja, ainult keskkonnale".
Suva sellest, et diislid mängivad siin suurimat rolli? https://ekspress.delfi.ee/kuum/ohusaast ... d=27679539" onclick="window.open(this.href);return false;


h1ghryder kirjutas:
ttsys kirjutas:Järelikult oli Saksamaal see auto juba katki ja lõppenud ehk see oli ilmselgelt ka peamine põhjus, miks see müüki läks.

Pealegi, kui sind ei kõneta, et asud teadlikult seadust rikkuma ning lased avalikel teedel kasutatavalt autolt eemaldada TÜV kohase EURO4 normi jaoks oleva DPF süsteemi siis ei ole mitte midagi ju rohkem arutada.
Kaalud, et teha see auto lihtsalt veel üheks teedel surevaks haisvaks ja lehkavaks monstrumiks. Sõida mõne sellise E60, Audi A6 vmi 3-liitrise järel natuke linnas või jaluta mõnes kaubanduskeskuse parklas ja saad pildi ette kuhu oma tegevusega välja jõuad.
Sinu jutu järgi on vigase pihustiga või umbes dpfiga auto surnud ? :D
Vanematel diislitel ei ole üldse dpfi, need ei sega kedagi.
Samuti ei tule ülevaatuspunktis dpfita autol mingeid probleeme.
Teen auto surevaks ? Eemaldan dpfi ja auto hakkab vaikselt hinge matma sest ma eemaldasin midagi mis tehas ette näeb et keskkonda hoida?
aronz12
Huviline
Postitusi: 1065
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas aronz12 »

h1ghryder kirjutas:
ttsys kirjutas:Järelikult...
Sinu jutu järgi on vigase pihustiga või umbes dpfiga auto surnud ? :D
Vanematel diislitel ei ole üldse dpfi, need ei sega kedagi.
Samuti ei tule ülevaatuspunktis dpfita autol mingeid probleeme.
Kusjuures on suur vahe kas on uuel autol dpf ära võetud või on lihtsalt vana auto kus seda pole.
Uuematel diislitel on põlemine parem ja see tahm nii "peenike", et jääb kauaks õhku hõljuma. Vanema diisli "jäme" tahm aga langeb kiiresti maha ja seda inimesed nii palju sisse ei hinga. Lisaks on ka uue diisli summutist tulev hais kordades häirivad kui vanemal autol.
Ja ülevaatuspunktis ei ole probleemi kuna diislite tahmatesti nõuded on uuel dpfiga diislil samad mis mingil suvalisel vanal kärakal. Lisaks on need nõuded isegi vanade diislite jaoks liiga kerged. Silmaga nähtav korralik lont on ülevaatuspunktis mõõdetuna "ei suitse"
TEL 57703395
Kasutaja avatar
nm5
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
Asukoht: Räpina/Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas nm5 »

Arendan natuke teemat aronz12 jutu peale. Kui koolis sai ühte uurimustööd tehtud, siis jäi silma üks artikkel, kus räägiti lähemalt diiselmootori seadistusest, et keskkonnasäästlikum olla. Nimel auto millel tehase poolt on paigaldatud DPF, omab loomupoolest teistmoodi kütusesegu, kui auto mis on tulnud tehasest ilma DPFita. Ilma DPFita isenditel on segu viidud üsna lahjaks, et vältida silmaga nähtava tahma hulka, seejuures NOx ühendeid tekib rohkem. DPFiga sõidukite puhul lubatakse mootori poolt toota tahmarikkamat heitgaasi, kuna see ladestub ära DPF filtrisse. Selle lükkega on NOx ühendite sisaldust heitgaasides tunduvalt vähendatud. Kui nüüd lihtsalt DPF ära võtta ja ainuüksi veakoodid ajust maha kirjutada (ei ole täpselt kursis, mida PDF eemaldajad täpselt mootori ajus ümber kirjutavad) siis ongi see EURO 4 sõiduk väga haisva ja tahmase heitgaasiga. Kehvad pihustid ja agressiivne remap ainult soosib seda lisaks. Kui ma eksin, parandage mind julgelt :D
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Jaakk »

Nii palju kui mina aru olen saanud, siis DPF-i jaoks on olemas 3 andurit, temp andur, o2 andur ja vastusurve andur, ilmselt DPF-i eemaldamise käigus auto ajule öeldaksegi, et tal pole neid andureid ja võibolla on veel regen kuidagi ajule lisaks sisse kirjutatud, et need read eemaldatakse ja ongi ilmselt kõik aju poole pealt.
Chiptuuningut teavad vast kõik kuidas seda tehakse.
Suurim erinevus peaks minu teada olema pre Euro4 ja Euro4 ja edasi masinate vahel see, et kasutatakse oluliselt kõrgemat kütuserõhku ja sestap ka põlemisprotsess on erinev ja jäägid mis sellega seoses tekivad peaks DPF/EGR kinni pidama aga kui neid pole, siis pääsebki see keemiavabrik välja, lisatuna siis "chiptuning" ehk suurem kütusekogus ja rõõmu veelgi rohkem.
Kasulik lugemine igale ostjale: https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/u ... etad-vahe/" onclick="window.open(this.href);return false;
h1ghryder
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 30.08.2016 00:53 58
Peamine sõiduk: BMW 525d E61 '09
Asukoht: Loksa / Tallinn

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas h1ghryder »

ttsys kirjutas:Täpselt nii. Teadlikult kasutad seda autot rikkis pihustiga, mis hävitab DPF-i. See auto on siis sellisel kujul tapetud. Sellest on tehtud veel 1 haisev lehkav jäänuk, millel tiksub ajakell, et ka TÜV selle tänavalt ühel hetkel maha võtab. Sellel pettusel ei ole õigustust mitte üheski punktis - eeskätt teiste inimeste suhtes, kes peavad seda tonti enda läheduses taluma ning saavad sellest otseselt kahju.
Kui sul ei ole siiani olnud jõudu, raha ja tahtmist auto korda teha siis suure, suure tõenäosusega kõike seda arutelu kõrvale tõstes seda ei tulegi. Järelturul on need autod kukkuva väärtusega ja diisli omaniku mõttelaad on selles osas radikaalselt kangestunud. Loomulikult on selle otsa oma "rahalehma" riputanud kõik abilised, et jäänukite omanikelt veel viimane rahasurts välja imeda.
Ära erutu, mingit chipi ega dpfi eemaldamist pole veel teostatudki.
Pihusti viga avastati üleelmine nädal ja järgmine nädal saab selle vahetuseks ka aeg pandud.
Sina tead jah millal ja kuidas keegi oma autot remondib, ei ole mõtet teiste eest rääkida ja kohvipaksu pealt ennustada.
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: E61 530xd VS 530xi head ja vead ?

Postitus Postitas Jaakk »

Ma pole seda väga märganud, et keegi sellest räägiks aga Eestis on mitmeid firmasid kes pakuvad DPF filtri mehhaanilist läbipesu, keegi seda kasutanud on, kuidas kogemused?
Vasta