750 F01

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
krepo
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2009 14:53 51

750 F01

Postitus Postitas krepo »

Oskab keegi asjaliku nõu anda antud eksemplari kohta. Millele peaks eriliselt tähelepanu pöörama.
https://www.auto24.ee/used/3054592" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud ette.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 750 F01

Postitus Postitas toivoku »

sinan firmasse viidud auto on ilmselt mingi suure veaga, vähemalt selline auto, kindel mats ,et tuleks viia Bayer Motorsisse või BM autosse kontrolli, mitte lasta mingile nurgatagusel kohal üle vaadata või siis sõbral kellel on 3-4 bemmi elus olnud. Enamus sellise auto tüüpvigadest lähevad väga kulukaks.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
v-501
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.09.2014 11:41 53

Re: 750 F01

Postitus Postitas v-501 »

Autorahaksist poole turuhinnaga venkust pärit 750 f02 osta, millel kahe aasta jooksul juba kuues omanik, ei tundu terve inimese idee :lol:
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: 750 F01

Postitus Postitas sigaelmar »

toivoku kirjutas:sinan firmasse viidud auto on ilmselt mingi suure veaga, vähemalt selline auto, kindel mats ,et tuleks viia Bayer Motorsisse või BM autosse kontrolli, mitte lasta mingile nurgatagusel kohal üle vaadata või siis sõbral kellel on 3-4 bemmi elus olnud. Enamus sellise auto tüüpvigadest lähevad väga kulukaks.
Nendel vist tekkis mootoriga mingi probleem, mille remont maksab tõenäoliselt peaaegu sama palju kui see auto.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 409
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali

Re: 750 F01

Postitus Postitas paradiisivares »

viewtopic.php?f=40&t=274189" onclick="window.open(this.href);return false;
Loe ja mõtle....äkki läheb isu üle :)
there is no replacement for displacement
Kasutaja avatar
Kalmistu
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 14.10.2009 21:23 07
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: 750 F01

Postitus Postitas Kalmistu »

Kirjutasin ühte teise teemasse sedasi:
Kalmistu kirjutas:Sõbrad-tuttavad on tööl nii esinduses kui ka mõnes tuntumas järelteeninduskohas.

Mootorimehed ütlevad, et see N63B44 tuleb visata kaugele, siis joosta järgi, visata veel kaugemale ja ise teises suunas põgeneda. Mingit kindlust, et remondituna 100k kestab, keegi ei julge anda. Olevat ka seda, et 50k ja saab uuesti teha. Päris tihti tuuakse raha säästmise nimel lihtalt toorikmootor ja tehakse seal nipet-näpet. BMW tehas on tunnistanud selle mootori tagasikutsumistega(vähemalt USAs) ise ka kehvaks ning osasid mootoreid olla juba garantiiajal (alla 100k sõitnud) Eestis vahetatud.
Tüüpilised arved olla jah alates 7000€. Pigem rohkem.

Nelikroolimise tagumine roolilatt olla problemaatiline, 10-20k km ja hakkab häält tegema. USA foorumeid lugedes on osad saanud mingite softiuuendustega hakkama. Asi selles, et koha peal rooli otse hoides tagasild ei leia nö nullpunkti, keerad veidi rooli välja ja jääb vait. See on asi, millega lihtsalt tuleb leppida.

Poolteljed (1200€ tk vms) olla kallid, see ainus mure neliveol. Aga ei pidanud olema nii kriitiline.

Siin on põhjus, miks need F01 seeriast kõige odavamad on. Kui rahas pole küsimus, siis milleks neid vanu üldse vaadata? G-seeria ja tutikas/vähekasutatud garantiiline :)
Järelikult - kui F01/02 soov on suur, siis leia 730d või 740i. Mõlemal on oma vigasid, kuid kumbki ei neela loodetavasti kohe 10k.
Vasta