1. leht 1-st

N55B30 vs. N57D30

Postitatud: 05.03.2019 12:39 55
Postitas hansu
Kumba mootoriga on rohkem probleeme? Ja kulukam remontida?
Täpsemalt siis F11 kerepeal ja 2011-2013a aasta masinad.
Jätaks kõrvale diisel vs bensiin poolt ja vastu argumendid. Huvitab just vastupidavus ja remondikulu. Aastane läbisõit oleks 15-20k

Re: N55B30 vs. N57D30

Postitatud: 05.03.2019 16:49 43
Postitas Frenzi
Kuna bensukad on nagunii otsepritsega ja ehituse poolelt väga diislist ei erine siis ökonoomsem lahendus on diisel võtta.

Re: N55B30 vs. N57D30

Postitatud: 07.03.2019 00:02 00
Postitas miky100
Olin ise sama valiku ees, hing ihkas bensukat kuid istumiseall ikka diisel.

N55- Tehaseseades üllatavalt mannetu. Meie teede legaalsete kiiruste lõpus hakkab alles see mootor elama. Naised saunas kiidavad, et pihustid ja kõrgsurvepump pole enam niisuur kuluosa nagu vabalthingavatel 3.0 mootoritel N53 ja N54. Üks foorumlane elas veel mingisuguse nukkvõlli kiilumise üle mis lõppes uue mootori vajadusega. Hindasin sinna juurde kõrgema kütusekulu ning maailmaturul tõusva naftabarreli ning jätsin ostu sinnapaika.

N57- Sain kindla ajalooga väikese läbisõiduga sõiduki. Kohe sain vahetada eelsüüteküünalde bloki ning jamada pöördklappidega kuid õnneks siiamaani talla ja kalla. Pihustinäidud on vägahead ning kett ei kolise. Ehk sõidab veel sinnamaani kuniks diiselmootorite keeld ühisliidus peale lüüakse. 190kw on tunduvalt ökonoomsem ka linnas kui 180kw. Endal puhas tallinna linn 8-9 vahel. Eelmine generatsioon E60 samad sõidud 11-12.

Järgmine sõiduk kindlasti N20 ja 28i lõpuga :D

Re: N55B30 vs. N57D30

Postitatud: 09.03.2019 12:00 28
Postitas sigaelmar
Kas N57'el üdse hakkavad ketid kolisema? Ma olen siiani elanud teadmisega, et need lähevad suht lambist ette hoiatamata N57'l. N47 teevad küll häält.

Re: N55B30 vs. N57D30

Postitatud: 12.03.2019 13:37 01
Postitas Herts
N20 ka väga õnnetu mootor. Ma vaataks sellest pigem mööda.
Ise tahtsin N53 mootoriga, aga mitu läks nö nina alt ära ja sai võetud ka N57 ikkagi.

Re: N55B30 vs. N57D30

Postitatud: 17.03.2019 22:46 12
Postitas Ilves
Teemaalgatajale - osta kindlalt N55 bensukas, soovitavalt alates 2013 aastast, mil jamad kõrgsurvepumba, pihustite ja süütepoolidega ühel pool. N57 diisel tuleb hunniku oma tüüpvigadega, mille otsa võid veel panna kübemefiltri ummistused ka.

Ma ausalt öeldes Milky kommentaarist väga aru ei saa mida see tähendab, et N55 "legaalsete kiiruste lõpus" elama hakkab? Tõmbab siidiselt kuni 7000 pöördeni, mida ei saa võrrelda diisli lühikese purakaga 2 ja 4 tuhande vahel.

Olin ise 10 aastat M57N diisli peal ja N55 peale üleminek on olnud mu jaoks üks parimaid otsuseid üldse.

Edit: pean lisama, et sõidan suhtelist vähe ja linnas on bensukulu üsna muljetavaldav, aga maanteel vägagi mõistlik. Samas on bensukas sõiduelamuselt hoopis teisest klassist kui ükskõik milline N57 või uuem diisel. Olgugi, et chipiga võib diislist tuumamomendi välja tõmmata siis diisli reaktsioon gaasile on sõna otseses mõttes tahmane ja kurviliselt teel ei paku diiselmootori väänamine mingit elamust.
miky100 kirjutas:Olin ise sama valiku ees, hing ihkas bensukat kuid istumiseall ikka diisel.

N55- Tehaseseades üllatavalt mannetu. Meie teede legaalsete kiiruste lõpus hakkab alles see mootor elama. Naised saunas kiidavad, et pihustid ja kõrgsurvepump pole enam niisuur kuluosa nagu vabalthingavatel 3.0 mootoritel N53 ja N54. Üks foorumlane elas veel mingisuguse nukkvõlli kiilumise üle mis lõppes uue mootori vajadusega. Hindasin sinna juurde kõrgema kütusekulu ning maailmaturul tõusva naftabarreli ning jätsin ostu sinnapaika.

Järgmine sõiduk kindlasti N20 ja 28i lõpuga :D