F01, G11 ja F10 hooldused

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Argo
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 14.11.2007 14:12 02
Peamine sõiduk: TFSI
Asukoht: Eesti

F01, G11 ja F10 hooldused

Postitus Postitas Argo »

Ei ole BMW enam üle 10 aasta omanud ja sooviks teada selliste mudelite häid ja halbu omadusi (kui neid on) ning kuidas üldse sellise klassi BMW-del hooldused on? Ehk siis hoolduste all mõtlen, kuidas nendel hooldusvälbad kujunevad ja millisesse € suurusjärku hooldused jäävad? Kindlasti on siin ka mõni kasutaja, kes esinduses ise ka toimetab ja teab neid asju. Need suhteliset värsked masinad, et mida üldse nende puhul vaadata või karta (nt 100 000km pealt sureb mingi asi ja vajab vahetust jne).

Toon mõned näited, juhul kui nende F ja G mööda panen:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... ec0213b4cf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... cc48864504" onclick="window.open(this.href);return false;
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: F01, G11 ja F10 hooldused

Postitus Postitas patrik »

Sellises hinnaklassis ei tohiks hoolduse hind otsustav olla?
Küll aga salongi värvilahendus...
Aga no igaühele oma :mrgreen:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Argo
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 14.11.2007 14:12 02
Peamine sõiduk: TFSI
Asukoht: Eesti

Re: F01, G11 ja F10 hooldused

Postitus Postitas Argo »

patrik kirjutas:Sellises hinnaklassis ei tohiks hoolduse hind otsustav olla?
Küll aga salongi värvilahendus...
Aga no igaühele oma :mrgreen:
Ei olegi otsustav ja ei ole seda kusagil ka kirjutanud ega väitnud. Kuna Audil jms olen kursis, siis tekkis huvi kuidas BMW-l. Saan aru, et need suhteliselt uued masinad ja siin vist väga levinud ei ole, aga lootsin, et siin ka mõni UM-ga kokkupuutuv/töötav isik ja oskab kohe puusalt sellistele küsimustele vastata (võibolla liiga harjunud teiste markide foorumitega).
hrSilver
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 04.03.2016 17:17 30
Peamine sõiduk: BMW 740D

Re: F01, G11 ja F10 hooldused

Postitus Postitas hrSilver »

Sõidan 2011a F01 740d'ga

Kõigepealt head. Super mugav. Oma kaalust olenemata üllatavalt nobeda astumisega. Üllatavalt mahukas pagasnik. Taga piisavalt ruumi, et pikemat kasvu inimene mahub oma kenasti ära, kui ees istub samuti pikk seltsimees. Päris hästi manööverdatav oma suuruse kohta.

Halvad. Minu isendil on varustus tagasihoidlikum, võiks olla rohkem. Alumiinium trim kulub väga kiirelt seega sellest soovitan pika kaarega mööda vaadata. Üsna kulukas hooldada margiesinduses.

Hooldusega on sedasi, et eks oleneb kuidas sa teda hoiad. Plaanipäraste hoolduste poolepealt on keskmine kulu kuskil 400-600 vahel olenevalt hooldusest. Minu oma on siiani ainult Unitedis käinud (pärast nimevahetust Inschape). Peetris lõhuti ükskord õõtshoova vahetuse käigus amordi elektroonika ära. Ise raiusid, et nemad pole teinud kuid olid nõus amordi vahetuse tegema ainult jupi omahinnaga töö eest raha võtmata. "Omahind" oli 700 ja natuke peale. Müüd Mais läheb esimest korda BM Autosse

Esimesed õõtshoovad tunduvad natuke nõrgad olevat või olen ise suutnud mingit auku maru tihti tabada. Esimest vasakut on vahetatud viimase 3 aasta jooksul 2 korda. Esimene kord Inschape's,täpset hinda ei mäleta, kuid vist oli midagi 250-300 kanti. Nüüd Mais läheb uuesti BM Autos vahetusse, seekord saab 130ga hakkama.

Dif puksi, reduktori pukside, kardaani mutri ja -simmeri vahetus koos tööga 342 BM Autos. Inschape tahtis sama töö eest 479.

Esimesed piduriklotsid (Brembo) koos vahetusega ca 115

Keretöödet (kui peaks kasko puudu olema ja ise käksu teed) siis tagumise bumperi remont peale väikest kõksu (sulatati kraapsud välja ja värviti üle) läks 562 euri, ükskord vahetati välja ja too läks ligi 2000.

Töid on tehtud teisigi aga nende kohta olid summad maili peal olemas. Kui tahad võid hiljem kodust üle vaadata, mis vahepeal veel tehtud on.

Mootoris midagi siiani vahetada pole vaja olnud. Aga see võib olla ka tingitud sellest, et läbisõit on kõigest 155 000. Eks kui sinna kallale minema peab on numbrid vastavad.

Ehk siis kokkuvõtteks võib öelda, et kui teenindusse pead minema siis ole valmis ka rahakoti lõuku laksutama. Väga odav seda autot ülal pidada ei ole. Kütusekulu minu isendil on keskmiselt 8.4 (enamasti linnasõit). Aga selle raha eest on auto ka mugav, nobe ja ilus.
Argo
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 14.11.2007 14:12 02
Peamine sõiduk: TFSI
Asukoht: Eesti

Re: F01, G11 ja F10 hooldused

Postitus Postitas Argo »

Tänud põhjaliku vastuse eest!
Mõtlesingi just neid plaanipäraseid hoolduseid (nt 20 000km; 80 000km; 150 000km jne). See mis ise puruks läheb(kulub), need ilmselgelt omaette teema. Mis asi on alumiinium trim?
Vasta