1. leht 1-st

BMW E91 Auto24

Postitatud: 25.05.2019 11:57 27
Postitas Pihkmihk
Tere,

plaanis oleks vahetada olemasolev auto uuema vastu. Silma on jäänud järgmised E91 auto24-s.

1. https://www.auto24.ee/used/3054230 BMW 330D 180kw
2. https://www.auto24.ee/used/3018022 BMW 320D 135kw
3. https://www.auto24.ee/used/3128236 BMW 318D 100kw

Tegelikult on valik hetkel palju suurem, kuid sooviks teada, kas keegi on ülevalpool märgitud sõidukeid vaatamas käinud?
Mida peaks kindlasti jälgima E91 ostupuhul? Millisest mootorist tasub eemale hoida? jne

Tänud juba ette!

Mihkel

Re: BMW E91 Auto24

Postitatud: 26.05.2019 01:35 09
Postitas Indrek523
Kõik mainitud autod minusilmis rondiärikate müüdavad, Ei ostaks neist valitutest ühtegi!

Re: BMW E91 Auto24

Postitatud: 27.05.2019 15:57 44
Postitas RND
N47 mootori (1.8d ja 2.0d) puhul põhiprobleem mootori kett. Vahetus üsna kulukas, seega tasub uurida millal vahetatud või kas üldse vahetatud. Bensiini mootoritega isenditel ka hulk probleem töökindlusega. Kõige lollikindlam on vaadata rida 6 diisleid (325d,330d,335d).

Re: BMW E91 Auto24

Postitatud: 27.05.2019 20:58 56
Postitas Tauri.
Keti probleem on kõikidel ketiga mootoriga autodel! See on kuluosa, nagu amort ja piduriklots.
Just läks sõbral m57 173kw kett katki. Taolisi asju veel olnud.
Ei ole see ainult N47 probleem, ei tea kust küll sellised jutud tulevad.

Re: BMW E91 Auto24

Postitatud: 27.05.2019 21:31 48
Postitas ttsys
N47 tegi otsa lahti, kus noored 20-40 tuhat km mootoritel, millele agu anti lendasid ketid. Mitu parandust ja parendust tehti enne, kui BMW probleemi olemasolu ka ise teavitas ning korvama hakkas. Sealt "joonestuslaua äärelt" läks nakkus muidugi edasi. N47-e ketile on tagasikutsumine ja just sealt see "jutt" pärineb. M57 ketti teemal ei ole tagasi kutsutud... N57, mis pähe saanud on kett muidugi samuti nn kuluosa - sh eranditult kõik haigete tsipovkadega mootorid. "Äärmine" on reeglina see, kes chip-itud mootoriga asja otsa kukub - võib kohe asendusmootorit otsima hakata, sest reeglina on enne kolvid sulanud kui need autoomanikud üldse teada saavad, et eemaldatud kontrollmehanismide tõttu oli vaja tuhandeid kilomeetreid tagasi mingi tõsise rikke kõrvaldamisega tegeleda.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47
"Timing chain problems
The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[3] Rattling noise from the rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009.[4] However there have been frequent reports of timing chain failure in 1, 3 and 5 series BMW engines manufactured from as early as 2004 until at least 2011 in both the petrol and diesel versions (and hence not just necessarily in the N47 engine). At times the failure has resulted in a dangerous cut out of the engine while the vehicle was being driven - sometimes at relatively high speed. A “Quality Enhancement” was issued by BMW for some, but not all vehicles, but has since been discontinued."