1. leht 1-st

E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 27.05.2019 12:16 52
Postitas Renku
Tere, küsiks sellise isendi kohta veits nõu, kuidas see moto jne head ja vead on... Isendil 197 000 kellal.
Kui ostuks läheb siis kus kõige parem ostu eelset kontrolli teostada? Vbl Bm auto? Tänud ette!!!

Re: E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 27.05.2019 12:50 47
Postitas Renku
Sain juba teada n47 ei kõlba kuhugi... :D

Re: E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 27.05.2019 13:32 33
Postitas oja86
Vahetad keti ära siis kõlbab

Re: E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 27.05.2019 18:17 18
Postitas Renku
Jap,200000 tuleb neil ketid ära vahetada, siis pidi Ok olema aga vahetus on mahukam töö u 1000€
Kui saaks hinna nii palju alla tingida oleks hea :)

Re: E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 27.05.2019 20:59 52
Postitas Tauri.
Sama jutt siia!

Keti probleem on kõikidel ketiga mootoriga autodel! See on kuluosa, nagu amort ja piduriklots.
Just läks sõbral m57 173kw kett katki. Taolisi asju veel olnud.
Ei ole see ainult N47 probleem, ei tea kust küll sellised jutud tulevad.
BMW

Re: E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 28.05.2019 12:42 17
Postitas RND
Nagu sa ise ütled, siis see on kuluosa ja mingil hetkel kulubki kõigil ära. Lihtsalt N47 puhul on see tehasest juba nõrk lüli, mida BMW üritas ise tagasikutsumistega parandada, aga seegi ei pidanud aitama niivõrd.

Re: E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 28.05.2019 18:09 44
Postitas sigaelmar
Enamus uuematel autodel on kett tehasest juba nõrk lüli. Kui tahad sellest pääseda, osta rihmaga mootoriga auto.

Re: E91 2.0d 135 kw 2012

Postitatud: 22.06.2019 00:44 54
Postitas Renku
No thx! Jään ikka old school m52tu juurde ;) ja m54 kiidan ka!