1. leht 1-st

458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 21.08.2019 16:36 28
Postitas ohbummer
Kas keegi teab midagi selle auto ajaloost või on seda vaatamas käinud?
https://www.auto24.ee/used/3196042

Miinused enda silmis:
* M43 mootor tundub lahja ja eelistaks R6, aga meeldib sisu ja lisad ning teoorias peaks M43 vist töökindlam olema kui uuemad R4 mootorid
* Käigukasti padja jutt kõlab natuke kahtlaselt.
* Lisaks pidi katki olema kangi nupp, mis lülitab kompuutris kütusekulu jms näitusid.
* Tagaluugi all paistab rooste.
* VIN decoder, mida vaatasin, ei räägi midagi mäludega istmetest (ise paigaldatud kellelgi?)
* Viimasel ajal tihti omanikku vahetanud (2018 sügis, 2019 kevad ja see uus omanik müüb juba 3 kuud hiljem autot)

Aga hind on ka madal. Võib-olla kannatab paar aastat sõita enne kui päris otsad annab.
Mis arvate?

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 21.08.2019 17:30 59
Postitas Mart_L
See k.kasti padja jutt oli juba 2 kuud tagasi kuulutuses ära mainitud viimase omaniku poolt, nii et veits kahtlane tõesti, et sellist pisiasja ei suudeta kõrvaldada.

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 21.08.2019 18:08 03
Postitas kaspar
Tagasild on kere küljest lahti nagu ikka E46, sealt ka see "lõtk". Selle kvaliteetne likvideerimine natuke kulukam, kui mingi puksivahetus.

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 21.08.2019 19:00 51
Postitas WhipLash
kaspar kirjutas: 21.08.2019 18:08 03 Tagasild on kere küljest lahti nagu ikka E46, sealt ka see "lõtk". Selle kvaliteetne likvideerimine natuke kulukam, kui mingi puksivahetus.
Väga julge väide ikka....
See on 1.9, mitte mingi M3 või 3.0
Halvimal juhul tuleb diffrist see, arvatavasti kardaani liigend mõrane.

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 21.08.2019 19:35 36
Postitas Leedu
Nendel autodel tuleb see kolks jah enamjaolt difri puksist.
Olen omanud kokku 8 e46 kupeed ja 5el neist seda puksi lasknud vahetada. Nende 8 seas oli ka e46 m3 millel oli see kurvem probleem ehk pagasipõhjal praod sees.

See konkreetne auto on minu toodud Saksast ja elektrilise nahksisu lasin ise paigaldada. Samuti panin ise sinna m rooli ja käigukanginupu. Tol hetkel autol puudus rooste täielikult.

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 21.08.2019 21:35 53
Postitas kaspar
WhipLash kirjutas: 21.08.2019 19:00 51
kaspar kirjutas: 21.08.2019 18:08 03 Tagasild on kere küljest lahti nagu ikka E46, sealt ka see "lõtk". Selle kvaliteetne likvideerimine natuke kulukam, kui mingi puksivahetus.
Väga julge väide ikka....
See on 1.9, mitte mingi M3 või 3.0
Halvimal juhul tuleb diffrist see, arvatavasti kardaani liigend mõrane.
Nähtud neid odavama otsa isendeid omajagu, sealt ka see väide. Soovitan igatahes põhja alla piiluda.

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 21.08.2019 22:55 54
Postitas toivoku
olen keevitanud 3x rida4 mootoriga pilli ltagasillakinnitusi. aga pauk üldiselt tuelb diffrist endast nendel väikeste mootoritega autodel.

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 22.08.2019 11:03 05
Postitas Roland325
Mina leiaks 900 juurde ja ostaks mõne hoopis asjalikuma pilli :D Nagu näiteks see:
https://www.auto24.ee/used/3192620 Sõidumõnu on võrreldamatu selle 1.8-ga

Re: 458BBV E46 318Ci Tallinnas

Postitatud: 23.08.2019 14:32 15
Postitas ohbummer
Roland325 kirjutas: 22.08.2019 11:03 05 Mina leiaks 900 juurde ja ostaks mõne hoopis asjalikuma pilli :D Nagu näiteks see:
https://www.auto24.ee/used/3192620 Sõidumõnu on võrreldamatu selle 1.8-ga
Tahaks sarnast küll, aga konkreetne isend on lkf-i järgi teinud 4 plekimõlkimist (vahemikus kuni 2000 EUR) ning vahetanud omanikku eelmisel ja üleeelmisel aastal. See kõik muidugi ei tähenda midagi kui auto ise enam-vähem korralikult hoitud ja parandatud on, aga kas kellelgi on konkreetse masinaga kogemusi?

Millises kohas soovitaksite lasta ostueelselt üle vaadata? Kuna mul kogu soetuseelarve on max 4k praegu, siis tahaks, et jääks ostujärgse õlivahetuse jaoks ja remondifondi ka midagi. Hiljem loodan hakkama saada 1k aastas remondiga.

Paistab, et korralikumad isendid liiguvad vist pigem juba sellises hinnaklassis:
https://www.auto24.ee/used/3201257

Aga mul on oluline, et peaks veel miski 2-3 aastat vastu ja päris teele ei jätaks ning ülevaatusest läbi saaks. Hobiautona pidada ja talvel garaazhis hoida nagunii ei ole võimalik. Selleks tuleb loodetavasti kunagi juba korralikum ja kallim masin.