1. leht 1-st

F11 ostuabi

Postitatud: 23.01.2020 17:51 56
Postitas simu17
Tervitus, sooviks bmw f11 kohta infot , mis mootorit eelistada, mis käigukasti, mis aastaarvu vaadata, üleüldse mis head ja vead, senimaani olen kuulnud et põhiviga on mootori ketid, see siis üks kallimaid asju, adaptive drive pidi jama olema, roolilatt ja tagasillas õhkpadjad, oskab keegi midagi veel välja tuua. Eelarve max 15k, vaatasin et selle raha eest leiab juba 2015a diisel isendi läbisõiduga 230k millel mootoriketid juba vahetatud. Samas oodatud ka head autopakkumised pm ;)

Ettetänades.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 23.01.2020 18:46 03
Postitas Artur_L
https://foorum.bmwclub.ee/search.php?ke ... ubmit=Otsi

Siit peaks palju vastuseid saama.
Idee poolest on asi lihtne.
Ostad selle, millele hammas peale hakkab ja mis kõige rohkem meeldib.

F11 on taga kõigil õhkpadjad.
Kett tahab kõigel vahetust.
Mida rohkem varustust, seda rohkem on asju, mis võivad katki minna
Ksp võib trikke teha.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 24.01.2020 15:18 29
Postitas mystery
KSP on mulle teadaolevalt olnud ainult R6 pärusmaa. FL isenditel EGR probleemid ning tehase tagasikutsed. Õhkpatjade pärast pole küll minu arust vaja muretseda, endal vahetasin tungraua otsas ära ja töö on lihtne ning padjad odavad. On olnud ka käigukastide laiali lendamisi 250k läbisõidu kandis, mis tähendab ~3k väljaminekut.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 24.01.2020 21:19 03
Postitas RazzKalbass
Nelikul on probleeme vahekastidega (nii pre kui fl)
Käimarid jah kipuvad juba250k otsi andma. KUi adblue pealsiis võib selles ahelas probleeme olla

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 24.01.2020 23:11 43
Postitas simu17
RazzKalbass kirjutas: 24.01.2020 21:19 03 Nelikul on probleeme vahekastidega (nii pre kui fl)
Käimarid jah kipuvad juba250k otsi andma. KUi adblue pealsiis võib selles ahelas probleeme olla
Sellest olen teadlik, nelikut ei vaata .

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 25.01.2020 09:24 47
Postitas KoolAid
mystery kirjutas: 24.01.2020 15:18 29 KSP on mulle teadaolevalt olnud ainult R6 pärusmaa. FL isenditel EGR probleemid ning tehase tagasikutsed. Õhkpatjade pärast pole küll minu arust vaja muretseda, endal vahetasin tungraua otsas ära ja töö on lihtne ning padjad odavad. On olnud ka käigukastide laiali lendamisi 250k läbisõidu kandis, mis tähendab ~3k väljaminekut.
Tuttava f31 2.0d alles hiljuti hakkas ksp metalli tootma.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 25.01.2020 10:33 29
Postitas Volum
mystery kirjutas: 24.01.2020 15:18 29 KSP on mulle teadaolevalt olnud ainult R6 pärusmaa.
R4 ka. ;)

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 27.01.2020 17:25 40
Postitas oja86
Bosch cp4 kasutavad kõik vag grupi autod ja bmw. No ma ei saa aru et seda tüüpvekas nimetada. Siis peaks ju teeääred täis olema saksa masinaid.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 08.12.2020 22:40 22
Postitas makuu
oja86 kirjutas: 27.01.2020 17:25 40 Bosch cp4 kasutavad kõik vag grupi autod ja bmw. No ma ei saa aru et seda tüüpvekas nimetada. Siis peaks ju teeääred täis olema saksa masinaid.
Mis pärast antud viga tekib? Kas lihtsalt kehvad pumbad või saab seda kuidagi ennetada?

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 09.12.2020 08:52 58
Postitas priitv8
makuu kirjutas: 08.12.2020 22:40 22 Mis pärast antud viga tekib? Kas lihtsalt kehvad pumbad või saab seda kuidagi ennetada?
S**ta kütust ei saa välistada.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 09.12.2020 12:42 04
Postitas krist2an
Tuleb tankida normaalset kütust ning mitte lasta paaki täiesti tühjaks on olnud senised soovitused. Kas nendest ka abi on, ei tea...

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 09.12.2020 16:49 54
Postitas marek555
Probleem on selles, et CP4 on ehitatud väga väikeste tolerantsidega. Kui ükskõik mis põhjusel pumbal õlitus kaob või on puudulik (pumpa õlitab teda ennast läbiv kütus), on kohe ka metallipuru taga. Kui sõita kvaliteetse kütusega ja süsteemi õhku ei satu, ei tohiks ka pumbaga midagi juhtuda.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 03.08.2021 22:33 47
Postitas btm
Mõtlesin, et võiks teha ühe postituse ausalt bmw f11 3.0 xdrive'ist. Paljud vast googeldavad, aga vastust ei saa. Lühidalt: mõnus auto, kui BMW mark oluline, aga laguneb. 1,5 aastat omanud, selle aja jooksul vaja liiga tihti remonti. Autot ostes esimene viga pedestrian protection system error. Lõpuks programmeeriti välja, remont liiga kallis ja mõttetu. Mõlemad tagumised õhkpadjad läinud katki, 2x200 +tööraha. Siis hakkas auto jõnksutama ühtlasel kiirusel sõites, pikalt otsiti viga, kõik näidud olid käest ära. Lõpuks egr jahuti, sisselaskekollektor, lambda andur kokku 2000 euri. hoolduses esimesed piduriklotsid, pidurikettad, õõtsapuks 600 euri. Radikas puru, pea 300 euri. tavaline õlivahetus 90 euri. Nüüd adblue küttetoru ja tasemeandur. Külmal perioodil aku error, aku on korras, aga vist käibki bmwdega kaasas, nagu remondist öeldud. Lisaks läks navi errorisse, lõpuks sõitsin antarktikas, kui autol Peipsi järvest villand sai. See parandamine oli ka vist ca 200-300 euri.

Eks ole oma head küljed ka. Talvel pole auto kordagi käest läinud, paksu lume sisse kinni jäänud või käivitamata jäänud. Möödasõidud kiired ja sujuvad, gaasi vajutades läheb auto mõnusalt edasi. Keda küttekulu huvitab, siis ainult pikki otsi maanteel sõites ja veidi linnas tuli 7,1 l/100 km kõige paremal ajal. Tavaline linn + vahel maantee 8,5 l /100km. Juhil ja kõrvalistujal mõnusalt ruumi, taga kitsas. Jalaruumi nagu polekski. Samas pagassi mahub nii külmkapp kui ka jalgratas vabalt ära.

Ei oskagi öelda, kas ise sattusin mingi jonniva bemmi otsa või käibki kaasas BMWdega selline jama. Olengi kahevahel, naudin sõitu megalt, aga selline peavalu on kah nendest remontidest.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 04.08.2021 08:56 30
Postitas LepaValdek
btm kirjutas: 03.08.2021 22:33 47 Mõtlesin, et võiks teha ühe postituse ausalt bmw f11 3.0 xdrive'ist. Paljud vast googeldavad, aga vastust ei saa. Lühidalt: mõnus auto, kui BMW mark oluline, aga laguneb. 1,5 aastat omanud, selle aja jooksul vaja liiga tihti remonti. Autot ostes esimene viga pedestrian protection system error. Lõpuks programmeeriti välja, remont liiga kallis ja mõttetu. Mõlemad tagumised õhkpadjad läinud katki, 2x200 +tööraha. Siis hakkas auto jõnksutama ühtlasel kiirusel sõites, pikalt otsiti viga, kõik näidud olid käest ära. Lõpuks egr jahuti, sisselaskekollektor, lambda andur kokku 2000 euri. hoolduses esimesed piduriklotsid, pidurikettad, õõtsapuks 600 euri. Radikas puru, pea 300 euri. tavaline õlivahetus 90 euri. Nüüd adblue küttetoru ja tasemeandur. Külmal perioodil aku error, aku on korras, aga vist käibki bmwdega kaasas, nagu remondist öeldud. Lisaks läks navi errorisse, lõpuks sõitsin antarktikas, kui autol Peipsi järvest villand sai. See parandamine oli ka vist ca 200-300 euri.

Eks ole oma head küljed ka. Talvel pole auto kordagi käest läinud, paksu lume sisse kinni jäänud või käivitamata jäänud. Möödasõidud kiired ja sujuvad, gaasi vajutades läheb auto mõnusalt edasi. Keda küttekulu huvitab, siis ainult pikki otsi maanteel sõites ja veidi linnas tuli 7,1 l/100 km kõige paremal ajal. Tavaline linn + vahel maantee 8,5 l /100km. Juhil ja kõrvalistujal mõnusalt ruumi, taga kitsas. Jalaruumi nagu polekski. Samas pagassi mahub nii külmkapp kui ka jalgratas vabalt ära.

Ei oskagi öelda, kas ise sattusin mingi jonniva bemmi otsa või käibki kaasas BMWdega selline jama. Olengi kahevahel, naudin sõitu megalt, aga selline peavalu on kah nendest remontidest.
Tundub reaalne.
Pereliikmel ka nii 10+ vana premium auto (kuigi teine mark) ja seal olid sarnased jõnksutamised 90 km/h ja vahest suri isegi sõites välja. Muidu kui auto töötas, siis oli mugav ja läks edasi ka (mitte küll paberil). Aga 500nm petab ära natuke.
Ja teisel sõbral on A6, millesse on ka raha maetud tuhandeid.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 04.08.2021 12:08 11
Postitas ttsys
Need sissekanded siin kõlavad nagu "oodid planguks tapetud rudolfitele". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Miks peaks F11 tabama kuidagi parem tulevik, kui vaesusevaakumit kannatavate E60-ga(?) E60 poleeritud ja justkui sõidavad, aga niipea, kui lähedalt vaadata siis karjub tont näkku ehk mingi sent romulale võlgu. :) Pigem tehakse uued rekordid selle F11-ga, mida kõike saab sealt maha keerata, maha väänata, välja kodeerida, ära kohitseda, sisse istutada, tsipovnjut :lol: jne, et ikka kuidagi veel poleerpastat kannatab. :mrgreen:

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 04.08.2021 13:35 45
Postitas LepaValdek
BMW diisel on nagu rikošetiga kuuli saamine, nii palju kui lugenud siit foorumist, siis vibreerivad ja hüppavad juba uuena.
Ise kaaluks R4 bensiini (linna), vähemalt garantii aja jooksul loodetavasti käib sujuvalt.

Kõige rohkem on üllatanud tundmatud firmad, mis kunagi staatuse sümboliteks ei saa, eks proovi vahelduseks midagi muud ka.
Muidugi minu juttu ei maksa tõsiselt võtta kuna ma ei remondi autosid ja ma ei plaani ka kunagi kapotti lahti teha, lihtsalt mis mu keha tunneb ja kõrv ütleb sõites, lisaks sujuvus ja kuidas manuaalkast toimetab, üllatusi on tulnud sealt kust ma seda kõige vähem ootasin (Hyundai, Opel Astra, Insignia).

Muidugi kui juba vingumiseks läks :D Siis riidest sisuga Audi ja BMW ka midagi ihaldusväärset ei ole, tihti pole ka korralikke elektrilisi comfort istmeid jne.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 06.08.2021 12:18 23
Postitas buumerm
Endal olnud 2015a. 2.0 F11 mitu aastat ja ei kurda!. Vahetatud tag. pid. kettad, õhkpadjad 2tk, üks lõdvik. Kiidan! Piisavalt hea minekuga ja väga mugav sõita.

Re: F11 ostuabi

Postitatud: 10.02.2022 10:23 28
Postitas Jaakk
E60 kaitseks saan oma 9 aastat kestnud armuloost (ja kestab edasi) lähtuvalt öelda, et pole E60-l viga midagi, kui valida õige mootor.
Ma ei ütle, et minu N53 R6 3.0 bensiin on kõige õigem (sest just hiljuti hüppas kett üle) aga kui võrrelda kuldse saksa kolmikuga siis ilmselt BMW tehnika ikka kestab hästi.
Premium auto häda ongi see, et kuluosad on kallimad kui Aasia toodetel aga keegi ei käse osta Saksa premiumi?
Enda kuiv statistika 9 aasta vältel:
Ostetud 2013 aastal LS 156K KM ja kohe vahetatud dünaamiliselt käigukasti õli ja filter, lisaks õlid mootoris, roolivõimus, tagadiffris
Kunagi 2016 purunes karterituulutus ja vahetatud klapikambrikaas
Kunagi hakkas loksuma tagumine väline veovõlli ots= kogu veovõlli vahetus
Esisillas korduvalt rooliotsad ja korra ka püstiõõtsad, tagasilla õõtsa puksid, kunagi külmaga sai aku tühjaks lühikeste ostega ja panin uue.
Nüüd 2022a ehk 100k KM hiljem suurem remont: kogu esisilla õõtsade komplekt (alumised olid originaalid), jälle käigukasti dünaamiline vahetus, mootori õli, kett, soonrihm, pinguti, vanose solenoid, ülemised amordipadjad.
Mina pole kunagi üle 10K õliga lasknud aga kuidagi kestab ja pole hädasid täheldanud, jah 95 (lisandiga) bensiiniga hakkas kohutavalt käima ja kolisin E98 peale, vahetatud ka korduvalt küünlaid ja süütepoole aga see on pigem misfirest lähtuvalt.


ttsys kirjutas: 04.08.2021 12:08 11 Need sissekanded siin kõlavad nagu "oodid planguks tapetud rudolfitele". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Miks peaks F11 tabama kuidagi parem tulevik, kui vaesusevaakumit kannatavate E60-ga(?) E60 poleeritud ja justkui sõidavad, aga niipea, kui lähedalt vaadata siis karjub tont näkku ehk mingi sent romulale võlgu. :) Pigem tehakse uued rekordid selle F11-ga, mida kõike saab sealt maha keerata, maha väänata, välja kodeerida, ära kohitseda, sisse istutada, tsipovnjut :lol: jne, et ikka kuidagi veel poleerpastat kannatab. :mrgreen: