BMW E38 üleval pidamine

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
rednas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 01.04.2014 20:03 29

BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas rednas » 28.04.2020 19:20 05

Tervist,

olen kaks aastat Audi A6 C6ga ringi sõitnud, kuid olen otsustanud midagi muud proovida. Mõttes on pikalt mõlkunud E38, mootori osas pole veel ära otsustanud aga tõenäoliselt 3.0 diisel kuna tundub, et neid liigub lihtsalt kõige rohkem turul.
Tahtsin uurida, millega peaks seda masinat ostes arvestama ning äkki oskavad semjorka mehed rääkida remondiarvetest, tüüpvigadest ning selle kõige rahalisest poolest.
A6l olen siiani saanud juba remontida turbiini (ca 700 eurot), tuleviku peale mõeldes on tegemata veel pihustid (ca 1800 euri) ja ketivahetus (ca 1300 eurot).
Kas on rumal loota, et E38 üleval pidamine on odavam kui A6 C6 3.0 diisel?
Kasutaja avatar
karl1
Huviline
Postitusi: 2377
Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
Peamine sõiduk: 540ia E34, Grand Voya, erinevad Volvod
Telefon: 56997849
Asukoht: Jüri

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas karl1 » 28.04.2020 20:39 14

Kõige suurem viga on rooste. Üleval pidada kindlasti odavam, kui C6te. Kolmese diisli kõige kulukam asi on ilmselt käigukast, kütusepaak samuti nõrk koht.
Aga jah, korraliku kerega auto maksab ka vastavalt, kolme nelja tonniga midagi väga head ei saa. Soovitaks välismaalt ilusa kerega asi otsida, muu on kõik köömes.
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
Peamine sõiduk: E36, E30
Telefon: 53858447

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas kurikristjan » 28.04.2020 21:53 43

3-liitrist diislit on turg täis, sest valdav osa neist on lõpusirgel. :D Odavad autod kindlasti.
Igapäevasõiduks soovitaks mina mingit uuemat autot, hobikaks V-mootoriga E38, olgu siis diisel või bensukas.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3359
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas sigaelmar » 28.04.2020 23:26 38

Kõige odavam on üleval pidada korralikku autot. Leiad läbiaetud auto , saad seal kõik asjad ükshaaval korda teha, vahet pole mis auto on. Aga E38 vanuses värsket ja vähe sõitnud diiselautot leida on muidugi võimalik aga kulukas. Suurtel bensiinimootoriga autodel on reaalsed läbisõidud väiksemad aga ka enamusel tänaseks 20 aastaga juba 400-500 tuhat või rohkem sõidetud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; X5 4.4i E53
Mike22
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 05.02.2015 16:39 40
Peamine sõiduk: BMW E38 728i 1999
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas Mike22 » 29.04.2020 03:21 00

Kütusepaak, uksed alt, tagaluuk, tagaluugi all paneel, karbid, kapoti ääred ees, taga koopad - on nõrgad, ehk kere on enamustel nõrgem koht. Kõige probleemivabam mootor on 2.8. Kui on korras, siis liigub ka hästi. V8 bens on samuti hea valik, diislitel palju tüüpvigu. Hea ajalooga E38 toorik ehitamiseks maksab ca 5k (+ sisse läheb samapalju, kui soovid hea asi saada). Välismaalt võimalik leida alla 10k okei korras E38 veel. Ilus originaal korras E38 on hea investeering - hinnad tõusevad ülespoole.
rednas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 01.04.2014 20:03 29

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas rednas » 30.04.2020 12:00 20

Kas bensiinimootoriga masinatel ka mootori poolel mingeid erilisi tüüpvigasid, lekkekohti vms?
Oskate ehk kütusekulu koha pealt ka valgustada.
Ning kas kütusepaagi lekkimine on ainult diislite või kõigi masinate probleem?
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3359
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas sigaelmar » 30.04.2020 21:17 04

Bensukatel hakkab ka lekkima. Võibolla isegi ennem kui diislil. V8 üks murekohti on õlipumba poltide lahti tulemine. Vanostega on probleeme olnud nii R6 kui V8 mootoritel. 728 võib talvel karterituulutus ära külmuda ja probleeme tekitada. Ma ei tea kas V12 ka mingeid tüüpvigu on. Vist oli mingi jama sisselaske leketega. Kui rääkida ainult automaatkastiga autodest, siis väga suurt küttekulu vahet R6 ja V8 mootoritel pole. Mõlemad võtavad maanteel ca 8 ja linnas 15. 750 võtab maanteel natuke üle 9 ja linnas 18-20.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 11188
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas toivoku » 30.04.2020 23:55 23

lekkedon ju vanadel autodel kõikkidel mingil hetkel tüüpvigadeks. Leia lihtsalt hea kerega isend, tehnikat on lihtne remontida, aga roostele piirid seada on paras kunst.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, E39 528iT, audi allroadc5:) Kui midagi vaja siis 58344541
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas paradiisivares » 01.05.2020 15:07 53

V12 samuti õlipumba poldid. Veel on v12 sisselaske kollektori tihendid mis vanadusse surevad ja suhtkoht krõbedat hinda maksavad. Tüüpiliselt bemari V mootoritel ka pumbast minev jahutusvedeliku toru rõngastihend lekib. Kõigil E38 on nõrgaks kohaks veel paralleelvarras.
there is no replacement for displacement
rednas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 01.04.2014 20:03 29

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas rednas » 02.05.2020 10:48 30

https://www.auto24.ee/used/3351957

Keegi sellest autost teab miskit?
Hind on nagu hea kui lisainfo tõele vastab. Ei pidavat roostetama ning viimased 5 aastat sama omanik.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3359
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas sigaelmar » 02.05.2020 11:04 24

Roostet oskab igaüks ka kohapeal otsida, see pole ju probleem omal üle vaadata.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; X5 4.4i E53
rednas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 01.04.2014 20:03 29

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas rednas » 02.05.2020 13:46 06

Jah, seda küll, Mõtlesin pigem, et äkki keegi on juba seda vaatamas käinud ning oskaks öelda kas on üldse pointi minna.
Mike22
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 05.02.2015 16:39 40
Peamine sõiduk: BMW E38 728i 1999
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas Mike22 » 02.05.2020 17:12 45

Mis point siin küsida? Keegi ei näe kõiki vigu, mida oma silm oskab näha! Mine ikka vaata ja proovi ise, vaatamine on ju tasuta + endale kogemus. Mida rohkem E38-si vaatad, seda rohkem võrdlusmomenti sul on! Keegi ei käski ju osta kohe. Seda konkreetset masinat on üritatud faceliftiks teha, aga on palju asju prefl jäetud. Varustus tal hea, hind super, tasub vaadata kui need isearetused sobivad. Roosteta autot ära looda seal saada, selle raha eest keegi ei müü roostevaba E38 :)
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3359
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas sigaelmar » 05.05.2020 08:28 19

10 aastat tagasi ma oleks ütelnud, et 728 on mõttetu ost ja vaata ikka mootoriga autode poole aga täna tõepoolest tasub muudele asjadele rohkem tähelepanu pöörata. See 728 näeb piltidelt piisavalt libe välja, et seda võiks vaatama minna.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Priidik199
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas Priidik199 » 05.05.2020 09:41 40

Olen viimased 6 aastat E38 omanud, 4 aastat oli igapäeva liikur. Selle ajaga kokku sõitnud 47 000km ja remondiarveteks üle 7k eur, siis lõpetasin raha lugemise. Tegemist M62 mootoriga ja tehtud on kõike - plokikaanetihendid, kett (plastik tallad puruks), käigukast, pihustid, genekas, (ja muu mootori pudinad + tihendid), summuti, katid (2x), bensupaak, amordid, mitmeid kordi pidureid, veermikus kõik jubinad jne jne. Ja pärast kõiki neid töid on ikka kerel roostet ja suht väsinud olekuga, tehniliselt annaks ka palju parandada. Ma ütleks, et minimaalne 1500€ aastas remondi peale, et elu sees hoida.

Ma ise läheks V8 teed ainult siis kui on plaanis hobiautona või pikaajaliselt hoida. Ega see V8 kuskilt otsast kiire pole, parem maanteel, sest jõuab kiirendada ka peale 100km/h. Igapäevasena kindlasti M57 on inimlikum ülalpidada või siis jah 2.8 R6.
E38
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas paradiisivares » 05.05.2020 13:47 05

Ega see 3,0d sama lugu. 8 aastat pidasin ja sõitsin natuke üle 200 000. Käigukast, pidurid, rattalaagrid, turbo, paak, vedrud, amordid, aknatõstukid, dsc pump jne. Veepump, rullikud jne muidugi hooldus nagu õli ja piduriklotsid. Vanadus on selle nimi.
there is no replacement for displacement
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1573
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas Roland325 » 07.05.2020 09:18 28

200k on juba loogiline, et sellised asjad lähevad. Aga et üle-eelmine postitaja 47000 km läbimisel nii palju asju pidi vahetama, see tähendab, et juba algselt pidi halb ost olema. Tähtis ongi leida kohe korralikult peetud masin, siis ei ole ka nii suuri väljaminekuid nii väikese läbisõiduga.
Kasutaja avatar
Priidik199
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas Priidik199 » 07.05.2020 12:00 38

Ma ei ütleks, et mu toorik väga halb oli. Kellal 270k kuid mul pole õrna aimugi palju reaalne läbisõit olla saab. See 47k läbisõit on toimunud 6 aasta jooksul mitte 1 aastaga. Tegemist on üle 20 aasta vana autoga, selge see, et seal hakkab juba vanadusest kõik alla andma.
Korralikku ja väikse ls E38 osta siis tuleb vähemalt 5k€ välja käia ja juba vanadusest tuleb palju asju vahetada ja normaalset hooldada, et see isend ka kauem säiliks. Kes sellise raha vana auto eest välja käib on ikkagi pigem entusiast mitte ei võta lihtsalt masinat, et see ilma hooldamata lõpuni sõita.
E38
rednas
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 01.04.2014 20:03 29

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas rednas » 08.05.2020 22:57 18

Pöördudes tagasi oma algse võrdluse juurde (e38 ja audi c6). Mis maksab 38 puhul nt käigukast, kütuse paak jms kallimad remondid? Võrdluseks c6 puhul kett 1000+, pihustid ca 1500, käigukasti remont vähemalt 1500.

Ei eeldagi, et ainult murevaba kulgemine ees ootab 38 ostu puhul :D
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3359
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas sigaelmar » 09.05.2020 09:04 59

Käigukasti remont maksab ikka umbes sama palju enam vähem kõikidel autodel. Ma ei ole selle teemaga kursis aga vahest on mulle jäänud mulje, et automaatkasti remondi hinnad on paljudes kohtades nagu selles anekdoodis "poldi keeramine 5€, teadsin kust keerata 495€". Sest seda oskavad vähesed teha.
Kui sa tahad murevaba autot, otsi väikese läbisõiduga E38. Ilmselt maksab küll rohkem kui F01.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; X5 4.4i E53
Mike22
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 05.02.2015 16:39 40
Peamine sõiduk: BMW E38 728i 1999
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas Mike22 » 09.05.2020 11:22 18

Väikese läbisõiduga ka oht, et 200 tuhandel hakkab kõik järjest just lagunema :D Mõnikord targem 350 tuhat osta (originaal ikka, mitte nagu tavaliselt), siis juba enamus asju vahetatud :D või siis väga väikse läbisõiduga ala 70 tuhat, siis auto nagu uus, aga maksab jah, nagu 2x F01 :D
oja86
Huviline
Postitusi: 710
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: ///M
Asukoht: turku

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas oja86 » 09.05.2020 14:44 35

https://m.nettiauto.com/bmw/735/1111486 ... 2&vifNav=Y
Täitsa samas hinnaklassis mis f01.
BMW e46 M3 ET 13.144@172.35 60ft 2.159
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3359
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas sigaelmar » 09.05.2020 15:58 55

oja86 kirjutas:
09.05.2020 14:44 35
https://m.nettiauto.com/bmw/735/1111486 ... 2&vifNav=Y
Täitsa samas hinnaklassis mis f01.
Tõenäoliselt odavam üleval pidada ka :D
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
VeikoA
Huviline
Postitusi: 992
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Peamine sõiduk: BMW E36, 316i
Asukoht: Prn - Tln - Soome

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas VeikoA » 10.05.2020 08:55 57

Küsiks vahele.
Et kas see 7 on mugavam, parem igas mõttes, kui mõni E36 näiteks?
Võibolla neid ei anna võrrelda, aga äkki mingi võrdluse saab teha, et pilti ette saada?
Olen koguaeg E36 rooli keeranud, seega teistega igasugune kogemus puudub. Tean seda, et järgmine masin võiks olla automaatkastiga.

Või on see 7 rohkem moevärk ja mingi suuruse näitamine?
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1573
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas Roland325 » 10.05.2020 09:24 09

E36-ga väga ei kannata võrdlust jah. Igas osas peajagu üle, vähe teise klassi masin, mida võrrelda. Ainuke asi, milles E36 üle on seitsmesest, on see, et seda on lihtsam ja odavam remontida :)
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
Peamine sõiduk: E36, E30
Telefon: 53858447

Re: BMW E38 üleval pidamine

Postitus Postitas kurikristjan » 10.05.2020 12:47 11

E36 oli BMW odavaim mudel tootmisajal, E38 põhimõtteliselt lipulaev - väga kohatu on neid võrdlusesse panna.

Mul on mõlemad olnud ja E36 on praegugi, aga heas korras E38-st ei ütleks vist iial ära, kui oleks klots taskus ja sobiv masin müügis. Sõita väga mõnus ikka, salong on vaikne ja auto näeb hea välja. E39 on üpris sarnane, aga jättis lõpuks ikkagi külmaks.
Vasta