1. leht 1-st

K:Mida arvate bmw 535 89a. e34 siis.

Postitatud: 24.11.2006 22:37 43
Postitas Hannes
head ja vead siis:P
Hirmus tahtmine siuke isend seotada ;)

Postitatud: 25.11.2006 09:02 18
Postitas Ragnar
hoorattad võivad olla läbi ehk siis loksuga.
väljendub see kolinas mis kostub mootori seiskamisel ja kui
on päris läbi siis ka väristab autot sõitma hakates.

hea on see, et kapoti all on ikka ruumi kui midagi vaja teha on :)

Postitatud: 25.11.2006 12:37 01
Postitas IffMees
e34 liigub suht palju, e32 meeldib isiklikult rohkem.

Postitatud: 25.11.2006 21:19 16
Postitas Hannes
tahaks just teada kuda neil see mootor valule vastupeab või noh üleüldse kuda kestab ta:P

Postitatud: 25.11.2006 21:30 47
Postitas Ragnar
Ise ma omasin 535 ~1,5a ja sellepärast tõingi välja ainult hooratta, kuna minul muud suuremat häda ei olnud selle aja jooksul.
Kuidas mootor valule vastu peab see on nii suhteline küsimus. Ei tea ju kuidas sa seda piinama mõtled hakata :roll:

Postitatud: 25.11.2006 21:33 59
Postitas Hannes
Ragnar kirjutas:Ise ma omasin 535 ~1,5a ja sellepärast tõingi välja ainult hooratta, kuna minul muud suuremat häda ei olnud selle aja jooksul.
Kuidas mootor valule vastu peab see on nii suhteline küsimus. Ei tea ju kuidas sa seda piinama mõtled hakata :roll:
ei mingit otsest piinamist,lihtsalt joonel käimine ja niisama kiirendused:P
väheke kummi suitsu kaa :mrgreen:

Postitatud: 25.11.2006 21:56 10
Postitas Silwer
Joonel käimine ei tee mootorile midagi halba aga kummi suitsetamisega võiks ikka piiri pidada - sellel ajal kui sa kohapeal kummi suitsetad on mootori jahutus puudulik.

Võib mahlad välja visata ja nii mõndagi lõhkuda. Aga see jutt ei ole nüüd konkreetselt 535i kohta vaid kehtib üleüldse kõikidele autodele...

Postitatud: 26.11.2006 09:26 03
Postitas e36forever
BMW mootor armastab pöördeid ja eriti pommikindel m30 ;)
On lihtsalt mõned reeglid mida tasuks jälgida. Et ei tasuks külma mootoriga vajutada ega ka liiga sooja mootoriga. Ja ma usun, et kui sa paar korda nädalas auto tühjaks lased mõjub see mootorile pigem hästi, kui halvasti. Ainukesed asjad mis vatti saavad on käigukast, sidur aga neid peab ka oskama õieti kasutada.

Postitatud: 26.11.2006 12:51 30
Postitas Ingmar
M30-e pommikindlust on tõesti rohkem kui üks kord mainitud.
Mul läks M30B34 keema ja ma isegi ei tea, kaua ta seda tegi, sest mind ennast kohal ei olnud.
Mootor kannatada ei saanud.
Miinuspooleks võib vast nimetada kütusekulu, mis võrreldes võimsama järeltulijaga, näiteks 3,0 V8, on isegi suurem.
M30-et on aga odavam hooldada ja mootoril on resursse.
M30B34 plokk ja väntvõll kannatavad vähemalt 1000 hj.
Siin foorumis on M30-st palju juttu.
Otsing abiks.

Postitatud: 26.11.2006 19:19 28
Postitas aivo28
Miinuspooleks võib vast nimetada kütusekulu, mis võrreldes võimsama järeltulijaga, näiteks 3,0 V8, on isegi suurem.
M30-et on aga odavam hooldada ja mootoril on resursse.
võimsama v8? see,et tal 5kw vähem on,ei loe midagi.nm on selle-eest rohkem.535 peaks peale 100km-h eest ära hakkama minema.küttekulu on jah tiba suurem,aga suurusjärgus ~15l/100le pole+/- 1l mingi näitaja,vähemalt minujaoks :)

ise-enesest hooldus ei tohiks v8-l kallim olla,aga kui miskit lendama peaks,siis on remondi-hinnavahed kordades suuremad.

8 süütepooli vs 1
12 klappi vs 32 klappi
12 nookurit vs 32 hüdrotõukurit jne.

Postitatud: 27.11.2006 05:54 36
Postitas qpi
Ja seda NM on ka ikka väga palju rohkem :lol:
Tehaseandmetel on 0-100 ja lõppkiirus mõlemal täpselt sama.
Tõenäoliselt on 530i ikkagi kiirem, sest V8 ikkagi ja uuem ;)

Postitatud: 27.11.2006 11:07 54
Postitas Hannes
v8 saab posti ma arvan :D

Postitatud: 27.11.2006 13:03 24
Postitas aivo28
Tõenäoliselt on 530i ikkagi kiirem, sest V8 ikkagi ja uuem
pole ise proovind nende v8-te vastu,ainult kuuldud jutud...

aga muidu huvitav arusaam inimestel ikka :D et kui on uuem siis on kiirem järelikult ve?:D ja se v8 kummardamine on ka huvitav nähtus muidugi,milleni minu mõistus ei küündi :lol: se on nagu turbokate kummardamine noorte "streetracerite" seas.et kui on japs (no f@f filmis olid ju kõik) ja turbo ka peal,et siis on ületamatu ulmepüss :lol: no ega ikka ei ole küll,kui õlivahetuse vajalikkuse ja teostuseni ajutöö ei küündi enam,*****,siukste saabaste pärast pean ma endaomale ka uut füüni ostma hakkama...

Postitatud: 27.11.2006 14:57 47
Postitas Ragnar
aivo28 kirjutas:se on nagu turbokate kummardamine noorte "streetracerite" seas.et kui on japs (no f@f filmis olid ju kõik) ja turbo ka peal,et siis on ületamatu ulmepüss :lol:
mina ka ei saa aru, miks selle nissan-datsuni ostsid, kui endal viisakas masin olemas :lol:
ära nüüd valesti asu saa

Postitatud: 27.11.2006 17:03 03
Postitas JannP
tuttaval samuti E34 535, M originaal ringiga jne.. ütleme nii et selle raha eest parim masin, kW ja väände ees muret tundma ei pea, kui gaasi pedaali põhja vajutad siis ununevad kõik jutud valeveolistest ja 1.5 turbokatest

kiirendust ei ole 0-100ni vaid 0-230

Postitatud: 27.11.2006 17:15 14
Postitas --overdose--
kiirendust ei ole 0-100ni vaid 0-230[/quote]

ei olegi nii palju venitasime e36 325 141 kw rohkem välja..:)

Postitatud: 27.11.2006 17:22 18
Postitas kapa
räägitud on kiirendusest mitte lõppkiirusest. :D

Postitatud: 27.11.2006 17:27 01
Postitas --overdose--
kapa kirjutas:räägitud on kiirendusest mitte lõppkiirusest. :D
0-230...kiirendus ainult ...a kes ütles et see ka pold kiirenud ainult mis meil oli äkki oli ka legaalsel street raceil tehtud kiirus nii et OT

Postitatud: 27.11.2006 18:02 27
Postitas e36forever
JannP kirjutas:
kiirendust ei ole 0-100ni vaid 0-230
See siis tõenäoliselt spidomeetri järgi ehk reaalselt ~215 km/h. Ei ole eriti loogiline, et auto mille lõppkiirus ongi 230-235 km/h kiirendab 230-ni täiega. Siis peaks ikka väga võimas auto ja aeglane differ olema.
Sest võin kindlalt õelda, et 230 pealt ei ole enam m5-l isegi mingit kiirendust, lihtsalt kiiruse kogumine, mis siis et lõppkiirus 300 kanti on(ilma piirajata siis). Aga, mis ma ütlen, et 535i ei ole kiirem, kui 530. Sest endal on olnud nii 535i e34, kui ka 730 v8 ja mõlemad olid väga heas korras. Mõõdasõidul läks 7-ne ikka palju rohkem välja ja tuli see mõnus v8 hääl. v8 vajab proovimist ja siis enam muud ei taha nagu BMW-gi;)

to Aivo28: Tundub, et selle "noored streetracerid" ja turbokate kummardamine sobib hästi sinu endaga kokku ;) Ka turboauto annab osta ajalooga ja korralikum, mitte ei pea esimesel võimalusel 30-40k autot ära ostma, mis healjuhul 5000km ilma suurema remondita kestab.

Postitatud: 27.11.2006 18:11 33
Postitas JannP
minu väidet võib võtta kui metafoori, kõigile on ju teada et ta rohkem välja ei lähegi, arvestades tõesti et suurtel kiirustel spido valetab + muud asjad

kes ütles, et ma võrdlesin 535'te teiste BMW-ga? kui 535 lahjaks jääb siis tuleb tõesti vaadata M5 3.6i või M5 3.8i

mina näiteks kardaks 160ga sõita valeveolisega

Postitatud: 27.11.2006 18:15 09
Postitas --overdose--
ei tea endale meeldib m3 252 kw... :cool: :P ;) aga ega m5 ka midagi viga ei ole igati mõnus masin..:
:cool:

Postitatud: 27.11.2006 18:19 11
Postitas JannP
M30 kaitseks võiks veel öelda, et

"BMW's M30 straight six cylinder engines had the longest production run of any BMW engine, dating back to the 1968 E3 sedans and E9 coupes. The last use of the block was the 1993 E34 535i."

Ehk M30 mootoriplokki kasutati ligi 25 aastat, ja mitte niisama.

Postitatud: 27.11.2006 18:50 17
Postitas Ragnar
M30 kaitseks polegi vaja midagi öelda. Hea asi on. Ma sõidaks siiani sellega kui saatus poleks teisiti tahtnud.

Üks märkus veel selle haibitud V8 hääle osas. Mul tegi auto kõige paremat müdinat kui ühte kati polnud all ja kesmines potis oli väike auk :D
Nüüd kui sumpa korrastatud siis on hääl nii mage, et iga R6 M20/M30 kõlab etemini minu meelest. Eriti pöördes.

Postitatud: 27.11.2006 19:03 20
Postitas aivo28
to Aivo28: Tundub, et selle "noored streetracerid" ja turbokate kummardamine sobib hästi sinu endaga kokku Ka turboauto annab osta ajalooga ja korralikum, mitte ei pea esimesel võimalusel 30-40k autot ära ostma, mis healjuhul 5000km ilma suurema remondita kestab................ kui 535 lahjaks jääb siis tuleb tõesti vaadata M5 3.6i või M5 3.8i

asi vähe OT`ks kiskund ära jah :D et vastan siis ühekorraga:

kuna isiklikku igapäeva-autot enam ei vaja ja hobiautoks konkreetne suur sedaan-bemm suht mõttetu just võimsuse suurendamise keerukuse kohapealt,selleks sai vaadatudgi tuboauto,mis mulle kapotialla laotud kilode eest midagi tagasi ka pakuks.ja kui natuke 200sx-ide kohta uurid,siis on neil ikka suht kurikuulus minevik.ja M5 ei tõmba ka,kuna seal ei kannata ka midagi juurde aretada.ostad endale 230kw ja pea 2 tonni kaaluva auto(E34) ja nii ongi.ma olen lihtsalt paadunud "autopede" mitte lihtsalt kasutaja,nagu enamus siin.mulle ei paku pinget lihtsalt "heas korras" autoga ringi sõitmine. mugavust ja salongi vaikust ei kannata jah võrrelda,aga see polegi tähtsaim minujaoks. loodan,et saate aru,mida mõtlen.

ahjaa,ja veel: kõik ei ole direktorid,mina pean 40k mitu kuud koguma ja päris ettejuhtuvaks seda ei nimetaks. ja mingist otsast raiped on nad jah kõik,mis selle raha eest antakse. samas mis datsuni "sisusse" puutub,siis peaks hind juba ise selle eest rääkima,mis sama aasta bemmidega üsnagi võrdne/üle on juba.20k eest saab juba rahulikult e34/36 raipeid kokku osta,SX č aga veel mitte.ja ei hakkagi tõenäoliselt kunagi saama.

mul pole bemmi vastu mittemingit üleöö vaenu tekkind.igati kiiduväärt auto...aga hetkel on teised huvid ja uut 335t`d vist lähima 10a jooksul osta ei jõua :lol:

üleüldse võiks se OT siin jätkuda: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=18775

Postitatud: 27.11.2006 19:33 57
Postitas --overdose--
aivo28 kirjutas:
to Aivo28: Tundub, et selle "noored streetracerid" ja turbokate kummardamine sobib hästi sinu endaga kokku Ka turboauto annab osta ajalooga ja korralikum, mitte ei pea esimesel võimalusel 30-40k autot ära ostma, mis healjuhul 5000km ilma suurema remondita kestab................ kui 535 lahjaks jääb siis tuleb tõesti vaadata M5 3.6i või M5 3.8i

asi vähe OT`ks kiskund ära jah :D et vastan siis ühekorraga:

kuna isiklikku igapäeva-autot enam ei vaja ja hobiautoks konkreetne suur sedaan-bemm suht mõttetu just võimsuse suurendamise keerukuse kohapealt,selleks sai vaadatudgi tuboauto,mis mulle kapotialla laotud kilode eest midagi tagasi ka pakuks.ja kui natuke 200sx-ide kohta uurid,siis on neil ikka suht kurikuulus minevik.ja M5 ei tõmba ka,kuna seal ei kannata ka midagi juurde aretada.ostad endale 230kw ja pea 2 tonni kaaluva auto(E34) ja nii ongi.ma olen lihtsalt paadunud "autopede" mitte lihtsalt kasutaja,nagu enamus siin.mulle ei paku pinget lihtsalt "heas korras" autoga ringi sõitmine. mugavust ja salongi vaikust ei kannata jah võrrelda,aga see polegi tähtsaim minujaoks. loodan,et saate aru,mida mõtlen.
muidugi..:P autos peab ikka autot ka olema..:P :evil: autol peab olema häält võimusst ja välimust...ja kui kõik see olemas jääb ikakgi puudu ja peab edasi aretama..:P :cool:

Postitatud: 27.11.2006 21:23 55
Postitas raimo_r
R6 ainus kasulik külg ongi "odavad remondikulud" (jajah, tehke ühele mootorile korralik kap. remont. pappi läheb nagu muda). korralikku isendit on raske leida.
V8 lööb nii ökonoomsuse, suurema kasuliku pööretevahemikuga ning korraliku isendi puhul ka töökindlusega.
lisaks on v8 mootoriga autod uuemad ehk vähem igasuguseid vanadusest tingitud probleeme. miinuseks on, et väga raske on leida LSDga varustatud autot ja tahab saada väga head õli (1500 eeku õlivahetusele on tavaline). samas ega 535i kamazi õliga kaua ei sõida.
millegipärast arvan ma, et kumbki isend ei lähe kaubaks. huviline oleks selle info siit juba ise välja kaevanud.

aivole selle turbonissani koha pealt. kui sa kolmandat korda selle ehitatud mootori laiali lased, siis saad aru miks inimesed ostavad Mi.
jäte meelde fakt, et "forsseeritud mootorid sõidetakse laiali, tehasemootorid kuluvad ära". 200sx mootorid ei hiilga töökindlusega, alumise otsa kulumine on igapäevane nähtus. laod sada tonni sisse ja lõpuks sõidab M5 ikka eest ära :D

Postitatud: 27.11.2006 23:38 15
Postitas Hannes
vapsee palju kraami siia päeva jooksul juurde tekkind :cool:
aga see selleks,sain siis teada ,et mootor kestab sellisel ja kütet võtab pea samapalju kui 3,0 v8 ;)

Postitatud: 28.11.2006 12:37 17
Postitas Ingmar
bemmadivee kirjutas:vapsee palju kraami siia päeva jooksul juurde tekkind :cool:
aga see selleks,sain siis teada ,et mootor kestab sellisel ja kütet võtab pea samapalju kui 3,0 v8 ;)
Küttekulu on väga suhteline ja oleneb veel umbes 20 tegurist (sh juhist), mida peale mootori kubatuuri jms arvestada.
Aga vähem peaks ikka võtma.
Umbkaudsed arvud V8 3,0-il linnas ja suvel peaks olema 13 - 14 l/100 km 535-e 15 vastu.

Postitatud: 28.11.2006 13:19 35
Postitas Suur
inxx kirjutas:
bemmadivee kirjutas:vapsee palju kraami siia päeva jooksul juurde tekkind :cool:
aga see selleks,sain siis teada ,et mootor kestab sellisel ja kütet võtab pea samapalju kui 3,0 v8 ;)
Küttekulu on väga suhteline ja oleneb veel umbes 20 tegurist (sh juhist), mida peale mootori kubatuuri jms arvestada.
Aga vähem peaks ikka võtma.
Umbkaudsed arvud V8 3,0-il linnas ja suvel peaks olema 13 - 14 l/100 km 535-e 15 vastu.
:shock: Minu 735 (kah M30B34) pakub sellist kütusekulu ainult talvel kui kogu aeg külg ees sõita... (15 l/100 km). Suvel linnas ja hoolikalt tallates mitte rohkem kui 13,5. Andmed siis 1,5 aastase ekspluatasiooni põhjal, mõõdetuna "paagist paagini" tankimisega, kompuuter näitab kuluks 0,5-1 l rohkem.

Postitatud: 24.05.2007 11:00 15
Postitas hanno
Ülejäänud 535 jutt SIIN