1. leht 1-st

Kogemused 740d?

Postitatud: 20.12.2006 22:20 41
Postitas primary
Nii. On tekkinud huvi e38 740 diisli vastu, kas kellelgi on ka kogemusi selle mootoriga? Mis teeb meie diisel sellise auto pihustitele, kas müra on salongis rohkem kui bensiinimootoriga, talvel käivitumine, mis on valukohad üldse? Kas käigukast sellisel autol on ka vastupidav? Vaatasin realoemist, ja üllatusüllatus, ka selle mootoriga on koos käigukast A5S560Z, mis siis teisiti peaks olema ju ZF5HP30!? Krt ühel autol ma juba sellist kasti olen vahetanud. See oli bensaka peal, kas tõesti pandi sama kast ka suurema väändemomendiga diisli otsa?
Kõik kogemused teretulnud.
PS., see auto on silma jäänud, http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=85143 ,
vbla mõni oskab ka konkreestest autost midagi rääkida.
Lõpetuseks mainin veel ära, et siiamaani olen olnud paadunud bensiinimootorite austaja, nii et kui ma küsin vahest lollisti diislite kohta, siis ärge väga pahaks pange.

Postitatud: 21.12.2006 00:35 10
Postitas Henrik88
Võta parem 3,0 R6. Peavalu vähem. niipalju kui mina olen kuulnud ja uurinud siis nõrgad kohad 4,0 Diislil ikka see V8 õlipumba poltide jama ja siis veel veepump. Kütet sööb ka tehaseandmete järgi ikka suht palju.

Postitatud: 21.12.2006 09:34 29
Postitas Veljo_V
Henrik88 kirjutas:Võta parem 3,0 R6. Peavalu vähem. niipalju kui mina olen kuulnud ja uurinud siis nõrgad kohad 4,0 Diislil ikka see V8 õlipumba poltide jama ja siis veel veepump. Kütet sööb ka tehaseandmete järgi ikka suht palju.
Vend sõidab mul sellise Bmw 4,0 diisliga ringu üle aasta juba ja küll ei kurda mingeid õlipumba polte ega veepumpa ja kütet võtab ta ka nii nagu tehasepoolt kirjas on , kuigi on raskejalaga. Tema on küll autoga rahul!

Postitatud: 21.12.2006 11:20 11
Postitas Tarmo
2 aastat tagasi Bmw autocrossingul oli üks kutt 740d e38 ja tema ütles et käigu kast ei pea vastu, kuna väänet on liiga palju.

Kas õige või vale seda ei tea.

Postitatud: 21.12.2006 14:13 55
Postitas priitv8
Tarmo kirjutas:2 aastat tagasi Bmw autocrossingul oli üks kutt 740d e38 ja tema ütles et käigu kast ei pea vastu, kuna väänet on liiga palju.

Kas õige või vale seda ei tea.
See mootor seisis BMW inseneridel paar aastat riiulis, kuna ZF ei suutnud sobivat kasti tarnida.

Postitatud: 21.12.2006 15:12 36
Postitas primary
Aga oli mootor paar aastat riiulis ning siis ikkagi otsutati, et pohh, paneme selle vana kasti sinna otsa, kärab küll?
Tegelikult ma olen otsinud ikka bensiini mootoriga 740, aga sellise aastaarvuga (2000-2001) normaalset isendit ei õnnestu kuskilt leida. Eks hing ihkab ikka rohkem elektrividinaid ja tilulilu, küttekulu ei ole määrav, pigem peab auto hästi edasi liikuma.
Iseenesest on 750 varustustase parem, aga esiteks on mootori poole pealt hooldus/remont palju kallim/hullem, ning ka hiljem maha müüa raskem. Seetõttu ongi jäänud sõelale 740 diisel. Kui muidugi on kellelgi väga korralikku 740 bensiini pakkuda, üle vaataks ikkagi.

Postitatud: 21.12.2006 16:50 50
Postitas priitv8
primary kirjutas:Aga oli mootor paar aastat riiulis ning siis ikkagi otsutati, et pohh, paneme selle vana kasti sinna otsa, kärab küll?
Ma pigem usun, et ZF suutis oma kasti piisavalt järgi aidata. Peaks kuskilt uurima, mis modifikatsiooniga see seal diisli all on.

Postitatud: 22.12.2006 00:08 38
Postitas Henrik88
Veljo_V kirjutas:
Henrik88 kirjutas:Võta parem 3,0 R6. Peavalu vähem. niipalju kui mina olen kuulnud ja uurinud siis nõrgad kohad 4,0 Diislil ikka see V8 õlipumba poltide jama ja siis veel veepump. Kütet sööb ka tehaseandmete järgi ikka suht palju.
Vend sõidab mul sellise Bmw 4,0 diisliga ringu üle aasta juba ja küll ei kurda mingeid õlipumba polte ega veepumpa ja kütet võtab ta ka nii nagu tehasepoolt kirjas on , kuigi on raskejalaga. Tema on küll autoga rahul!
õlipumbaga on täpselt niikaua korras kui üks hetk tulevad poldid lahti ja vanni põhjas ta ongi.
Enda 740iA oli nii et enda rahustuseks võtsin lahti et kontrollida neid polte ja mis ma avastasin. Üks polt oli keti vahelt läbi käinud ja 2 vedelesid niisama vanni põjas. Ütleme nii et kõik mutrid poldid mis alt paistsid olid lahti. Polt mis oli keti vahelt läbi käinud oli korralikult räsitud aga õnneks kett oli korras.

Postitatud: 22.12.2006 09:16 27
Postitas primary
Ok, see poltide teema on selge, enne sõitsin e32 740-ga,sellel sai samuti need üle vaadatud. Poltidega ju lihtne, korra ära kontrollida ja kogu lugu. Pigem huvitab ülejäänud kaadervärk.

Postitatud: 22.12.2006 10:23 02
Postitas Tauri
ühel tuttaval oli 740 ca 2-3 nädalat. peale varastamist ostis 730 ja kommentaar on ühene- liiguvad samahästi aga 740 rüüpas rohkem.

Postitatud: 22.12.2006 12:08 38
Postitas UrMas.L
Kuidagi ei taha soostuda, et 3.0 ja 4.0 samasugust kiirendusvõimet pakuvad. Omad kogemused.
740d on väärikas riist diislimeestele. Kui disla ragin ja hais ei häiri, siis tüüpvead üle vaadates hea valik kindlasti.
Kui kõrvutada 740d 750-iga, siis bensukas on ikka kuidagi kergema ja mõnusama minekuga. Hooldus pole sugugi kallim (5.0 V12 on ikka suht pommikindel mootor). Mis hilisemasse müüki puutub, siis selle 300 sotiga saab nii kuramuse hea bensuka, et vaevalt selle müügiga nii suur peavalu tuleb. 700 on masin, mida ostab vaid teadlik kodanik, seega pole vaht.

Postitatud: 22.12.2006 12:30 31
Postitas kapa
raha oleks ostaks kohe 750i .Lipulaev ikkagi ju ;)740d on ka paras mürsk.ja ei usu et hiljem 750 i rakse müüa on kui ta korras on ;)

Postitatud: 22.12.2006 12:40 35
Postitas UrMas.L
Kellele ema kellele tütar! 740d on jälle haruldasem ja kallim. Kui raha on, siis miks peab ostma väheharuldasema?!

Postitatud: 23.12.2006 14:43 13
Postitas ghostdog
Tuttaval oli E38 740d ja sellega käis ta ikka päris pidevalt hoolduses. 2 korda andis käigukast otsad(väänet liiga palju mootoril), siis 1 turbo andis ka alla. Tal oli 1999 aasta masin. Ju tal sattus siis lihtsalt kehv eksemplar kätte. Samas sellel vennal on koguaeg käigukasti probleeme. Sõidab nüüd 740d E65 ja ka sellel sai ühe korra käigukasti juba parandada. :arrow:

Postitatud: 23.12.2006 15:02 02
Postitas Marko_J
ghostdog kirjutas:Tuttaval oli E38 740d ja sellega käis ta ikka päris pidevalt hoolduses. 2 korda andis käigukast otsad(väänet liiga palju mootoril), siis 1 turbo andis ka alla. Tal oli 1999 aasta masin. Ju tal sattus siis lihtsalt kehv eksemplar kätte. Samas sellel vennal on koguaeg käigukasti probleeme. Sõidab nüüd 740d E65 ja ka sellel sai ühe korra käigukasti juba parandada. :arrow:
ma usun rohkem asi vist ikka sõidustiilis :!:

Postitatud: 05.01.2007 10:45 13
Postitas primary
Selle teema lõpetuseks niipalju, et käisin ühte proovimas, ja kokkuvõte minu poolt on see, et luksusauto ei tohi teha TRAKTORI häält, no matter kui vaikselt töötab ja kui hästi edasi käib (ja ikkagi diisel on uimane ka). Jään bensakate juurde, kuigi uuemaid aastaid pole ikka üldse võtta. Nähtavasti on asi minus, nii et vabandan kõigi diselistide ees.

Postitatud: 05.01.2007 12:48 53
Postitas e36forever
primary kirjutas:Selle teema lõpetuseks niipalju, et käisin ühte proovimas, ja kokkuvõte minu poolt on see, et luksusauto ei tohi teha TRAKTORI häält, no matter kui vaikselt töötab ja kui hästi edasi käib (ja ikkagi diisel on uimane ka). Jään bensakate juurde, kuigi uuemaid aastaid pole ikka üldse võtta. Nähtavasti on asi minus, nii et vabandan kõigi diselistide ees.
Eestisse tuuakse kõikidest autodest üldjuhul kõige odavamad(vanem aasta) ja väikseima lisavarustusega ning müüakse sama hinnaga millega Saksas korralike autosid. Vaata parem Saksa poole ;)

Postitatud: 05.01.2007 14:08 08
Postitas AARE540
primary kirjutas:Selle teema lõpetuseks niipalju, et käisin ühte proovimas, ja kokkuvõte minu poolt on see, et luksusauto ei tohi teha TRAKTORI häält, no matter kui vaikselt töötab ja kui hästi edasi käib (ja ikkagi diisel on uimane ka). Jään bensakate juurde, kuigi uuemaid aastaid pole ikka üldse võtta. Nähtavasti on asi minus, nii et vabandan kõigi diselistide ees.
Sa pole ainuke, mul on täpselt sama arvamus :P
Olgu diisel kui vaikne tahes, ei eita, et 740d teeb diisli kohta väga vaikset häält, häirib see siiski, tee mis tahad...
12+ liitrised on juba teine teema :D

Postitatud: 05.01.2007 19:00 30
Postitas Provokaator
Ikka liigub meil tanklates "pestud" kütus! Kuigi riik on kõvasti panustanud selle vältimiseks, leitakse endiselt legaalset värvi, kuid räigelt normidest kõrvale kalduva kvaliteediga kütust ja seda tanklatest, mis on reklaamijärgi nn kvaliteetse kütuse müüjad.
Dislamehed! Kindlustage oma sõiduriist kuidagigi sellise saasta vastu-lisage kahetaktilise õli tankides!
Hiljuti läks koreaka (disla) rem maksma tutaval 42 000 (auto maksis 230 000). BMW uued mudelid kasutavad pritses süsteemi, mis on kohe eriti tundlik niiskuse ja halvasti õlitava kütuse suhtes.

Postitatud: 05.01.2007 19:17 42
Postitas Veljo_V
AARE530 kirjutas:
primary kirjutas:Selle teema lõpetuseks niipalju, et käisin ühte proovimas, ja kokkuvõte minu poolt on see, et luksusauto ei tohi teha TRAKTORI häält, no matter kui vaikselt töötab ja kui hästi edasi käib (ja ikkagi diisel on uimane ka). Jään bensakate juurde, kuigi uuemaid aastaid pole ikka üldse võtta. Nähtavasti on asi minus, nii et vabandan kõigi diselistide ees.
Sa pole ainuke, mul on täpselt sama arvamus :P
Olgu diisel kui vaikne tahes, ei eita, et 740d teeb diisli kohta väga vaikset häält, häirib see siiski, tee mis tahad...
12+ liitrised on juba teine teema :D
740d ei tee üldse traka häält vaid siis oli sellel autol midagi viga!!