Abi 525TDS ostmisel

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
jarko
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.12.2006 12:58 02

Abi 525TDS ostmisel

Postitus Postitas jarko »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kas keegi teab nendest isenditest midagi, on äkki vaatamas käinud?
Kommentaarid on oodatud.
Soovin võimalikult korralikku E34 525TDS-i, raha pole probleem, tahan lihtsalt võimalikult heas korras isendit saada ja 1995-1996 aastat, sedaan on küll eelistatud aga ega universaalil ka viga pole.
Eriti huvitav on see Webasto eelsoojendi Pärnu masinal.
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

Esimest olen uudistanud. Tundub, et värvitud ja avarii teinud. Ees ei jookse detailid kokku korralikult, tuled olid ka vist erinevad. Värvimise kvaliteet pole ka kõige parem. Müügimees rääkis, et nad vahetasid turbo välja. Muidu lisad on head ja kaugelt näeb päris viisakas välja. Hinda on ka vahepeal ca. 10 000.- langetatud.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

esimene oli jah kena :)
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

piltidelt kolmas meeldis kqige rohkem :)


aga väga hoolikalt tuleb mootori kuulda, ja võimalusel kõrgsuvepumba survet kontrollida.
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

Esimese puhul on ka pildilt näha, et kapoti ja tiiva nurgad ei jookse kokku. Neeruplekk on irvakil ja suunatuli ei istu oma pesasse. Kes garanteerib, et kere kõver pole? Võibolla jääb otse sõites lumele neli jälge :lol: Vana auto puhul on täiesti tavaline, et avarii läbi elanud, kuid kui pole korralikult taastatud, siis on asi nutune. Võib kumme süüa, siis ei pruugi korralikult otse joosta maanteel, niiöelda ujub. Siis turvalisus on kõvasti langenud, kui kandvad konstruktsioonid on vigastatud, lansekad keevitatud jne. Kuna kerel pole enam endist jäikust ja on tekkinud pinged, siis võib nagiseda. Võib-olla ka see, et B varuosadest detailid on sellise kvaliteediga, et ei jookse asjad täpselt kokku. Selle auto puhul tuleks selgeks teha, kas tegemist pole topitud hobusega ja et selgroog oleks sirge ja tugev.
jarko
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.12.2006 12:58 02

Postitus Postitas jarko »

Käisin seda kolmandat, sedaani vaatamas.
Mootori vasak külg leemendas õlist ja kütusest, isegi genekas oli nagu muda sees (õli siis), mootori paremal pool turbo lekkis õli välja, parema tagumise ratta koopa nurk roostes, ilmselt avariiline, tagaosa üldse oli selline vajunud olemisega, puksid ilmselt läbi, sisu suht tröögatud, väikesed mõlgid siin ja seal.
Kui gaasi andis siis lõi paisupaaki kerge rõhu sisse (panin käe korgi asmele), on see normaalne? Mullikesi iseenesest ei tulnud ja vedelik oli ilus, mitte õline.
Need olid siis esimesed vead mis peale 2 minutilist takseerimist ilmnesid, koras auto eest olen lihtsalt nõus tunduvalt rohkem välja käima kui see küsitud 58000-

Praegu paras "maasikas" Saksas ootab oksjoni lõppu, kui selle kuidagi kätte saaks.
http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem
amino
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 03.11.2006 20:15 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas amino »

viimasel on kena sisu aga nendest kolmest ei ostaks ma vast yhetgi. see on ainult minu arvamus. Tehes oma järeldus ja p6inedes eelpool mainitud jutule.
525tdsa touring
jarko
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.12.2006 12:58 02

Postitus Postitas jarko »

http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem

Müüja on 4400EUR-iga nõus müüma, kaasa talvekad, kas tasub ise järgi minna sellisele isendile? Hinna poolest suhteliselt kallis aga plokikaas ja kütusepump on ka vahetatud, seega peaks probleemivaba auto olema.
Transiitnumbrid 150 euri, lennuki pilet 3000eek, +kütus + söök ja taksoraha kohapeal.
Parandage mind kui on veel mingisuguseid kulusid?
Kasutaja avatar
qpi
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 08.09.2006 17:50 50
Peamine sõiduk: Z4 35i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas qpi »

jarko kirjutas:http://cgi.ebay.de/BMW-525-TDS-Touring- ... dZViewItem

Müüja on 4400EUR-iga nõus müüma, kaasa talvekad, kas tasub ise järgi minna sellisele isendile? Hinna poolest suhteliselt kallis aga plokikaas ja kütusepump on ka vahetatud, seega peaks probleemivaba auto olema.
Transiitnumbrid 150 euri, lennuki pilet 3000eek, +kütus + söök ja taksoraha kohapeal.
Parandage mind kui on veel mingisuguseid kulusid?
Kas sa oleksid nõus maksma kokku ligi 80 000 krooni 269 000 läbisõiduga diisli eest?
Ma arvan küll, et selle raha eest saaks palju väiksema läbisõiduga isendi.
Nt. see isend maksab 2400 eurot:
mobile
Usun, et selle 35 000 eest, mis üle jääb oleks võimalik see auto poeuue seisukorda viia, isegi kui ta alguses halvemas on..;)
Madis399
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 09.10.2005 21:01 30
Asukoht: Tallinn/Koluvere

Postitus Postitas Madis399 »

270k km pole diisli kohta mingisugune läbisõit ju....need raiped mis siin eestis müügil on kordades rohkem sõitnud :D
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Minu tds-il läbisõit 414000!

Ja kui hästi hooldatud siis ei tee 500000 ka midagi!
Arti
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 17.06.2004 14:14 15
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Arti »

Oleks pakkuda selline auto: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=24498
Paku hinda ja tule vaata üle. Odavalt ära ei anna.
jarko
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.12.2006 12:58 02

Postitus Postitas jarko »

Oleks pakkuda selline auto: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=24498
Paku hinda ja tule vaata üle. Odavalt ära ei anna.
Anna tel. number, olen huvitatud

Minul 56911776
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diisel :( ei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
amino
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 03.11.2006 20:15 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas amino »

valuvelg kirjutas:ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diisel :( ei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .
Kui sellega inimesemoodi s6ita, mitte koguaeg kiirendada nagu haige ja l6hkuda siis pole hullu midagi. Olen täiesti rahul :P Muidugi hooldama peab ka :P
525tdsa touring
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

amino kirjutas:
valuvelg kirjutas:ma ütlen nii et üks õnnetus on see bemmi diisel :( ei soovita. kolbidesse tulevad mõrad ja plokinaanes ka alati 5-6 silinder .
Kui sellega inimesemoodi s6ita, mitte koguaeg kiirendada nagu haige ja l6hkuda siis pole hullu midagi. Olen täiesti rahul :P Muidugi hooldama peab ka :P
Hooldus ÜLEKÕIGE! See on masina elu!
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Eks iga auto on õnnetu kui peremees lammas on. Ise ka seda meelt, et tuleb ikka kapotti kergitada ja vaadata mis südames toimub, mitte ainult tallata.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

valuvelg kirjutas:Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
Tarmol oli ka ennem 524td sai sellega kõvasti ringrada ja kõike sõidetud ja temal küll midagi ei juhtund kolbidega, ja ega ise ka kerge jalaga ei ole just ja pole siiani midagi!
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Veljo_V kirjutas:
valuvelg kirjutas:Sõber sõidab ka juba 10 aastat sellisega ja on rahul , kuid plokikaantega on jama. tallamist nad ei kannata. olen ühe sellise lahti võtnud (sõitva auto) ja kolbidel mõrad sees,+ plokaas. surve oli korras kuid mitte kauax. pooldan ikka pesukat. mul paljudel sõpradel sellised ja enamustel on mingid jamad nendega. küll on kõrgsurve pump, siis külmkäivitus andur jne
Tarmol oli ka ennem 524td sai sellega kõvasti ringrada ja kõike sõidetud ja temal küll midagi ei juhtund kolbidega, ja ega ise ka kerge jalaga ei ole just ja pole siiani midagi!
Oli jah 524td ja kui maha müüsin oli spidol ees 475000km.
Sai sellga nii jäärada kui ringrada sõidetud ja kahe aasta jooksul ei pidanud mina mootoriga midagi tegema. UM-i motorist ka ütles et käib väga pehmelt ja hästi.
Ja ma ei olnud mitte kerge jalaga.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

2,4td ja 2,5 tds on kolm erinevat asja mis taluvad tallamist kõik isemoodi...

OT ju härrased tegelikult...


terv Are
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Postitus Postitas Hornet »

Tarmo kirjutas: Oli jah 524td ja kui maha müüsin oli spidol ees 475000km.
Sai sellga nii jäärada kui ringrada sõidetud ja kahe aasta jooksul ei pidanud mina mootoriga midagi tegema. UM-i motorist ka ütles et käib väga pehmelt ja hästi.
Ja ma ei olnud mitte kerge jalaga.
Sul oli siis järelikult hästi hooldatud ja kerimata masin. Suur osa siinsete käivitumis ja muude hädadega TDSe on reaalselt tihtipeale ikka ca 500k+ sõitnud juba.
`93 525i M50
jarko
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.12.2006 12:58 02

Postitus Postitas jarko »

Ise olen hoolduse koha pealt suht pedant, "veel natuke" kestvad kuluosad vahetan enneaegselt.
Sõidustiil on väga rahulik, selle koha pealt sobiks kindlasto A6 aga 525TDS meeldib rohkem, kuidagi konkreetsem ja juhile suunatud.
Auto on igapäevaseks töölkäimiseks, min 70 km iga päev, 1,5 tundi autos loksuda siis hakkad ka mugavusest lugu pidama, seega ka valik 5-se kasuks.
ivo_s
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 28.08.2004 12:07 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ivo_s »

pole küll teemase kuid kas keegi klubist juhuslikult käis vaatamas seda autot või teab ,mis sellest sai? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Küsin kuna omal samamoodi tds-i ost käsil ja tahaks teada, millest ilma jäin :)
"Raha"
Vasta