Kas tasub seda osta?

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
toots27
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 05.01.2007 20:49 13

Kas tasub seda osta?

Postitus Postitas toots27 »

Kasutaja avatar
Oliver525
Huviline
Postitusi: 381
Liitunud: 20.01.2007 20:34 25
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Oliver525 »

pigem need mis sa sest 125kW ostad 141kW võtab sama bensu aga läeb paremini edasi ja aasta arvult on need autod paremad ja odavamad ka kui see mis sa osta tahad???

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
BMW
siim
Huviline
Postitusi: 4330
Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
Kontakt:

Postitus Postitas siim »

Oliver525 kirjutas:pigem need mis sa sest 125kW ostad 141kW võtab sama bensu aga läeb paremini edasi ja aasta arvult on need autod paremad ja odavamad ka kui see mis sa osta tahad???

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ei tea kas ikka läheb paremini edasi?Väga vale arusaam!!!
12 klappi mootor kõvasti parem kui uus 24 klapine!
5213002
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Misasja, kust otsast 126kw mootor parem 141kw-st on? Proovi sõita mõlemiga viiese kere peal ja saad kohe aru. Ja milleks tehakse projekte, kus 141kw-ne mootor pannakse e30-le 126 kw-se asemele? et oleks halvem minek? vaevalt!
siim
Huviline
Postitusi: 4330
Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
Kontakt:

Postitus Postitas siim »

Roland325 kirjutas:Misasja, kust otsast 126kw mootor parem 141kw-st on? Proovi sõita mõlemiga viiese kere peal ja saad kohe aru. Ja milleks tehakse projekte, kus 141kw-ne mootor pannakse e30-le 126 kw-se asemele? et oleks halvem minek? vaevalt!
jõudu siis nende projektide tegemisel-võistlema ei tasuks igatahes kuhugi minna!!!
5213002
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Usu mind, korralikult kap.rem m20 pole halvem, kui m50.
Käib paremini pöördesse, on kergema ehitusega(st. ka vastupidavusega, kannatab rohkem valu). Odavam remontida jne..
m20-m50 swapil ma erilist mõtet ei näe, kui just turbotama ei plaani hakata, sest seda 15kw pole esiteks isegi tunda ja teiseks saab m20-l neid palju kergemini juurde. Lisaks sellele kaalub m50 natuke rohkem.
Ma ei usu sellesse , et 25 000 eest korraliku m50b25 mootoriga e34 saab. Isegi Saksas ei leidu neid nii odavalt.
Korraliku m20b25 mootoriga auto leiad 25 000 eest kindlasti, kui hästi otsida.


Roland325 kirjutas:Misasja, kust otsast 126kw mootor parem 141kw-st on? Proovi sõita mõlemiga viiese kere peal ja saad kohe aru. Ja milleks tehakse projekte, kus 141kw-ne mootor pannakse e30-le 126 kw-se asemele? et oleks halvem minek? vaevalt!
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

e36forever kirjutas: Käib paremini pöördesse / sest seda 15kw pole esiteks isegi tunda
Vaatame tabelisse
170vs192/221vs230/9.5vs8.6
Ega loomulikult ei ole tunda. Sinu väite põhjal vist ei ole üldse vahet, mis seal aiste vahel on. Kas su tagumikudüno M20B20 vs. M50B25'l vahet teeb? Või peab erinevus olema kahekordne, et midagi aru saada? Ma ei vaidle, et M20 mootor halb oleks, aga igal juhul eelistaks M20'le M30't. Vot see on tõepoolest õuldskuul ja hea.
All good things come to those who wait.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

veekaheksa kirjutas: Vaatame tabelisse
170vs192/221vs230/9.5vs8.6
Ega loomulikult ei ole tunda. Sinu väite põhjal vist ei ole üldse vahet, mis seal aiste vahel on. Kas su tagumikudüno M20B20 vs. M50B25'l vahet teeb? Või peab erinevus olema kahekordne, et midagi aru saada? Ma ei vaidle, et M20 mootor halb oleks, aga igal juhul eelistaks M20'le M30't. Vot see on tõepoolest õuldskuul ja hea.
Kui te suudate 1 sekundit tagumikuga tunnetada, siis on teil küll väga tundlik tagumik. Ja muideks on tegelik kiirendus ja tagumikudüno kaks väga erinevat asja. Kui proovid 0-100 kiirendust 750i vs 325i, siis tundub teine palju kiirem ja äkilisem kuigi reaalsus on vähe teine asi.
Soovitan proovida kahte korraliku 525i 24v ja 525i 12v ja kui tõesti vahet tunned anna teada, ma igatahes aru ei saanud.
Ja kuidas on teie viimane väide, et eelistaks igaljuhul m20-le m30-t seotud m50 mootoriga?
Aga kokkuvõteks oli minu postituse mõte just see, et miks osta halvas korras suuremate hoolduskuludega autot, kui saaks sama raha eest heas korras ja odavamalt remonditava auto. 525i-ga kiirendusvõistlustel ega ringrajal nagunii ei käida ning maanteel ja linnas ei mängi see 1s kiirenduses ja 8km/h lõppkiirus suurt rolli..
Vasta