1. leht 1-st

mida silmas pidada 325 ostul

Postitatud: 13.03.2007 00:31 15
Postitas Alvar_S
Nüüd siis on käes see aeg kui tuleb oma esimene ratsu osta ja just oleks soov soetada E36 325.
Et sooviks siis teada mida silmas pidada enne ostmist ja mis vead võivad pärast väga kalliks minna ning kui keegi oskab soovitada tartus kohta kus saab auto enne ostu lasta üle vaadata va UM kuna seal tuleb ennem aeg kinni panna jne. :?

Postitatud: 14.03.2007 19:56 18
Postitas adidas117
tartus siriuse taga seal mingi autodiagnostika ehk võtab jutule ....
silmas siis mis pidada summuti korrasolekut ... ehk ühesõnaga ei pläriseks ja poleks tagumine pütt roostes (nagu enamustel:() ja siis ehk roostet mis algab päris hästi just uksesisemustest (eriti alumine äär)

Postitatud: 14.03.2007 21:23 34
Postitas MairoG
Kindlalt kontrolli diffri kinnitused kerel, E36 325 mehed teavad sellest väga hästi rääkida :lol:

Postitatud: 14.03.2007 21:42 47
Postitas Alvar_S
MairoG kirjutas:Kindlalt kontrolli diffri kinnitused kerel, E36 325 mehed teavad sellest väga hästi rääkida :lol:
Eem kus need diffri kinnitused asuvad tal üldse? :|
A ja kuidas saada teada kas mootor on kohv või on korralik?

Postitatud: 14.03.2007 22:24 17
Postitas MairoG
BuFu kirjutas:
MairoG kirjutas:Kindlalt kontrolli diffri kinnitused kerel, E36 325 mehed teavad sellest väga hästi rääkida :lol:
Eem kus need diffri kinnitused asuvad tal üldse? :|
A ja kuidas saada teada kas mootor on kohv või on korralik?
Kontrollid surveid silindreis, tavaliselt peavad olema umbkaudu 10-12 bar
diffri kinnitused asuvad ikka kere ja diffri küljes, tavaliselt nad lahti rebenenud ja siis käib tagaosas hirmus kolin :D, keevitus lahendab selle probleemi. Oleks mul mõni pilt selle kinnitustest, siis ma näitaksin sulle täpsemalt, aga tegelt foorumis sellest pilte küll :D

Postitatud: 14.03.2007 23:12 58
Postitas Aaro
Mainiks siis ka, et summuti ei pruugigi väljast roostetada, aga seest on ikkagi tühjaks mädanenud. Nii et minu arust seda vaadata küll pole mõtet, parem lase kõrvadel töötada.
Esimesed uksed, suht õrn teema e36-el , karta on, et ostes ei hakka sa sisepolstreid maha kakkuma, nii et kui ukse alt äär veel tundub OK siis 50% et tegelt ta seda ei ole.
Mootor no seda ei oska nii juhatadagi, tuleb kuulata tühikäiku, ei mingeid lainetusi ega muid anomaaliaid ei tohi olla töökäigus.
Ei tule nagu rohkem pähe, loe ka siin teema alguses olevaid õpetust - kuidas osta autot.

Postitatud: 25.03.2007 21:11 25
Postitas KristjanS
Lisaks eelpool öeldule veel loksuta poolteljed üle. Võimas auto ja kipuvad pika peale saba andma. B-osana vist enam ei saagi neid kuskilt ja uuena UM'ist ~13.000 oli paar.
Kindlasti jälgi ka hinda. Alla 50k ei tasu üldse 325 vaatama minnagi.
Ega ka ülevalpidada pole just odav lõbu.

Postitatud: 26.03.2007 17:16 03
Postitas Alvar_S
No tegelt võib teema lukku panna kuna auto juba ostetud. :D

Postitatud: 26.03.2007 18:58 12
Postitas --overdose--
BuFu kirjutas:No tegelt võib teema lukku panna kuna auto juba ostetud. :D
ostsid selle sama? :cool:

Postitatud: 29.03.2007 10:21 57
Postitas Aare
325 10-12 bar on poolkõva mootor

peab olema min 12

10,0 staatilist surveastet annab cranking compressioni muidu 13