1. leht 1-st

bmw 318i või 318iS

Postitatud: 08.04.2007 12:50 37
Postitas screw
soov oleks siis kolmese kupee järgi..
mingit võimu ja kummivilet ei taha. rallimees ka ei ole.
silma on jäänud umbes 93 aasta 1,8i ja 1,8iS.
tahaks teada mis neil vahet üldse on? ja kumb parem.

Postitatud: 08.04.2007 13:02 25
Postitas thend
no mootori vahe juba ju :) ja kui ika valida on siis ika is :) kuigi sa ei ole nö. rallimees siis ikagi 85kw ja 103kw vahe on märgatav. ja vahest ka tahad ju natuke kiiremini sõita :) kuid is on siis hea kui mootor on hea ja tihe. kui on mootor ika peeti lastud siis ei ole sellest 103 erilist miskit alles.no nagu iga teise masina mootorigagi mis on ära peedistatud. no ja rohkem saad infi ika otsingust kus on päris palju juba arutatud mis on is il hääd ja mis mitte. ni et kasuta ka otsingut ja kuula mis veel kellelgi öelda on, kuid mina ikagi soovitaks is-i.endal oli ka ostes valida kas 1.8 või 1.8 is.valisin is-i ja ei kahetse valikus :) nii et uuri ja vaata.loodan et said ka miskit kasuliku infot :)
Edu ostmisel.

Postitatud: 08.04.2007 13:13 00
Postitas Jarlo
kui kupeed tahad, siis ongi sul vaja IS võtta, kuna kupee pealt sa eriti 85kw mootorit ei leia. Ja muidugi IS, kui juhuslikult midagi võimsamat ei taha!

Postitatud: 08.04.2007 15:34 40
Postitas screw
sel on näiteks 85KW

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

aga äitäh ikkagi. sain targemaks.

Postitatud: 08.04.2007 15:37 04
Postitas thend
No selle raha eest saad juba toreda is-i :) kui võimalus on siis võta ikka is.

Postitatud: 08.04.2007 16:49 32
Postitas ermicas
iS kindlasti...kütusekulu on korraliku mootori puhul mõistlik ja kui vaja siis saad ka kiiresti sõita! mnt-l möödasõitudega hätta ei jää, räägin omast kogemusest...endal ka 318iS ;)

Postitatud: 08.04.2007 19:28 43
Postitas Meelis
ermicas kirjutas:iS kindlasti...kütusekulu on korraliku mootori puhul mõistlik ja kui vaja siis saad ka kiiresti sõita! mnt-l möödasõitudega hätta ei jää, räägin omast kogemusest...endal ka 318iS ;)
IS sedaan võttis mul viimasel Tartu-Tallinn-Tartu otsal keskmiselt 6,9l/100km.
Linnakeskmine on mul tavaliselt umbes 10l/100km

Alla 93 aasta IS mootoritel pidi mingi nõrk koht olema mootoris, mis võib otsad anda. Täpsemalt ei oska õelda, kuna endal 94 lõpp, ning ei ole uurinud.

Oleneb mida tahad, sedaani või kupeed.
Suur tõenäosus on saada 318i sedaan või 318iS coupe.

Edu auto otsimisel.

Postitatud: 09.04.2007 16:47 49
Postitas Aare
Asjatundlikud mehed siin koos :lol:

93 aasta 316 ja 318i-st tuleb tema M40 mootori tõttu hoiduda kui katkust.
Peale 1994 asi paranes (tuli uuem ketiga M43 mootor).

IS mootor on kuulus oma plärinate poolest, aga siiski sõidab.

Postitatud: 09.04.2007 17:34 28
Postitas elm
Aare kirjutas:
IS mootor on kuulus oma plärinate poolest
...nii et siis ikkagi r6 :)

Postitatud: 09.04.2007 17:54 14
Postitas Meelis
Selliseid teemasid ennegi siin olnud, kus küsimuse peale "Kumb, kas 318i või 318iS?" jõutakse järeldusele, et alla 2,0 ei ole mõtet vaadatagi.

No, eks erinevaid mootoreid on tehtud erinevate vajaduste rahluldamiseks.
Soovitaks teha proovisõitu mõlemaga, äkki midagi selgub.
Mina ei ütle kummagi kohta halba sõna. Kõik oleneb siiski eelnevast omanikust ning tema autohoidmisest.

Et midagi lisada, siis kuskil jäi silma-kõrva, et 83kw 318 võtab IS-st rohkem kütust :)

Postitatud: 09.04.2007 23:08 22
Postitas Tauri
ja siis jõutakse kohe sinnani, et 2,0 on ning 2,5 võtab sama palju kütet...

Aga soovitaksin tõsimeeli kaaluda R6 2,0 mootoriga isendi valikusse lisamisel. Läheb pilt kirjumaks ja seda rihmaga mootorit tõesti ei soovitaks :cool:

Postitatud: 09.04.2007 23:14 57
Postitas Silwer
Tauri kirjutas:ja siis jõutakse kohe sinnani, et 2,0 on ning 2,5 võtab sama palju kütet...
:cool:

Postitatud: 12.04.2007 15:50 21
Postitas Aare
Tasub silmas pidada

uue 318iS ostab see, kes 325 ei jõua osta
uue 325i ostab see, kes M3 ei jõua osta
kes ostab 325i, seda 320i ei huvita
klotsi antakse 325 ja iS-ga kõvasti mõlemaga

uue 318i ostab see, kes 320i ei jõua osta
neid tarvitatakse mujal rohkem tavasõiduks

seetõttu on vägagi võimalik, et 318i (antud juhul 94-üles) ja 320i puhul on pakkuda vähem trööbatud masinaid.

keda huvitab trööpamine, räägb nagu siin räägitakse, et 325 võtab sama palju bensiini kui 320 -seetõttu nad 320 ei osta

:lol:

PS - mis kütusekulu puudutab, siis tutvuks enne auto kasutusõpetusega, seal on ju kirjas?

Postitatud: 17.04.2007 21:19 30
Postitas thend
kasutusõpetuses on kirjas see kütusekulu mis tal kunagi oli kui ta uuest peast tehasest välja tuli, aga nüüdseks on masina mootor tunduvalt kulunum ja võtab ika tiba rohkem kütet.ni et se on suhteline.kuidas kellel, mõnel on normalsemas korras mootor kui teisel ja küt. kulu teine. kuid mingilmääral peaksid nad ikagi ühtima.

Postitatud: 18.04.2007 13:42 54
Postitas Tauri
Aare kirjutas:
uue 318i ostab see, kes 320i ei jõua osta
neid tarvitatakse mujal rohkem tavasõiduks

seetõttu on vägagi võimalik, et 318i (antud juhul 94-üles) ja 320i puhul on pakkuda vähem trööbatud masinaid.

-----
PS - mis kütusekulu puudutab, siis tutvuks enne auto kasutusõpetusega, seal on ju kirjas?
:idea: olen suht nõus selle väitega :roll:


kasutusõpetuses on kirjas see kütusekulu mis tal kunagi oli kui ta uuest peast tehasest välja tuli, aga nüüdseks on masina mootor tunduvalt kulunum ja võtab ika tiba rohkem kütet.ni et se on suhteline.kuidas kellel, mõnel on normalsemas korras mootor kui teisel ja küt. kulu teine. kuid mingilmääral peaksid nad ikagi ühtima.
ei saa küll aru mis on seost kulunud / sissesõidetud mootoril ja kütusekulul. Minuteada võib osadel uutel masinatel olla just uuest peast 1-2 l suurem kütusekulu kuna mootor ei ole veel nn. sissesõidetud aga vanemal autol määrab kütusekulu ikka tehniline seisukord ja kütusekulu mõjutab ennem 100 muud tegurit kui kohvi mootor (ega siis mootor endise võimsuse saavutamiseks rohkem bensu hakka rüüpama :roll: )

Postitatud: 18.04.2007 19:21 36
Postitas thend
nö. sissesõiduajal võtab ta jah vast natuke rohkem pens.kuid no kütet vast jah ta niivõrd ei vüta kulumise arvelt.väljendasin end vast valesti.kuid mootori jõudlus ja töövõime väheneb küll.

Postitatud: 18.04.2007 19:31 08
Postitas VeikoA
Loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui oma küsimuse siin küsin.

Kui ikkagi osta see: 93a M40 mootoriga isend.
Seal nagu ma aru olen saanud on lihtsalt tavaline mootoririhm, uuematel aga on see asendatud ketiga?!
Sain õigesti aru?

Kas tõesti on see rihmavahetus niivõrd keeruline/kallis, et kõik soovitavad sellest hoiduda ja osta ketiga mootor?


On see asi ainuke põhjus selle mootori vältimiseks?

Postitatud: 18.04.2007 20:49 03
Postitas taarm
Ei, Ei., rihmavahetusega pole nagu mingeid probleeme, sest olen siit lugenud, et siin mõned mehed vahetavad seda rihma enda garaažis.
Asi on aga selles, et sellel M40 mootoril kulub ruttu nukkvõll ja nookurid, ega muud väga suurt probleemi nagu ei tohikski olla.

Postitatud: 18.04.2007 21:06 09
Postitas VeikoA
Njah, nukkvõll kallim ülejäänud kahest (kett, nookurid)
Aga ega üle ei jää midagi.

Uuemad masinad mahuvad küll eelarve sisse, aga kogu raha ei sa alla matta.
Niikuinii tulevad peale ostu mingid üllatused ja tekib kohe väljaminekuid.
See on enamikel juhtudel paratamatus.

Vaatasin siin auto24's uuemaid kui 93a omasid.
Hinnad kõrgemad.

Kuda nende mootori remondihindadega on kah?
Näiteks avastan et ongi nukkvõll+nookurid oma aja ära elanud, on remont kallis kah? Umbes?

Postitatud: 18.04.2007 21:32 51
Postitas elm
UM - det. 11311709580 (nukk) = 5073.61 eek.