1. leht 1-st

BMW 540iA 4.4 V8 210 kW - Juno Autoaias

Postitatud: 08.07.2007 21:06 51
Postitas KristjanS
Mure selline, et kas ehk on keegi vaatamas käinud ja seda näinud ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.juno.auto24.ee/detail.php?ct ... 4e328866l6
Või on ehk keegi tore inimene ja läeks piiluks selle masina üle ? Ei tahaks nii pikka sõitu ilma asjata ette võtta, töölt vabaks küsida jne.

Veel üks valikus:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 08.07.2007 21:17 12
Postitas Veljo_V
Oleks varem rääkinud olime just Aare ja Aariga Laupäeval autosid vaatamas Tartus!

Postitatud: 08.07.2007 21:18 24
Postitas KristjanS
Veljo_V kirjutas:Oleks varem rääkinud olime just Aare ja Aariga Laupäeval autosid vaatamas Tartus!
Oleks juba reedel teema teinud aga foorumit ei eksisteerinud :(

.

Postitatud: 09.07.2007 17:15 47
Postitas adidas117
juna müüb üldiselt korralike isendeid

Re: .

Postitatud: 09.07.2007 17:42 24
Postitas KristjanS
adidas117 kirjutas:juna müüb üldiselt korralike isendeid
Loodan nii. Homme plaanis juba vaatama minna ja sobivusel koju tuua.

Postitatud: 09.07.2007 17:52 00
Postitas Raivo
Noh, läbisõit on juba selline, et igaksjuhuks võid 10-15K kõrvale panna - kui kast peaks jupsima hakkama :) Mis on v8 mootorite puhul üsna sagedane. Ja lase ikka masin kindlasti kusagil üles ka tõsta, esmapilgul võib kõik ilus paista, kui "kaane" alla ei vaata.
Ning lihtsalt isiklik tähelepanek, et nahk ilma soojenduseta on talvel päris ebameeldiv.

Postitatud: 09.07.2007 18:34 09
Postitas KristjanS
Hea tähelepanek. Ma arvasin millegi pärast, et soojendused on olemas.
Naine jällegi arvab, et peaksime hoopis sellise ostma ja ise ka kaalun sügavalt selle poole. Lisavarustus on muljet avaldav :shock: Kuna mõlemad autod on Tartus siis hea kohe mõlemad üle vaadata.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 09.07.2007 18:59 34
Postitas Raivo
Ise kalduks kah pigem viimase poole. Legaalsetel kiirustel väga suurt erinevust nende liikumises pole, vääne on päris muljetavaldav. Ise kunagi proovisin oma 4.0 ja kõrval oli 142kw diisel, kuni 80-ni liikusid täitsa võrreldavalt.

Ja kui sõitmist on kah rohkem kui tavakodanikel (ehk üle 1.5-2 tuhat kuus) ning bensu eest peab ise maksma - muutub selle 4.4 nuumamine veidi kaheldavaks (materiaalselt mõtleval inimesel ;) ). Ning ma olen päris kindel, et hiljem müües on diisli turuhind oluliselt parem kui 540-il.

Aga kui sõidad vähe ja tahad kiiret ja mugavat peresedaani saada, siis soovitaks ikka bensukas võtta.

Postitatud: 09.07.2007 19:16 55
Postitas KristjanS
Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks. Liigun tõesti oma rahakoti peal ~ 1500km kuus ja suvel eriti palju Saaremaa ja Tallinna vahet. Hinnavahe on muidugi autodel 80k aga lisavarustuse hind mis on viimasel ei tasuks kommenteeridagi . Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku. M paketiga individual on ikka muljetavaldav :cool:

Postitatud: 09.07.2007 19:31 57
Postitas Raivo
KristjanS kirjutas:Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks.Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku.
Oota vaid, kui "suure kaliibriga mehed" nagu eero ja priitv8 siia ilmuvad, küll nad sind ringi veenavad :lol:

Vanasti olin kah põline bensiinineelaja fänn, aga uued diislid on ikka paganama heaks läinud (elastsed, dünaamilised, suhteliselt säästlikud) ning igapäevaauto valikul oleks ise ka üsna kindel "masuudipressi" kandidaat.

Postitatud: 09.07.2007 20:22 18
Postitas Veljo_V
Raivo kirjutas:
KristjanS kirjutas:Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks.Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku.
Oota vaid, kui "suure kaliibriga mehed" nagu eero ja priitv8 siia ilmuvad, küll nad sind ringi veenavad :lol:

Vanasti olin kah põline bensiinineelaja fänn, aga uued diislid on ikka paganama heaks läinud (elastsed, dünaamilised, suhteliselt säästlikud) ning igapäevaauto valikul oleks ise ka üsna kindel "masuudipressi" kandidaat.
Ka mina olin kunagi paadunud bensiini fanat aga kuna sõitmist on päris palju siis ei kannata rahakott bensukat ja diisel on säästlikum kui samakubatuuriga bensukas ja väänet on neil isegi rohkem kui bensukatel!
Sõidan kuus kuskil 3000-5000 km ja bensukaga oleks ikka suur pauk rahakotile!
Muideks liigun homme või ülehomme ka Tartu poole om uuele võrrile järgi kui aidata saan siis ütle!

Postitatud: 09.07.2007 21:12 47
Postitas ryan
imelik et rool 2 värviline pole :roll: tavaliselt on selle paketiga autodel 2värviga rool,ju siis omanik ei näind ette :roll: Walknappa nahk on tõeliselt kvaliteetne :P
Loodame et turbo on korras.

Aga kui ostuks läheb siis welcome to the club :cool:

Postitatud: 10.07.2007 00:18 33
Postitas Marko_J
üldiselt raske valik...mina oma 530d müüsingi sellepärst et osta 540, aga kahjuks polnud midagi korraliku saada ja pidin marki vahetama.
Aga kui nüüd nende kahe konkreetse vahel valida siis see M-paketiga diisel on küll suht hea leid, varustus on 5+...ja tegelikult liigutab see mootor ikka väga hästi autot edasi, ainult et nagu öeldakse, süües kasvab isu :cool:

Postitatud: 10.07.2007 14:35 46
Postitas Henrik88
Viiene treila peale ja UM. Siin niipalju juttu olnud nii turbost kui ka käigukastist. GM kast ei hiilga oma töökindlusega.
Ja Ropka autopood ei hiilga just koralike autode eestisse toomisega. Seal küll ja küll jamasi olnud.

Postitatud: 11.07.2007 21:36 46
Postitas Mihkel(Kops)
Vaatan, et diislil on bronn peal. Kristjan, kas sinu käpp on mängus? Aga sisu on tal tõesti kõige ilusam, mis üldse olla saab.

Postitatud: 11.07.2007 23:42 23
Postitas KristjanS
Mihkel(Kops) kirjutas:Vaatan, et diislil on bronn peal. Kristjan, kas sinu käpp on mängus? Aga sisu on tal tõesti kõige ilusam, mis üldse olla saab.
Nu ei :evil: Küsisin ka reedeni bronni, et varem ei jõua minna. Aga andsid nad jah :? Nüüd bronn peal... eks siis vaatan muud.

Postitatud: 12.07.2007 07:33 56
Postitas Rakvererax22
Henrik88 kirjutas:Viiene treila peale ja UM. Siin niipalju juttu olnud nii turbost kui ka käigukastist. GM kast ei hiilga oma töökindlusega.
Ja Ropka autopood ei hiilga just koralike autode eestisse toomisega. Seal küll ja küll jamasi olnud.
minulgi ropkaga tegemist old, kaks autot sealt ostnud 1,5 aasta jooksul, ja alati on midagi viga autodel( kusjuures ei mõtle seda et aknapesuvedelik on otsas). Sealt saab kindalsti ka midagi head, aga peab väga põhjalikult auto üle vaatama. Pm kõiki asju kontrollima mis autol peal on.

Postitatud: 12.07.2007 11:20 51
Postitas Indrek_M
Rakvererax22 kirjutas:minulgi ropkaga tegemist old, kaks autot sealt ostnud 1,5 aasta jooksul, ja alati on midagi viga autodel( kusjuures ei mõtle seda et aknapesuvedelik on otsas). Sealt saab kindalsti ka midagi head, aga peab väga põhjalikult auto üle vaatama. Pm kõiki asju kontrollima mis autol peal on.
Kui tegemist just pole autoga, mis liisingu lõppemisel tagastatud, siis reeglina ei müüda ideaalses korras autot vaid müüakse auto siis kui jälle mingid väljaminekud ees ootamas on. Harva kui õnnestub saada mingi selline isend, mille omanikul on lihtsalt tekkinud soov oma korras auto maha müüa. Enamasti ujub hiljem ikka mingi kala kuskilt välja.
Iseasi on muidugi autoaiad, mis ostavadki rappeid ja neid kuidagi sõidukõlbulikuks putitavad - siis on oht päris saasta saada.

Postitatud: 13.07.2007 13:55 40
Postitas Zalm
Appi, siin ei ole midagi võrreldagi, 3,0d on ikkagi igatepidi õigem ost. M-pakett individual jne. kas 20l sajale või 9-10l sajale. ja mineku vahe nii suur pole midagi. linnatingimustes vähemasti.ainult d ei hüppa kohalt nõnda nagu bensukas-autom.kasti ja turbo tõttu.

Postitatud: 13.07.2007 14:02 30
Postitas aise
hüppega minek ongi sexikas ju. aga see 530d on tõesti ilus

Postitatud: 13.07.2007 18:19 11
Postitas Dhorashoo
kuid see 20l. jutt on küll liialdus

Postitatud: 15.07.2007 18:29 44
Postitas Henrik88
Ega ikka ei ole küll (20l- 100km.)
Henrik omanud 740iA d

Postitatud: 15.07.2007 23:22 48
Postitas Ain
Henrik88 kirjutas:Ega ikka ei ole küll (20l- 100km.)
Henrik omanud 740iA d
On ikka kül, Ain sõitnud kül ja veelgi rohkem 4,4L'ga

Postitatud: 15.07.2007 23:29 21
Postitas priitv8
Ain kirjutas:
Henrik88 kirjutas:Ega ikka ei ole küll (20l- 100km.)
Henrik omanud 740iA d
On ikka kül, Ain sõitnud kül ja veelgi rohkem 4,4L'ga
Ei tea, millistega ja kus te sõidate, aga praegu mul 100% linnatsüklis lubab ta endale 18..19l/100km täiesti vabalt. Ja seal pole enam erilist vahet, kas on 18, 19 või 20 sajale.
Kohe, kui maanteesõitu sisse tuleb, langeb kulu muidugi drastiliselt. Eilne käik saaremaale langetas keskmise kohe 14.4 peale.

Postitatud: 15.07.2007 23:36 21
Postitas Ain
Ju ma siis ei ole nii raske jalaga :D

Postitatud: 15.07.2007 23:50 43
Postitas KristjanS
Selle teema võib lukku panna kuna otsustan diisli kasuks ja tõenäoliselt lasen saksast tuua.