540 E34 universaali kere jäikus?

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

540 E34 universaali kere jäikus?

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

Tere.

Olen juba üle poole aasta otsinud korralikku 540 E34 kerega, paraku pole ühtegi sobivat leidnud. Viimased kuud mobile'st otsides tundub justkui oleksid universaalid korralikumad kui sedaanid. Siit siis minu küsimus, et kuidas peab touring vastu neljaliitrise mootori jõule? Ma pole küll raske jalaga (inimesed, kes minuga sõidavad kipuvad tavaliselt magama jääma), kuid kes teab, äkki tekib kunagi isu BMW Cup'ist osa võtta.
Kui on täis katus või väikese luugiga, siis ehk pole hullu, aga kui kahe suure luugiga, kas siis on naginad salongis garanteeritud? Kas tasub üldse mõelda 540 universaali peale?
Hetkel molile's peale selle polegi midagi korralikku. Kuulutuse ingl. keelses versioonis kirjas ka, et on luugiga, kuid pole mainitud kas ühe või kahega.

Ps. kui keegi viitsib, siis võiks aidata ülejäänud (saksakeelse) osa tõlkimisega.

Tänan.
Viimati muutis Mihkel(Kops), 11.07.2007 23:55 37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

540 touring on ilma kirjadeta mõnus sleeper.
Minuteada touringut tehtigi ainult suure luugiga.
Ainukene asi mis minu kogemuste põhjal nagisema hakkab on katuseluugi polster kui sinna vahele tolmu koguneb.

Minu suure luugiga touringule pole 2 aastat ja 100 000 km eesti kuumastikku midagi eriti teinud. Sõitnud nii tallinna kuumaastikku kui hunniku kruusateid.

E34 kere on piisavalt jäik et pidada ka suuremate mootorite väändele vastu, pigem kuluvad seal muud detailid. Kere jäikust saab testida hästi kui tõsta tagant tungi kohast autot ülesse, minul näiteks kui tagumine ratas üle 5cm õhus siis tõstab ka esimese ratta juba üles.

Pigem muretseks mina käigukasti pärast

terv
erich
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

erikred kirjutas: E34 kere on piisavalt jäik et pidada ka suuremate mootorite väändele vastu, pigem kuluvad seal muud detailid. Kere jäikust saab testida hästi kui tõsta tagant tungi kohast autot ülesse, minul näiteks kui tagumine ratas üle 5cm õhus siis tõstab ka esimese ratta juba üles.
Eks siin mängib rolli ka vedrustus.
erikred kirjutas:Pigem muretseks mina käigukasti pärast
Ahjaa, selline "pisiasi" läks ennem üldse meelest mainida, et ma otsin ainult manuaal kastiga autot. Siis peaks nendest kurikuulsatest kastirõõmudest pääsema.
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Re: 540 E34 universaali kere jäikus?

Postitus Postitas ruut »

Mihkel(Kops) kirjutas:Hetkel molile's peale selle polegi midagi korralikku. Kuulutuse ingl. keelses versioonis kirjas ka, et on luugiga, kuid pole mainitud kas üke või kahega.
Doppelschiebedach - kaks luuki
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Re: 540 E34 universaali kere jäikus?

Postitus Postitas Hornet »

Mihkel(Kops) kirjutas: Kui on täis katus või väikese luugiga, siis ehk pole hullu, aga kui kahe suure luugiga, kas siis on naginad salongis garanteeritud?
kas nüüd garanteeritud.. aga pigem jah kui ei. See suur topeltluuk imho ei ole tõesti asi mida vanale autole igatseda. Nivoovedrustusele ütleks kah "tänan, ei".
`93 525i M50
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Re: 540 E34 universaali kere jäikus?

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

Hornet kirjutas:Nivoovedrustusele ütleks kah "tänan, ei".
Kas see on ka selle masina varustuses, mille ma lingina välja tõin või oli see lihtsalt üks loetelust, mida vanal autol võiks mitte olla? Vabandan, aga minu saksa keel on täiesti null.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Aga miks sa M5 poole ei vaata? On küll natuke kallim aga samas on sedaan, manuaal, sobib ka Rapla rajale, jõudu kah nagu juba oleks, jne...

http://www.mobile.de/SIDypmJ3uIXr8FDDF. ... 1261234013&

http://www.mobile.de/SIDypmJ3uIXr8FDDF. ... 1260521797&
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Re: 540 E34 universaali kere jäikus?

Postitus Postitas Hornet »

Mihkel(Kops) kirjutas:
Hornet kirjutas:Nivoovedrustusele ütleks kah "tänan, ei".
Kas see on ka selle masina varustuses, mille ma lingina välja tõin või oli see lihtsalt üks loetelust, mida vanal autol võiks mitte olla? Vabandan, aga minu saksa keel on täiesti null.
Selle auto varustuse kohta ei oska kommenteerida, minu mõte oli jah selle vana auto "võiks mitte olla" varustuse kohta..
`93 525i M50
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

Silwer kirjutas:Aga miks sa M5 poole ei vaata? On küll natuke kallim aga samas on sedaan, manuaal, sobib ka Rapla rajale, jõudu kah nagu juba oleks, jne...
See M5 mis esimesel lingil on täitsa enam-vähem hinnaga. Samas on kuri kahtlus, et sellise hinnaga korralikku M5'te ei saa ja ega eriti üle 100k auto eest maksta ka ei tahaks. Juhul kui see esimene tõesti korralik on, siis võiks veel mõelda.
Kas M'le üldse b-osasid ka tehakse (ei pea silmas tuuningu juppe)?
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: 540 E34 universaali kere jäikus?

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Mihkel(Kops) kirjutas:Kuulutuse ingl. keelses versioonis kirjas ka, et on luugiga, kuid pole mainitud kas ühe või kahega.
E34 Touringut tehti ainult suure luugiga või siis ilma luugita. Väikest luuki sellele ei pandud.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
Iff_
Klubiliige EKBK
Postitusi: 67
Liitunud: 25.05.2004 15:25 39
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff_ »

Korraliku M5 saab 100K eest ikka, kui on huvi, saada ps
Vasta