1. leht 1-st

E65 kommentaarid

Postitatud: 15.12.2007 11:01 42
Postitas Raiki
no nii mina jälle otsaga tagasi siin foorumis ja murega...
nimelt kindel plaan nüüd e65 võtta.
kas keegi omab ise seda liiki masinat
et millega tuleb ostu juures arvestada ja millele erilist tähelepanu pöörata?

Raiki

Postitatud: 15.12.2007 18:04 15
Postitas mel1
panin privasse :) aga täitsa olemas

Postitatud: 18.12.2007 16:40 33
Postitas Raiki
et siis peale müügikuulutuse edastamise ei oska siin keegi midagi head või halba rääkida ?

Postitatud: 18.12.2007 16:56 37
Postitas primary
Sellest on siin juba ka kirjutatud, aga no ea küll, ma siis räägin, mis ma tean.
Miinused:
-Roolilatt üle mõistuse nõrk
-Tagumised ukselukud võivad lõpetada töölepingu, uued 6000 eek/ tk ( või oli kaks tk kokku, ei mäleta)
-Sillad paremate teede jaoks kui meie kapsapõld, jupid kallid.
-Ulme kasko, kui liisida.
-Runflatid pidid sõidu rikkuma (külanaiste jutt).
- I- drive vanematel mudelitel ebamugav kasutada.
- BMW kohta kehv kvaliteet üldiselt (alles peale 2005 aasta facelifti saadi kvaliteediprobleemid kontrolli alla.)

plusse ka:
+ Head mootorid, diisleid kiidetakse välismaa ajakirjanduses.
+ tagavedu :D
+ välimus (maitseasi küll)
+ noja mugavus muidugi

Minu jaoks oli miinuseid rohkem, seepärast valisin miskit muud, kuigi ainult emotsioonide järgi oleks ikka 745 ostnud.

Postitatud: 18.12.2007 17:40 41
Postitas vask
oota uus keremudel ära parem :p ehk sellel kõigele mõeldud

Postitatud: 18.12.2007 17:51 21
Postitas Leho
e66 on juba olemas. Nõndanimetatud facelifti mudel.

Postitatud: 18.12.2007 19:03 35
Postitas AARE540
E66 on ka enne facelifti olemas, nimelt L- kerega 7ne.

Postitatud: 18.12.2007 21:11 40
Postitas Tauri
vaatan kõrvalt E65 pidamist ja 7 kuu jooksul ei ole täheldanud mingeid eelpool mainitud anomaaliaid (va roolilatt). Samas 7 sele kohaselt on kõik jupid kallid- seda sa vast ei küsinudki :)

Sõidumugavus väga Ok. Samas 3.0d on selle kere jaoks just paras sõitmiseks- sama tööd ta ikka ei tee mis 3-se aiste vahel!

Ennast häiris esialgu see ameeriklase tüüpi roolilt käiguvahetus!

rohkem nagu aidata vastusega ei oska , sest küsimus liialt ümmargune ;)

Postitatud: 18.12.2007 21:13 11
Postitas Tauri
ostu juures vaata varustust! ikka individual ja täis laks :!:

Postitatud: 19.12.2007 13:11 33
Postitas mel1

autot pole enam ollagi aga ohutuli vilgub nagu terminaatori punane silm pea küljas,mis kehast eraldi....ning minu teada jooksis juht minema peale laksu.
Vist ei ole enam kahtlust auto headuses :)

Postitatud: 19.12.2007 13:46 26
Postitas Indrek_M
mel1 kirjutas:
autot pole enam ollagi aga ohutuli vilgub nagu terminaatori punane silm pea küljas,mis kehast eraldi....ning minu teada jooksis juht minema peale laksu.
Vist ei ole enam kahtlust auto headuses :)
No võiks veidi kursis olla teemaga ja Eestis toimunud avariidega.
Pole mõtet sajakümnendat korda postitada Paldiski mnt avarii pilte/videosid vms nagu see oleks kellelegi mingi uudis.

Postitatud: 19.12.2007 13:55 00
Postitas iisak
Indrek_M kirjutas: No võiks veidi kursis olla teemaga ja Eestis toimunud avariidega.
Pole mõtet sajakümnendat korda postitada Paldiski mnt avarii pilte/videosid vms nagu see oleks kellelegi mingi uudis.
Ma arvan,et siin taheti rõhutada auto tugevust,mitte uudist kui sellist.
Oleks võinud 2minutit mõelda enne kui tulistama hakkad :evil:
Vabandust OT pärast.

Postitatud: 19.12.2007 14:20 30
Postitas gixxef
DOOR LOCK REAR RIGHT 1 09/2002 51227167076 $102.39
ONLY IN CONJUNCTION WITH
POS. 7

Müügihind 1085 krooni

Postitatud: 19.12.2007 14:43 17
Postitas Indrek_M
iisak kirjutas:
Indrek_M kirjutas: No võiks veidi kursis olla teemaga ja Eestis toimunud avariidega.
Pole mõtet sajakümnendat korda postitada Paldiski mnt avarii pilte/videosid vms nagu see oleks kellelegi mingi uudis.
Ma arvan,et siin taheti rõhutada auto tugevust,mitte uudist kui sellist.
Oleks võinud 2minutit mõelda enne kui tulistama hakkad :evil:
Vabandust OT pärast.
Noh mis tugevusest me räägime kui auto on ribadeks ja pilpaid terve tee täis ... juhil oli lihtsalt meeletult õnne. Loomulikult on tegemist hea ja turvalise autoga aga antud avarii pole selle tõestuseks :)

Postitatud: 19.12.2007 21:00 14
Postitas Tauri
võiks ikka teemas püsida!

Postitatud: 19.12.2007 21:07 42
Postitas arnie
Indrek_M kirjutas:
iisak kirjutas:
Indrek_M kirjutas: No võiks veidi kursis olla teemaga ja Eestis toimunud avariidega.
Pole mõtet sajakümnendat korda postitada Paldiski mnt avarii pilte/videosid vms nagu see oleks kellelegi mingi uudis.
Ma arvan,et siin taheti rõhutada auto tugevust,mitte uudist kui sellist.
Oleks võinud 2minutit mõelda enne kui tulistama hakkad :evil:
Vabandust OT pärast.
Noh mis tugevusest me räägime kui auto on ribadeks ja pilpaid terve tee täis ... juhil oli lihtsalt meeletult õnne. Loomulikult on tegemist hea ja turvalise autoga aga antud avarii pole selle tõestuseks :)
Sorru veel ot natukene. Kui juht jääb peale sellist avariid ellu ja paneb jooksu, siis ei ole tegemist ainult õnnega, nagu me teame siis õnn soosib tugevamaid!

Postitatud: 28.12.2007 14:43 31
Postitas Raiki
peale pikki uuringuid siis asi selge
roolilatt on nõrk koht ja 735 ei tohi osta kuna selle mootoril on kombeks kokku joosta :)
745 mootor aga nagu vana vene tank

praegu ongi silmapiiril 1 must 745
eks näis kas saab asja :)

Postitatud: 28.12.2007 14:47 37
Postitas Indrek_M
arnie kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
iisak kirjutas: Ma arvan,et siin taheti rõhutada auto tugevust,mitte uudist kui sellist.
Oleks võinud 2minutit mõelda enne kui tulistama hakkad :evil:
Vabandust OT pärast.
Noh mis tugevusest me räägime kui auto on ribadeks ja pilpaid terve tee täis ... juhil oli lihtsalt meeletult õnne. Loomulikult on tegemist hea ja turvalise autoga aga antud avarii pole selle tõestuseks :)
Sorru veel ot natukene. Kui juht jääb peale sellist avariid ellu ja paneb jooksu, siis ei ole tegemist ainult õnnega, nagu me teame siis õnn soosib tugevamaid!
Millegi järeldamiseks peaks intsidente olema rohkem kui 1. Ma usun, et keegi ei tahaks uuesti proovida :)

Postitatud: 28.12.2007 15:18 20
Postitas Hornet
Raiki kirjutas:peale pikki uuringuid siis asi selge
roolilatt on nõrk koht ja 735 ei tohi osta kuna selle mootoril on kombeks kokku joosta :)
745 mootor aga nagu vana vene tank
võid oma uuringute osakonna lahti lasta, 735i ja 745i on mõlemad N62 mootoriga.

Postitatud: 28.12.2007 16:09 28
Postitas mel1
Hornet kirjutas:
Raiki kirjutas:peale pikki uuringuid siis asi selge
roolilatt on nõrk koht ja 735 ei tohi osta kuna selle mootoril on kombeks kokku joosta :)
745 mootor aga nagu vana vene tank
võid oma uuringute osakonna lahti lasta, 735i ja 745i on mõlemad N62 mootoriga.
Just nii, ühe ja sama mootoriga,nii,et vale uurimustöö :) tuleb alustada nullist jälle :)
to raiki:/praegu ongi silmapiiril 1 must 745
eks näis kas saab asja /

kas sul isiklik naftapuurauk on? :)


to raiki:/nimelt pidi 735 olema uus mootor aga 745 vana hea mootor/->
siin väljavõte,mõlemad üheealised> You Have Selected: P E65 Lim 745i N62 ECE 20020100 L A

You Have Selected: P E65 Lim 735i N62 ECE 20011000 L A

Postitatud: 28.12.2007 16:54 10
Postitas Raiki
Hornet kirjutas:võid oma uuringute osakonna lahti lasta, 735i ja 745i on mõlemad N62 mootoriga.
eks siis tuleb bmw enda elektrikud ja remondimehed laahti lasta ... kes peale kauba ka head sõbrad veel on ...

Postitatud: 28.12.2007 16:54 32
Postitas Tarvo
TM 100000 km testis sai E65 päris hea tulemuse. Mudeliks kui mälu mind ei peta, oli vist 745i

Postitatud: 28.12.2007 17:00 23
Postitas Raiki
bmw enda mehed rääkisid mulle et hoia 735 nii kaugele kui võimalik kuna mootor ei pea vastu aga 745 pidi pommikindel olema
nimelt pidi 735 olema uus mootor aga 745 vana hea mootor

ja rääkides naftapuuraugust siis lolli peaga saigi tehtud viga ja soetatud omale MB V220 CDI ambiente
nüüd tahan seda ära müüa ja bensiini peale tagasi minna
esimene ja arvatavasti viimane diisel minu peresse ...

Postitatud: 28.12.2007 21:15 44
Postitas priitv8
Raiki kirjutas:nimelt pidi 735 olema uus mootor aga 745 vana hea mootor
See jutt on täis-BS.
Mõlemad on uued, N-seeria, Valvetronic-uga mootorid.
Peale töömahu neil vahet suurt ei ole.