E39 523i või 530d

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
suurorav
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 24.02.2008 19:08 55

E39 523i või 530d

Postitus Postitas suurorav »

Teema siis seesugune, et soov osta 530d aastast 1999 või 523 1998 kumba eelistada.
Mõlema puhul on tegemist automaatkastiga autodega. Mis oleks nende autode nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.
Kas keegi oskab midagi mõistlikku nende kohta rääkida?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

nu mina vaataks enne bensukat. Oleneb muidugi auto vajadusest. Kui sõidad aastas palju st üle 35 000 km siis vb diisel. aga jah see 523 on suht lollikindel :cool: ja kütusekulu vast peaks olemagi mingi 10-13 keskmine vast. oleneb ka "tihendist" natuke ;)
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

UPS@ läheks ka tänapäev seda 523i vaatama kui 125k taskus oleks. Tundub korralik auto olema, mis heades kätes olnud. Ka hind pole väga kirves mu meelest. Alati tasuks eelistada ostmisel eraisikut mingile müügifirmale, kes müüdavast autost tihtilugu mitte muhvigi ei tea.
Diisli puhul ütleks, et kui läbisõit õige on, siis on väga väikese läbisõiduga. Mõlema puhul võimaldab auto läbisõitu kontrollida, mida soovitaks ka kasutada. Diisli veaks kindlasti kuhugi diagnostikasse ja laskes ka turbo üle kontrollida, et see kohe- kohe "lendamas" poleks.
Veermikukontroll kindlasti teha, tähelepanu pöörata ka roolilatile. Rooste lemmik koht peaks olema bensupaagiluugi ava alumises ääres, võib olla ka pagasiluugi all ääres. Ei tee paha kiigata ka rattakoobaste ääri, uste alumisi servi (ka seest poolt) jne. pikemas perpektiivis tasub põhjalik kontroll ennast ära ;)
Kompuutril võivad olla mõned pikslid kustunud, see suht tüüpviga. Selliste läbisõitude juures ei tohiks üldjuhul salongist veel mingeid kulumisjälgi leida.
Kasutaja avatar
ozzu
Huviline
Postitusi: 988
Liitunud: 19.07.2007 18:52 03
Peamine sõiduk: 328 individual
Asukoht: Perth

Postitus Postitas ozzu »

Vana teema küll aga ei saanud mainimata jätta.
See auto (523) polnud küll päris see mis kuulutuses lubati.
Pagaasniku serv roostes,esiosapauk(tuled näidasid jumal teab kuhu,regulli kruvid puruks,kapoti värv kehvasti hajutatud)
salongis pikslid surnud,telefon ei töötanud,parempoolsel küljel tugev kriim pm üle külje.
Siis odo näit oli 170000 pärast aga kindalaekast leitud hooldus raamatus oli viimane sissekanne aastal 2004 ja kilometraas 191000.
üks udutuli puruks
rehvid üsna siledad.
abs ja veojõu kontroll kipusid kaduma.
käetugi ei ole laekaga kui telefon on :D
Ja aasta oli 96 kui ei eksi nüüd

uue omaniku käes sai tehtud veel käigukasti vahetus
ja asi lõppes sellega et läks ümber posti.(mitte omaniku käe läbi)
siis vahetus ka omanik :D

EDIT: leidsin ühe uue huvitava kuulutuse veel :D :D :D
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Üsna sarnase varustusega
Huviline
Salucom
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 10.09.2007 21:53 24
Asukoht: TARTU + Cargo/ELS

Postitus Postitas Salucom »

Käisin ise just ndl.vahetusel Raadil naise autot müütamas. Ja mina ei saa aru, kust tulevad masinad, millel on enamasti 160'000 läbisõit. Naise autol siis 270'000 ja jõudsin järeldusele, et hooldusraamat tuleb minema visata. Käia valodja juurest läbi, siis järgmisel ndl vahetusel saan müüa juba ka 160'000 läbi sõiduga masinat :D Sest turul käivatest inimestest, enamus vaatab läbisõitu ikka.

Ja kütusekulust, siis näiteks see minu müüdav 270'000 km sõitnud masin (523i 125kW) võtab maanteel alla kaheksa ja linnas 9. (Kompuuter näitab linnas sõites enamasti 8,6L/100le).
Vasta