1. leht 1-st

Kas E39 540i või 530d

Postitatud: 09.03.2008 17:08 47
Postitas Joonas530
Kuna lähiajal plaan autot vahetada, siis on praeguseks kaks varianti sõelale jäänud. 540i ja 530d, seega kaks üpris erinevate mootoritega autot, mille vahel on mul väga raske valida, kuna mõlemad on samas hinnaskaalas ning sarnaste läbisõitudega ehk siis umbes 200000-230000km, seega olekski küsimus teadjamatele, et kumb mootor sellise läbisõidu juures paremini kestab ja kui palju näiteks dislal sellise läbisõidu juures juppe lendab , al'a pihusteid või midagi taolist. Kütusekulust pole mõtet rääkida seda tean isegi ning kindlasti on ka see lõpp otsuse juures üks põhi argument, eelkõige mootori vastupidavus ja hinnad. Lisaks see, et auto tuleb 100% automaatkastiga.

Postitatud: 09.03.2008 19:58 50
Postitas aise
diiselkütus on kallis ja diiselauto hooldus ka kallis, ise võtaks 540i

Postitatud: 09.03.2008 21:00 43
Postitas Veljo_V
4,0 mootor on arvatavasti paremas korras kui 3,0 diisel

Postitatud: 09.03.2008 21:41 00
Postitas chulo
Mina võtaks jällegi disla. Kui hoolduse all silmas pidada õli vahetust ja korralisi hoolduskulusid, siis on kindlasti kallim hooldada 540i-d mitte vastupidi. Mõtlete, et kui 4liitrisel midagi piix peaks minema, on palju odavam?
Sõidumõnu jällegi 540i-ga rohkem.

Ise oman juba 3ndat diisel autot, kõik bmw-d. Enne olen omanud ka täpselt 3 bensukat ja suuremaid väljaminekuid mootori poole pealt pole küll olnud diislite puhul. Järgmisena on suve lõpus plaan Saksamaalt 535d tuua, eks näis... :)

Postitatud: 09.03.2008 22:10 58
Postitas Veljo_V
tegelikult oleneb kui palju sa läbid kilomeetreid aastas?

Postitatud: 09.03.2008 22:29 17
Postitas jargo
ja kui korras auto sa endale saad ;)

Postitatud: 10.03.2008 14:40 51
Postitas raimo_r
Minul on 3,0d ja kerge jalaga just ei ole. Kuus läheb umbes 2 - 2,5 paagitäit kütust, seega palju ei sõida. Veidi vähem kui aasta jooksul olen kapoti alla pannud raha ~2000 EEKi (+ 1 oma lollusest lõhutud asi 600.- EEK) ning lisaks õlivahetused 2x. Varsti peaks karterituulutuse jubinad ära vahetama, need umbes 1000-2000 EEK.
V8 omanike tegemisi jälgides oleksid hoolduskulud ja kütusearved ilmselt suuremad aga nagu juba öeldud, oleneb kui korras auto saad omale. Diisli puhul eriti oluline.

Postitatud: 10.03.2008 16:32 04
Postitas Holari
Oletame, et autod korrasja hind sama, siis mis puutub diisli ja v8 hooldusesse, siis ei ole seal vahet, hind pea et üks, erinevus tuleb selgelt välja kütte kulus, kui 4,4 võtab kütet linnas kuskil 16l ja maanteel 10, siis diisel kasutab umbes 10 linnas ja 7 maanteel, mõned räägivad, et vähem, aga seda ma ei usuks. Aga muidugi sõidumõnu on v8 klass omaette ja selle vastu ei saa millegi muuga.

Postitatud: 10.03.2008 21:07 02
Postitas Joonas530
Tundub, et kaalukauss kaldub ikka sinna diisli poolele, kuna jah tundub et kulud, eelkõige kütuse peale on dislsal ikkagi väiksemad ning praegu ei ole ka ressursid niivõrd piiramatud. Kuid nüüd tekib kohe uus küsimus kas 135kw või 142kw

Postitatud: 10.03.2008 21:08 40
Postitas Holari
Nu kui vähegi ikka võimalus, siis 142kw

Postitatud: 10.03.2008 22:23 45
Postitas TarmoV12
Joonas, vali selle järgi, palju sa aastas läbi sõidad. kui läbisõit jääb paari-kolmekümne tuhande tuuri, siis kannatab bensukat ju täitsa pidada hoolimata suuremast kütusekulust.
V8 minek ja hääl teeb ikka tuju rõõmsaks küll, eriti neli-koma-neljaga :D
eks igaüks kiidab siin oma lemmikuid (nagu ka mina :P ), proovi mõlemad ära ja otsusta siis ;)

Postitatud: 11.03.2008 08:12 47
Postitas Holari
JAh, kui rahaliselt vähegi võimalik, siis muretse 4,4

Postitatud: 11.03.2008 12:39 38
Postitas kapa
pigem rehkendaks niiviisi : kas 540 või m5 ? kas 530i või 530d .

Postitatud: 11.03.2008 15:39 54
Postitas piq
530d oleks minu soovitus
kuigi enda 530d pole veel poolt aastatki sõitnud minukäes siis kütusekulust paradkompuutri järgi võiks arvestada et keskmiselt raske jalaga linnas 9 maanteel 6 , ja mida kergem jalg on seda väiksemaks se number läheb.
540 kütusekulust aimu pole
Sõidumõnu soovitaks ikkagi omal nahal proovida , kui lastakse proovisõitu teha.

Postitatud: 11.03.2008 17:03 06
Postitas Tõnis525
Mina soovitan soojalt 530d vabalthingavat. Ja mitte ei saa öelda et minek halb oleks, pigem väga positiivne.
Oleneb kes ostab endale auto sõitmiseks või kiirendamiseks.
Igatahes 530d :)

Postitatud: 11.03.2008 18:06 45
Postitas Ilves
Tõnis525 kirjutas:Mina soovitan soojalt 530d vabalthingavat.
Sa mõtled katkise turboga ;)

Postitatud: 11.03.2008 18:31 43
Postitas Mirko
Usu mind katkise turboga pole mingit sõidumõnu. ;) Ise olen omanud 530d 142 kw pea poolteist aastat, suurim väljaminek on olnud turbo vahetus. Üldiselt olen autoga rahul!

Postitatud: 11.03.2008 19:39 52
Postitas KristjanS
Nii huvitav kui see ka ei ole, olin ise sama valiku ees.
Otsustasin diisli kasuks ja ei kahetse, et selle valiku tegin.

Postitatud: 11.03.2008 19:57 18
Postitas 525touring
Tõnis525 kirjutas:Mina soovitan soojalt 530d vabalthingavat.
Palju aastaid tagasi, kui Mersul tulid CDI mootorid, siis arvasin ka et need on ilma turbota diislid. :lol:
Tegelikult vaadates kilovatte ja momenti siis... :cool:

Postitatud: 18.03.2008 18:48 11
Postitas luts
Sry.ei hakanud uut teemat tegema!

Mida peaks nagu kõigepealt vaatama kui e39 530d Touringut osta!
Kast on sel isendil automaat ja 135kW!
Äkki annate nats infot kust/mida jälgida,sõites/seistes
läbisõit on üle 300tkm

Postitatud: 04.04.2008 18:13 19
Postitas Joonas530
Olles nüüdseks teinud proovisõidud nii 4,0i kui ka 3,0d-ga, võin vist täie kindlusega juba öelda, et disla jääb ära kuna see raske lattrool ja disla hääl kohe üldse ei istu. Algul arvasin, et oli viga selles konkreetses isendis, kuid ka teised olid samad.

Postitatud: 04.04.2008 19:25 44
Postitas jackpuuk
Kui disla, siis igal juhul automaat, mina ei viitsi küll kogu aeg käigukangiga vehkida, eriti kui peaks linnas sõitma, bensukas veab ikka nii laias pöörete vahemikus, et disla parem pöördemoment(jutt ju turbodislast) ei avaldu kuidagi manuaali puhul, pidevalt maanteel, siis kannataks kaaluda manuaali.

Postitatud: 04.04.2008 20:47 30
Postitas Raas
Aga Joonas530, võibolla pajatad lähemalt.
Isa mul täpselt sama dilemma ees: kas 540i või 530d. Ja praegu on tal ka istumise all 530i V8. Kuidas selle minekuga on madalalt pöördelt ja üldse? Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek. Diisliga hoiaks küttekulult kokku aga diisel vist ei paku seda jõudu kaugeltki, mis v8

Postitatud: 04.04.2008 22:24 16
Postitas Indrek_M
Raas kirjutas:Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek.
Eks see 530d sinna 528i kanti on pigem.

Postitatud: 04.04.2008 22:34 32
Postitas Joonas530
No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8 , kuid jah minu jaoks on diisel mootori hääl ikka jama, ning kuna olen ka roolikarbi mitte roolilatti austaja, siis polegi ju muud varianti kui V8 ning 535.te ei saa ka võtta kuna sellel puudub kaubalifti versioon.

Postitatud: 04.04.2008 23:14 10
Postitas Indrek_M
Joonas530 kirjutas:No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8
Automaatkastiga:
530d 8,4s 100km/h
530i 7,7s 100km/h
Manuaaliga:
530d 8,1s 100km/h
530i 7,5s 100km/h

Postitatud: 04.04.2008 23:30 28
Postitas Joonas530
Indrek_M kirjutas:
Joonas530 kirjutas:No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8
Automaatkastiga:
530d 8,4s 100km/h
530i 7,7s 100km/h
Manuaaliga:
530d 8,1s 100km/h
530i 7,5s 100km/h
Kuna juttu oli 530i V8, siis võib eeldada, et tegu E34-ga, kuna E39 530 V8 ei ole olemas. Ning E34-l on andmed automaadiga 9.0s ning manual 8.3s, seega disla parem.

Postitatud: 05.04.2008 07:39 08
Postitas Indrek_M
Joonas530 kirjutas:Kuna juttu oli 530i V8, siis võib eeldada, et tegu E34-ga, kuna E39 530 V8 ei ole olemas. Ning E34-l on andmed automaadiga 9.0s ning manual 8.3s, seega disla parem.
Eri point on võrrelda E34 kui osta soovitakse E39 nagu pealkirjas kirjutatud :)
Aga midaiganes ... võrrelge.

Postitatud: 05.04.2008 08:27 48
Postitas Ragnar
Indrek_M kirjutas:
Raas kirjutas:Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek.
Eks see 530d sinna 528i kanti on pigem.
528 on manualiga sama mis 530i ja automaadiga aeglasem kui 530d
kui sinu antud numbreid vaadata.

Postitatud: 05.04.2008 14:51 12
Postitas Roland325
Raadil sain e34 525 141kw manuaaliga e39 530d automaadist jagu 400m peal umbes pooleteist autopikkusega.