1. leht 1-st

E39 head ja vead

Postitatud: 04.06.2008 19:00 07
Postitas Steven89
Plaanis E39 arvatavasti osta, aga enne tahaks teada, mis on tavalised vead E39'al?
Ja rohkem purunenevad osad, näiteks E34 on esisild.

Ja ma ei teagi millist E39. Peast on läbi käind 520, 523, 525 bensukas ja disla, ja 530D mis on küll natukene kallim...

Oleks väga tänulik, siis oskaks enamvähem vaadata neid...
Mainin ära, et olen huvitatud ainult sedaanidest.


Ja kuidas E39 varuosade hindadega on?
Ma siin vaikselt vaatan ka teiste E39 teemasid.

Äitäh!
Tahaks unistust täide viia...

Postitatud: 04.06.2008 19:32 19
Postitas Alari.
Mina soovitaks sis juba 528 pensukat!Endal on selline ja küttekulu on sama mis 523 ja 525-el!
Kui aus olla sis ei oskagi mingit erilist nõrka kohta E39sal öelda,eks tuleb jälgida et ühtegi veateadet pole ja ,et airbag ei põleks jne!

Postitatud: 04.06.2008 19:38 21
Postitas Steven89
freddy21 kirjutas:Mina soovitaks sis juba 528 pensukat!Endal on selline ja küttekulu on sama mis 523 ja 525-el!
Kui aus olla sis ei oskagi mingit erilist nõrka kohta E39sal öelda,eks tuleb jälgida et ühtegi veateadet pole ja ,et airbag ei põleks jne!
528 kah täitsa mõeldav.
Saksast mõtlesin tuua...

Postitatud: 04.06.2008 20:41 56
Postitas Karol
Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.

Postitatud: 04.06.2008 20:45 25
Postitas Steven89
kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...

Postitatud: 04.06.2008 23:07 05
Postitas gixxef
H4ck kirjutas:
kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...
Mis neil siis häda peaks olema, peale õlipumba poltide, mida tuleks aegajalt kontrollida?

Postitatud: 04.06.2008 23:57 48
Postitas Priit_R
Võid vaadata minu auto teemat esimest lehte lõpust. Auto ostsin aasta tagasi ja jupid mis olen pidanud ostma või vahetama on seal kirjas ja hinnad ka. Mingi ülevaate ikka saad. Roolilatti tasuks küll vaadata kui läbi see on ostma hakates. UMi hind on 24ooo eeki :evil: :roll:

Postitatud: 05.06.2008 00:09 01
Postitas kimmo
Soovitaks lugejate autode all ringi vaadata - seal tegemisi, hädasid ja rõõme kirjeldatud küll ja veel. Saad ehk kõiga selgema pildi.

Postitatud: 05.06.2008 18:20 30
Postitas Karol
H4ck kirjutas:
kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...
Sorry aga minujaoks oli see algtingimus. Oleks isegi 540 võtnud aga sellist autot lihtsalt tookord polnud ... ilusat, mis meeldiks.

Postitatud: 05.06.2008 19:00 53
Postitas omega
Veermiku kohapealt on neil kõige õnnetuma ehitusega tagasild. Esisilla ehitus on umbes sama, nagu E34-l, aga õõtsad ja puksid on tunduvalt kallimad.

Postitatud: 05.06.2008 19:22 40
Postitas pikk66
Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D

Postitatud: 05.06.2008 19:54 20
Postitas Steven89
pikk66 kirjutas:Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D
Ja ei tea, palju kallim?

Postitatud: 05.06.2008 19:55 35
Postitas Indrek_M
H4ck kirjutas:
pikk66 kirjutas:Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D
Ja ei tea, palju kallim?
Paar korda kallim.

Postitatud: 05.06.2008 19:56 30
Postitas Steven89
Indrek_M kirjutas:
H4ck kirjutas:
pikk66 kirjutas:Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D
Ja ei tea, palju kallim?
Paar korda kallim.
Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle ära :P

Postitatud: 05.06.2008 20:17 04
Postitas Indrek_M
H4ck kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
H4ck kirjutas: Ja ei tea, palju kallim?
Paar korda kallim.
Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle ära :P
Mugavus küll. Välimus ... noh ... prefacelift on väljast selline ... väsinud. Facelift E39 on päris kena, M-paketiga lausa super.
Võrreldes mu eelmise E34-ga on remondi/hoolduse arved ikka üle 2x suuremad.

Postitatud: 05.06.2008 20:36 47
Postitas Steven89
Indrek_M kirjutas:
H4ck kirjutas:
Indrek_M kirjutas: Paar korda kallim.
Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle ära :P
Mugavus küll. Välimus ... noh ... prefacelift on väljast selline ... väsinud. Facelift E39 on päris kena, M-paketiga lausa super.
Võrreldes mu eelmise E34-ga on remondi/hoolduse arved ikka üle 2x suuremad.
Kuidas see välimus silma paistab prefacelift ja facelifdi vahel?
Olen vaadand jah, et osad kuidagi väsinud..
Näiteks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 05.06.2008 20:45 57
Postitas Indrek_M
H4ck kirjutas:Kuidas see välimus silma paistab prefacelift ja facelifdi vahel?
Olen vaadand jah, et osad kuidagi väsinud..
Näiteks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tuled erinevad, stanged erinevad, nipet-näpet veel.
Faceliftil on esituledes "inglisilmad", tagatuled pikitriipudega, udutuled ümarad.
Lingil antud auto on facelifti eelne.
Faceliftid on järgmised:
Tavapakett
M-pakett

Postitatud: 05.06.2008 20:54 37
Postitas kenwood1
Küsiks siis ka siia lisaks ühe küsimuse just e39 v8 tüüpi mootoritega isendite kohta (ärge kohe peksa andke :lol: ) et kui eelpool sai mainitud, et v8 pole eriti janusem kui r6 siis kui saladus pole siis palju see reaalne vahe võiks olla näiteks 528 Vs 540?

Postitatud: 06.06.2008 10:55 28
Postitas ErkiS
H4ck kirjutas:V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...
Ega need 2 lisaküünalt just kasuks ei tule jah :lol:

Postitatud: 06.06.2008 11:48 32
Postitas raimo_r
Eks igaüks usub täpselt seda mida ise tahab. Meil on e34 530 V8 ja e39 530d ja härra e34'ga paneb küll palju rohkem raha sisse kui mina.

Alguses vahetasin 1 õõtsa eest paremalt ja peale seda sõitsin peaaegu terve aasta ning peale seda vahetasin teise õõtsa eest paremalt, 1 stabikakondi eest ja hetkel ootavad vahetust tagumised sil. puksid ja stabikakondid.
Samas ei ole auto kordagi kolisenud ja vahetused on olnud pigem stiilis "varsti on täitsa läbi". Veljemõõt on all 18".
Lisaks vahetati esimesed amordipadjad, kuna tarkade inimeste sõnul olid laagrid kuivad. Mingit kolisemist varasemalt ei täheldanud.

Kui ikka auke jälgimata kõikidest läbi sõita, siis ei kesta üksi auto ega vedrustuse detail.
See 20k aastas veermikku jutt on ilmselt linnalegend e39 algusaegadest, kust odava raha eest läbiaetud rääbiseid eestisse toodi.

Postitatud: 14.06.2008 22:08 16
Postitas romm
Kirjutaks siis ise ka natuke. Ise juba E39 omanik aasta (mudeliks E39 523), ühtegi halba sõna antud mudeli kohta ei oska küll öelda, häirivad on ainult pisivead, mis hakkavad auto vananedes välja lööma ning mida on suht tüütu kõrvaldada ja maksavad omajagu raha. Nimelt siis elektri pool on suht kallis, veermik on talutav, mõne kohapeal võib kasutada ka b varuosi, mis ninu kogemuste põhjal pole teps mitte kehvemad, kui originaal. Tüüpvigadest- roolilatti tasuks vaadata kriitsisemalt, aeg-ajalt kipuvad ABS andurid üles ütlema, suht levinud on kliima radika ventika ülesütlemine (ainult UM ja 4900 krooni uus) ning veel mõni nipet-näpet. Mehaanika kohapealt ei oska küll ühtegi halba sõna öelda, eelmine auto oli E34 525 TDS ja ise küll eriti aru ei saa, et palju kallim oleks remontida, kui elektroonika pool välja arvata. Niiet julgus rindu ja E39 ostma :D !

Postitatud: 15.06.2008 07:49 01
Postitas Ragnar
romm kirjutas:suht levinud on kliima radika ventika ülesütlemine (ainult UM ja 4900 krooni uus)
Uut saab ka odavamalt. Laki autos oli 2 hinnaga saada 5,5K ja 3,5K
Pealegi saab ka ise venti parandada, oleneb mis viga on. Ise parandasin
200eek + pool päeva oma tööd.

hmmm

Postitatud: 01.07.2008 17:01 30
Postitas mart551
mul oli 2 aastat e34 540iA ja nüüd hakkab e39 540i aasta täis tiksuma.. V8 mootoritel on üüratu eluiga..(loomulikult eeldab normaalset kasutamist ja hooldamist) ei oska öelda,palju 34 sõitnud oli,aga 39 on ilmselt ~500k ja co2 ning hc ja siuke värk oli IDEAALNE (!) 39ga on parem sõita,vaiksem,mugavam igatpidi etem.. kuid ülalpidamiskulud on tõesti vähemalt 2x suuremad.. 34 peale läks mul um'is 2 aastaga 30k.. praegu on sellega läinud juba 50k..
küttekulu pealt on manuaal ikka tunduvalt tunduvalt ökonoomsem..samas ka too steptronic ei pidavat kõige paremini vastupidav olema (mitte,et manuaal ka pommikindel oleks!!!) kui on kõik okei.. siis võtab maanteel 7-10.. (90-150 km/h) ja linnas 10-13.5 (sõidustiil) vähemalt minu kogemustel.. 34 võttis maanteel 9-12 ja linnas 15-20 .. seega on vahe sees..
oeh..neist võikski rääkima jääda... :) parem lõpetan