Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tegin endale pm samasuguse lahenduse, kuna mul tagaiste alla ei käi saab supaka kinnitada plekist vaheseina külge. Suusaluugi kohale lõikasin augu. Supakas istub täpselt käetoe taga, see krõpsuga riie varjab ta ilusti ära. Tulemus sai heli mõttes isegi parem kui lootsin, pagass ise moodustab väga hea kõlakasti ja samas ruumi kaotus on minimaalne
enn1 kirjutas:Tegin endale pm samasuguse lahenduse, kuna mul tagaiste alla ei käi saab supaka kinnitada plekist vaheseina külge. Suusaluugi kohale lõikasin augu. Supakas istub täpselt käetoe taga, see krõpsuga riie varjab ta ilusti ära. Tulemus sai heli mõttes isegi parem kui lootsin, pagass ise moodustab väga hea kõlakasti ja samas ruumi kaotus on minimaalne
Leidsin selle auto ühest mitte eesti müügiportaalist, nüüd viskan ka kasti välja. Kas supaka ees olev sein/kate on ka ise tehtud või plekile peale pandud?
I like to live in my OWN WORLD ! ***** the regular life...I have my own La-la-land!
Ei peaks olema"freeair", pagass ise moodustab ju nn.kinnise kõlakasti. Ise panin 12" tavalise 500W supaka. Pagassi ruumala ei ole sellise supaka jaoks kindlasti ideaalne, aga tulemus on täiesti rahuldav
Pagass on kindlasti liiga suur tavalise supaka jaoks. Võta lahti oma supaka juhend, seal on kirjas kui suur kast on soovituslik Sellise lahendusega on ikkagi vaja freeair supakat. Ma usun, et kui sa freeairi ei kasuta, siis helikvaliteet, bass ja kõik muu on allapoole arvestust!!!
Günther kirjutas:Pagass on kindlasti liiga suur tavalise supaka jaoks. Võta lahti oma supaka juhend, seal on kirjas kui suur kast on soovituslik Sellise lahendusega on ikkagi vaja freeair supakat. Ma usun, et kui sa freeairi ei kasuta, siis helikvaliteet, bass ja kõik muu on allapoole arvestust!!!
Ma panin kiiruga sinna nüüd Alpine E-type, 12", 800W peal kirjas, aga nüüd peab ta ju veel paika timmima, kõik need nupukesed üle kruvima, mis võimul küljes!
I like to live in my OWN WORLD ! ***** the regular life...I have my own La-la-land!
Teooria on üks asi, praktika ja kõrvaga kuuldav tulemus midagi muud Ise olen küll rahul. PS. Pean lugu tasakaalus helipildist, ei tahagi, et tümakas püksid jalast, või autol numbri küljest lööks
Günther kirjutas:Pagass on kindlasti liiga suur tavalise supaka jaoks. Võta lahti oma supaka juhend, seal on kirjas kui suur kast on soovituslik Sellise lahendusega on ikkagi vaja freeair supakat. Ma usun, et kui sa freeairi ei kasuta, siis helikvaliteet, bass ja kõik muu on allapoole arvestust!!!
Täiesti õige jutt. Kindlasti on vaja freeair subwoofrit. Kuigi bagass moodustab jah kõlakasti, siis jääb see tavalise kõlakasti jaoks mõeldud elemendile liiga suureks ja ei avalda piisavat vasturõhku. Tulemuseks on ebatäpne esitus, oluliselt väiksem helirõhk kui see sama element kastis suudaks ja asja eluiga jääb tunduvalt lühemaks, sest amplituud läheb ebapiisava vasturõhu tõttu liiga suureks.
Eks suvaline element kindlasti midagi mängib, aga totaalselt valesti. Ja üleüldse on iga subwoofri puhul vaja ikka tehaseandmeid vaadata, mitte suvalisse linnupuuri see panna. Heli kvaliteedi poolest on kinnises kastis subwoofer vaieldamatult kõige parem. Kui eesmärk on aga maksimaalne helirõhk ja tümakas siis pigem invertertoruga kast. Freeair lahendus on hea selles osas, et saab odavalt hakkama ja võtab kõige vähem ruumi. Samas on ka tulemus kõige kehvem. Üks miinus freeair'i puhul on veel, et autos muusikat kuulates hakkab bagassi osa väljas nõmedaid hääli tegema ja jätab nõmeda odava mulje autost. Eriti veel kui bagasniku tihendid ei ole enam esimeses nooruses ja sõiduki number kehvasti kinnitatud.
Endal freeair sub olemas, enne oli koos kastiga, kuid pidin välja viskama autost, kuna lapsevanker mahtus täpselt taha ära, kuid kui lihtsalt sinna kruvida, siis mahuvad ehk kõik ära kui see süsteem iseenesest toimib et suusaluugi ette kruvida see.
marko9bbb kirjutas:Endal freeair sub olemas, ...kui see süsteem iseenesest toimib et suusaluugi ette kruvida see.
No toimib ikka kui õige element olemas ja ka selle õigesti paigaldad. Idee on see, et bagasiruum peaks moodustama enam-vähem kinnise kasti selle elemendi jaoks. Ehk siis suusaluugi avausse pead selle paigutama nii, et auk oleks täpne ja elemendi ümbert ei käiks õhku läbi. Ka teised avaused tuleks ära tihendada. Eks kui subwoofri oled paika saanud ja käima paned, siis kõvemal kuulamisel kohe saad aru, mis osad plärtsuma ja lisahelisid tekitama hakkavad ja kui heas korras on bagasniku tihend.
Esimese posti pildil on "kastike" selle pärast et see seinast veidi eemale tuua. Muidu hakkab woofer vastu käima kuskile vb. Sees on käetugi ka, millele tuleb mingi vastus leiutada kui suusaluuk ära võtta. Sest muidu kui käetoe üles paned ja autos keskel keegi istub taga, siis vajutab selle käetoe elementi.
Väga paljud on oma freeair lahenduse väheke valesti teinud ja selletõttu ei ole tulemas olnud kõige parem. Freeairi puhul peab kindlasti olema freeair element sest see on ehitatud väheke jäigemalt ja ei ole eeldatud, et on olemas kastisisene rõhk mis toimib nö vedruna koonuse liikumisel sisse ja välja. Teiseks vaheseina kuhu woofer on kinnitatud ja salongi vahel ei tohi olla võimalust õhu liikumiseks ehk peab olema õhukindel. Tegelikult kvaliteedi poolelt freeair ei ole sugugi nii kehva aga helirõhku välja võluda on keerulisem.
Kui ~30l kaotus ei morjenda ja head heli tahad, siis soovitaks siiski kinnist kasti elemendile taha. Ise tegin sellise lahenduse: https://picasaweb.google.com/siim138/Su ... X22Install#
paremat lahendust e39 sedaani vist väga ei ole ka. Kui ruumi vaja või midagi suuslaluugi ava kaudu vedada vaja, siis sellise pisikese kasti ja ühe juhtmepaari lahtiühendus võtab aega alla ühe minuti. Käetugi võib ka vabalt kinni olla ning inimenei sinna vastu oma selga toetada, meelaga sai selline suurem õhuvahe sinna jätta, muidugi kui käetugi kinni, siis bassi väga ei ole ning ei maksa vol. nuppu väga peale laiatada.
siim .j kirjutas:Kui ~30l kaotus ei morjenda ja head heli tahad, siis soovitaks siiski kinnist kasti elemendile taha. Ise tegin sellise lahenduse: https://picasaweb.google.com/siim138/Su ... X22Install#
paremat lahendust e39 sedaani vist väga ei ole ka. Kui ruumi vaja või midagi suuslaluugi ava kaudu vedada vaja, siis sellise pisikese kasti ja ühe juhtmepaari lahtiühendus võtab aega alla ühe minuti. Käetugi võib ka vabalt kinni olla ning inimenei sinna vastu oma selga toetada, meelaga sai selline suurem õhuvahe sinna jätta, muidugi kui käetugi kinni, siis bassi väga ei ole ning ei maksa vol. nuppu väga peale laiatada.
Väga omapärane lahendus jällegi, aga väga läbimõeldud! Mu õige kast jäi tänu sellele välja, et ruumi pagassi jäi vähevõitu. Aga kui jälle see tunne, et vaheldust vaja, siis mõtlen vanale kastile sellise pikenduse külge!
I like to live in my OWN WORLD ! ***** the regular life...I have my own La-la-land!
Pagasiruumist te õhukindlat asja nagunii ei saa. Kuna ta on juba tehtud sellise ehitusega, et see ei oleks õhutihe.
Kui eemaldate tagumise bamperi, siis leiate sealt:
Ja ka tagumine aknalaud pole teab mis õhutihe. Kõik on selleks, et autos saaks ka inimlikult uksi kinni tõmmata. Vastasel juhul tekib seal natukese suurem õhurõhk.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!