k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
- ---ardo---
- Huviline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 15.06.2008 21:25 29
- Asukoht: Haapsalu
k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
tere sai käidud oma e46 diagnostikas välja tuli selline viga et kas see ei tööta või on pistikust lahti täpselmat sooviks saada tead kuidas ma saaks kontrollida käepäraste vahentitega kas korras või ei ja kui ei ole siis pidi saama kergelt korda kui joodad takisti vahele aga neid ka erinevaid takisteid milline sobiks
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
2 oomine takisti läheb bmw airbagi süsteemi.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
Kas see pilt on tehtud konkreetse auto akujuhtmest-klemmist?
Sellisel juhul on akuklemm laiali plahvatanud.
Sellisel juhul on akuklemm laiali plahvatanud.
tel. 51 949 859
- ---ardo---
- Huviline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 15.06.2008 21:25 29
- Asukoht: Haapsalu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
võtsin selle küljest ära laiali ei olenud ta küll tulnud. 2 oomine takisti aga kuidas selle peaks jootma sinna vahele
- ---ardo---
- Huviline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 15.06.2008 21:25 29
- Asukoht: Haapsalu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
2oomine takisti küll aga neid veel oma korda kui võimsaid
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
No pane natuke kogukam 2 Ohm ,mul sama jama juba aastaid,esinduses öeldi ,et juhe ei saa hästi kontakti.Võtsin laiali,ei midagi ,nagu uus.Airbagi tuli läheb siis põlema kui auto jätta päikese kätte,talvel ja jahedaga ok.Suvel peab pidevalt arvutiga airbagi ja turvavöö tulesid kustutama.
Takisti jootmist ei ole proovinud,muideks saksa foorumis ka juttu sellest,näib,et tüüpviga.
Takisti jootmist ei ole proovinud,muideks saksa foorumis ka juttu sellest,näib,et tüüpviga.
- ---ardo---
- Huviline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 15.06.2008 21:25 29
- Asukoht: Haapsalu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
käisin ka diagnostis mul tuli välja et see kõrvalistuja airbagi andur istme seest läbi see sain nullidag aga et tuli kustu läheks ei saa kuna aku juhtme küljes olev airbagi mingi juhe see kas läbi või lahtine selle pärast ka airbagi tuli põleb armatuuris.mul olemas nüüd 2 oomine takisti aga kuhu täpsemalt selle jootma peaks
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
Siis 2 viga,isme sees andur ja aku klemmi küljes olev airbagi juhe?Pakuks,et takisti siis isme juhtmetele,et ära petta süsteem nagu oleks istmematt korras.
- ---ardo---
- Huviline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 15.06.2008 21:25 29
- Asukoht: Haapsalu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
eiei öeldi kindla sõndag et istme ta saab arvutiga kustudada aga seda aku juhet seda ei saa sinna peab takisti vahele jootma
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
Tegelt selle kaassõitja tuvastuse anduri mahakodeerimine ei pruugi iga masinaga õnnestuda. Vähemalt mul pole kõigil masinatel õnnestunud seda teha. Sel juhul tuleks kas andur vahetada või paigaldada anduri ja dioodi kombinatsioon.
Airbag'i aju petmisel on aga oluline, et iste oleks alati "hõivatud". Kui panna vale takistusega komponent, siis airbag'i tuli võib kustuda küll, kuid istme olek võib olla ka "mitte hõivatud". Avarii korral selline vale olukord võib kaasõitjale saatuslikuks saada airbag'ide mitteavanemisel.
See peaks olema turvaline möödapääs kaassõitja tuvastuse anduri vahetamisest. Diag. seadmega tuleks muidugi veenduda, et kaassõitja iste on alati "hõivatud" olenemata, kas keegi istub seal või mitte.
Airbag'i aju petmisel on aga oluline, et iste oleks alati "hõivatud". Kui panna vale takistusega komponent, siis airbag'i tuli võib kustuda küll, kuid istme olek võib olla ka "mitte hõivatud". Avarii korral selline vale olukord võib kaasõitjale saatuslikuks saada airbag'ide mitteavanemisel.
See peaks olema turvaline möödapääs kaassõitja tuvastuse anduri vahetamisest. Diag. seadmega tuleks muidugi veenduda, et kaassõitja iste on alati "hõivatud" olenemata, kas keegi istub seal või mitte.
---ardo--- kirjutas:eiei öeldi kindla sõndag et istme ta saab arvutiga kustudada aga seda aku juhet seda ei saa sinna peab takisti vahele jootma
tel. 51 949 859
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
See on paistab küll oma töö ära teinud BST---ardo--- kirjutas:võtsin selle küljest ära laiali ei olenud ta küll tulnud
Sest niisama ei saagi teda küljest ära võtta, kui laeng pole plahvatanud Või noh saab aga kuidas mõtled teda tagasi panna,et jääks piisavalt tihedalt, et gaasilang niisama minema ei pane?
Ja kui tahad asja uuesti tööle saada, otsi mõni lammar, kes selle akuklemmi on nõus umbes 50 cm jupina juhtme küljest ära lõikama.
- ---ardo---
- Huviline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 15.06.2008 21:25 29
- Asukoht: Haapsalu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
jumala vale skeem mul pole mingit selist koonustki seal nagu piltil ja tuli suht raskelt otsast ära
- ---ardo---
- Huviline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 15.06.2008 21:25 29
- Asukoht: Haapsalu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
" onclick="window.open(this.href);return false; siin väike õpetus kah
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: k:e46 airbagi juhe koos akujuhtmega
Mis sul siin vale skeem on?
See pole mingi täppis CAD joonis, vaid süsteemi toimimise põhimtteskeem
Ja kui hoolikalt vaatad, siis on see klemmi terminali minev ots ikka natuke koonuses
Muideks BMW tehas sellist lahendust ette ei näe, et panna lihtsalt uus pürotehniline terminal, vaid müüb seda koos juhtmejupiga. Nii et soovitan lammarist koos juhtmega võtta, mitte otsast keerata nagu videos.
See pole mingi täppis CAD joonis, vaid süsteemi toimimise põhimtteskeem
Ja kui hoolikalt vaatad, siis on see klemmi terminali minev ots ikka natuke koonuses
Muideks BMW tehas sellist lahendust ette ei näe, et panna lihtsalt uus pürotehniline terminal, vaid müüb seda koos juhtmejupiga. Nii et soovitan lammarist koos juhtmega võtta, mitte otsast keerata nagu videos.