e30 83 m20 2,0 õlisurve tuli soojalt??????

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

e30 83 m20 2,0 õlisurve tuli soojalt??????

Postitus Postitas ciccero »

Vastav isendi õlituli soojalt hakkab põlema(õli normis ning ei paista tökat ka olevat) :'( külmalt on ok. õlivahetus oli kunagi sügise alguses või nii...ca 5000 km tagasi. sees on valvoline mineraal.
Auto siis talvel seisis väga pikalt ning kui sõitma hakkasin siis oli sama jama...andsin siis meeletult talda a-la 15 sek umbes ning siis oli ok...igapäev sai mootor soojaks jne ning 3 nädalat seda jama ei olnud. auto seisis jälle 1 nädal ning jama tagasi....enam ei julge talda ka anda. eelmisel omanikul oli ka jantinud jne....aga kripeldab see et soojamootoriga see jant. vahet pole mis pöörded on ikka põleb. Andur jebib? saaled? õlipump? õlivõttur s*tta täis?
56 328 438
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

nuh keegi midagi tarka oskab öelda selle segase juttupeale või? :P
56 328 438
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Hirmul on tihti suured silmad. Ja bmw õlirõhuandur pole ka teab-mis töökindel asi.

Eks tuleb kuumalt manomeetriga ära mõõta. Tühikäigul peab olema vähemalt 0,5 ja 4000 rpm vähemalt 3.0 bar. Alla selle on remont.

Õliandur lülitub ise 0,4 bar pealt. Kui natuke vilgub ja manomeetriga korras on, siis pole katki midagi - põhjus võib olla vabalt liiga madalates tühikäigupööretes.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

tühikäik sellle tühikäigu...mmm...ee...mingi julla on selle pärast on 1000 rpm soojalt. aga vajutan gaasi siis pööretetõustes ei põle....ning kui jõuab kuhugi näiteks 4500 rpm on vaikus ja nii kui langema hakkab siis on meil armatuuris f*cking punane tuli :( teah jumala juhet loobib kokku. väideti et näiteks õlisees liigapalju kondentsi jne ning omadused muutunud ja läheb keema jne. Õlivarrast raputad nii vaikselt siis tuleb paar tilka. või siis ehk õlivahetus äkki muudab asja paremaks...ehk? ausaltöeldes pole seda aega nii et mootorit laiali kiskuda.

Proovin manomeetriga ära aga seni nõuandeid ja näpunäited oodatud :D
56 328 438
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

nuh ootan näpunäiteid jne ennem kui lähen kohta kus internet tundmatu ja arvuti mingi imeelukas :P
56 328 438
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

andur maksab a´la kuni 100 eeku. proovi
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

No nii asi lahendatud. tuli lihtsalt juhe ra puhastada ja kummilutt ka mis anduri otsa läks ning isoleeriga katkised kohad üle käia ning asi korras :D
56 328 438
Vasta