E34/M50 keemise probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Niih, vahepeal olen jõudnud oma loogikaga järeldusele, et pump see olla ei saa, kuna kui õhutamise ajal gaasi anda, siis moodustub õhutusavast purskkaev.
Südamest vaikselt loodan, et asi pole plokikaanes.
Esmasp, kui lõpuks jälle aega saan, ajan auto nina taevapoole ja proovin veel õhutamisega.
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

vahepeal kasutaksin võimalust ja tänaksin Truumu't kiire ja kvaliteetse töö eest :)

nagu mainitud lahendas minu probleemi termostaadi vahetus. Eile sai haapsalus ära käidud ja ei mingeid keemise jälgi ei olnud.. :)
I had a life once. Then I bought a BMW
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Niih, sai jamatud täna jälle autoga natuke.
kohapeal seistes ei olnud suurt midagi, venis päris pikalt, et üldse 12 asendisse läheks temp seier.
seal ta püsis ka, aga pikapeale nagu liikus väheke edasi juba.
Huvitav kas see on loomulik, arvestades praegust ilma ja seda, et auto seisis.

Olen kuskilt kuulnud, et kui kaan kõver on siis peaks tagant valget tulema.
Kuipalju seda tulema peaks sealt?
Pragu nagu tuleb midagi, aga mitte mingit pikka jutti vaid natukene ja see hajub ka kohe ära.

Linnas ükspäev jäi silma kuidas üks E34 tagant ikka tõsiselt valget välja ajas (nii paar meetrit oliseda juba). See naguke annab lootust veel, et ehk ikka ei ole asi kaanes.
hiinlane
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 03.06.2005 19:20 33

Postitus Postitas hiinlane »

...ei hakanud kah uut teemat alustama.
Probleem sarnane - jahutusvedelik kaob. Õli puhas, jahutusvedelik puhas, jahutusvedeliku voolikud suht tugeva surve all. Summutist märkimisväärset auru ei tule. Kuna välist leket ei avastanud ja peale pikemat seismist käivitades mootor "pudistas" ca. 5-10 sekundit (üks silinder tagant ära), sai kontrolliks küünlad pealt ära kruvitud. Ja seal ta oli - kolmandas silindris paistis kolvi peal vedelikku. Vati tupsuga "proovi" võttes sai kuri kahtlus tõeks...jahutusvedelik :cry: Küünal ise oli märg, kuid puhas. Teised silindrid korras.
Äkki keegi oskab lohutada - kui hull asi on. Seda muidugi niimoodi raske öelda, aga ehk on võimalik enne mootori laialilõhkumist mingi diagnoosi panna. Mitte ei tahaks astuda nende isikute klubisse, kes autot selliste vigadega korraliku pähe maha üritavad parseldada. Aga kui diagnoos ikkagi väga kehv on, siis saab vähemalt kaaluda oma närvide säästmiseks ausa ülestunnistusega ja vastava hinnaga auto ära müüa :(
autoks: 525 92. 24v.
truumu

Postitus Postitas truumu »

2 varianti:
1. müüki
2. moto lahti, siis kindel mis toimub
Vasta