PROBLEEM DIFFRIGA!!!!
PROBLEEM DIFFRIGA!!!!
Soovitati pöörduda murega BMW klubisse.Mure nimelt selles ,et diffris imelik undamine.Õli olemas,kuskilt ei leki,poolassid ja silla puksid vahetatud.Milles asi ja kas on seda probleemi võimalik ka omalkäel kõrvaldada
Tänud igale abimehele
Tänud igale abimehele
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Sniper[/i]
Mure nimelt selles ,et diffris imelik undamine.[/quote]
oled kindel, et undab differ?
lase mõnel meistrimehel (nt. eiki) tagasild üle vaadata. saad asjatundlikku soovitust.
kui difrit vahtama hakkad, siis otsusta enda jaoks, kus sa autot kõige enam kasutad: aeglasema ülekandega difrid sobivad pikemateks maanteesõitudeks, kiiremad vastavalt äkilisemale jalale mõeldud. ja soovitus oleks hankida piiratud libisemisega differ.
Mure nimelt selles ,et diffris imelik undamine.[/quote]
oled kindel, et undab differ?
lase mõnel meistrimehel (nt. eiki) tagasild üle vaadata. saad asjatundlikku soovitust.
kui difrit vahtama hakkad, siis otsusta enda jaoks, kus sa autot kõige enam kasutad: aeglasema ülekandega difrid sobivad pikemateks maanteesõitudeks, kiiremad vastavalt äkilisemale jalale mõeldud. ja soovitus oleks hankida piiratud libisemisega differ.
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
kui difrit vahtama hakkad, siis otsusta enda jaoks, kus sa autot kõige enam kasutad: aeglasema ülekandega difrid sobivad pikemateks maanteesõitudeks, kiiremad vastavalt äkilisemale jalale mõeldud. [/quote]
Vastupidi ikka, aeglasem linna ja kiirem maanteele. Kiiremaga saab teoreetiliselt ka suurema tippkiiruse, iseasi kas su auto mootor nii palju jõuab.
kui difrit vahtama hakkad, siis otsusta enda jaoks, kus sa autot kõige enam kasutad: aeglasema ülekandega difrid sobivad pikemateks maanteesõitudeks, kiiremad vastavalt äkilisemale jalale mõeldud. [/quote]
Vastupidi ikka, aeglasem linna ja kiirem maanteele. Kiiremaga saab teoreetiliselt ka suurema tippkiiruse, iseasi kas su auto mootor nii palju jõuab.
Mix undab ? üks põhjus on kulunud nuudi simmer mis väljendub õlilekkega , ja kui differ on tühjaks lekkind nakkub õlikülge liiva ja sodi mis satub laagrisse ja see hakkabgi tegema häält. Vanemate bemmide difrinuutide juurest on ikka õliniresid näha olnud , kui vaatad autoalla siis peaks näha olema poltkinnituse ümber kobaras nagu muda mis ongi õlikülge nakkunud liiv.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
hei...siin juttu diffritest nii et ei akka uut teemat tegema (loodan, et teema omanik ei pahanda) ...kysimus, et mida moodi vaadata ja aru saada difrite ylekande numbritest 4.11, 4.21 etc...st kumb näiteks kiirem ja kumb aeglasem jms...abiks oleks ka selgitus piiratud libisemisega difrite kohta...tnx!
´17 4Drive
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
[quote][i]Algselt postitas McRicco[/i]
hei...siin juttu diffritest nii et ei akka uut teemat tegema (loodan, et teema omanik ei pahanda) ...kysimus, et mida moodi vaadata ja aru saada difrite ylekande numbritest 4.11, 4.21 etc...st kumb näiteks kiirem ja kumb aeglasem jms...abiks oleks ka selgitus piiratud libisemisega difrite kohta...tnx! [/quote]
Ülekande number näiteks 4.00 tähendab jämedalt seletades, et kui kardaan teeb ühe tiiru siis diffrist väljuvatel pooltelgedel tehakse 0,25 tiiru. Ehk siis mida väiksem on ülekande number seda suurem on teoreetiliselt auto tippkiirus, sellega kaasnevad "pikad käigud" ja tuimem minek.
Piiratud libisemisega differ - jämedalt seletades mõlemad rattad veavad. Tavasõidul sellest suurt tolku pole, küll aga ringrajal kus järskudes kurvides kui sisemine ratas on kehvema pidamisega veab ka välimine ratas.
Veidi segane jutt aga kiiruga ei osanud lihtsamalt kirjeldada. Täpsemaid skeemidega seletusi mõlemale küsimusele leiad netist kuhjaga. [/quote]
[quote][i]Algselt postitas McRicco[/i]
hei...siin juttu diffritest nii et ei akka uut teemat tegema (loodan, et teema omanik ei pahanda) ...kysimus, et mida moodi vaadata ja aru saada difrite ylekande numbritest 4.11, 4.21 etc...st kumb näiteks kiirem ja kumb aeglasem jms...abiks oleks ka selgitus piiratud libisemisega difrite kohta...tnx! [/quote]
Ülekande number näiteks 4.00 tähendab jämedalt seletades, et kui kardaan teeb ühe tiiru siis diffrist väljuvatel pooltelgedel tehakse 0,25 tiiru. Ehk siis mida väiksem on ülekande number seda suurem on teoreetiliselt auto tippkiirus, sellega kaasnevad "pikad käigud" ja tuimem minek.
Piiratud libisemisega differ - jämedalt seletades mõlemad rattad veavad. Tavasõidul sellest suurt tolku pole, küll aga ringrajal kus järskudes kurvides kui sisemine ratas on kehvema pidamisega veab ka välimine ratas.
Veidi segane jutt aga kiiruga ei osanud lihtsamalt kirjeldada. Täpsemaid skeemidega seletusi mõlemale küsimusele leiad netist kuhjaga. [/quote]
Tere
[quote][i]Algselt postitas McRicco[/i]
..st, on kuskile ylekande suurus märgitud? [/quote]
Otsi natukene ka varem vesteldud teemades. Sellest on päris palju juttu olnud. Näiteks on kunagi olnud teema "Küsimus diffri kohta", kus juba teises postituses on vastus Sinu küsimusele.
Lühidalt: Seal peaks üks plekist lipakas küljes olema...
jJanno
[quote][i]Algselt postitas McRicco[/i]
..st, on kuskile ylekande suurus märgitud? [/quote]
Otsi natukene ka varem vesteldud teemades. Sellest on päris palju juttu olnud. Näiteks on kunagi olnud teema "Küsimus diffri kohta", kus juba teises postituses on vastus Sinu küsimusele.
Lühidalt: Seal peaks üks plekist lipakas küljes olema...
jJanno