Turbodiisli tuuning.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Turbodiisli tuuning.

Postitus Postitas acid »

Mult küsis üks tuttav kas tasub ja kas on kasu sellisest tuuningist,kas auto hakkab siis kütet ka rohkem neelama jne,kahjuks ei osanud ma mõhkugi öelda.kas kellelgi on kogemusi või oskaks veits selle asja kohta paar õpetussõna öelda.pakutav tuuning siis http://www.topparts.ee/index.php/turbodiisli_tuning adressilt
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Väidetavalt täitsa töötav asi. Põhiliseks klientuuriks erinevad autoesindused, kes niiviisi oma diisleid järgi aitavad. Tulevat kliendile igati soodsam kui võimsamat mootorit ostma hakata.
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Nu-jah,piisab ka sellest kui pumbast peale lüüa!Saab ka siis auto "liikuma" ja ikka odavamalt :mrgreen:
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

ristot kirjutas:Nu-jah,piisab ka sellest kui pumbast peale lüüa!Saab ka siis auto "liikuma" ja ikka odavamalt :mrgreen:
Siis sul kohe hakkab tagant musta tossu ka välja taguma.
Ei tea kuidas selline tuunimine kütuse tarbimisele mõjub??
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Kui mõõdukalt peale lüüa siis ei tossa midagi.Kütuse kulu????Kõik oleneb ikka sellest palju peale keerad!Mul enda omal veel tehase plomm peal,aga plaan see sealt mine lüüa.Arvan,et ei kaota kütuse kulus eriti,pigem võidan kiirenduses :D !
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Seal pannakse etteannet võrdeliselt boosti tõstmisega
ega see mehed mingi vana 524d pann pole, kus keerame suure kruvikaga "äkilisemaks", niiet must tomu tagant lendab

seal käivad autod vastavad samadele saastanormidele, mis enne.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

ristot kirjutas:Kui mõõdukalt peale lüüa siis ei tossa midagi.Kütuse kulu????Kõik oleneb ikka sellest palju peale keerad!Mul enda omal veel tehase plomm peal,aga plaan see sealt mine lüüa.Arvan,et ei kaota kütuse kulus eriti,pigem võidan kiirenduses :D !
Ära pläma aja ristot!!!
Aare äkki oskad öelda ka seda kas need kallid vidinad ka töökindlad on,ja kui peakski see vidin ära surema kas siis on lihtsalt võimsus kadunud või istud metsavahel ja ootad treilat.
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Elektroonika koha pealt olen vait. Samas juhub sellel mudelil elektroonika mehaanikat. Siin oman pikaajalisi kogemusi, et VÄGA SUURESTI on mootori tegelik võimsus sõltuvuses pihustite kvaliteedist, õidetest pihutiotstest (läbilaskevõimest), pimba süütenurgast ja seadistunurgast. Lisades sinna juurde klapipilud, surveastme -. sõbrad kallikesed. Kui kõik eelnev on ideaalis siis ehk asuda lisanänniga mässama.
Uskuge . siis on kogemustega tegemist.

P.S. Iga paiagaldatud uus ots ei täehenda veel ideaalset tööd!!!!
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

selle tuuningu vidinaga ajab musta nii mis kole(kui pedaal põhja vajutada). Üks ostis alptomist oma 2004.a. Vojagerile. Vanaisa jutt on õige!!!
F01 :)
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Ailer kirjutas:selle tuuningu vidinaga ajab musta nii mis kole(kui pedaal põhja vajutada). Üks ostis alptomist oma 2004.a. Vojagerile. Vanaisa jutt on õige!!!
Musta ei tahaks küll näha.Kui sa ikka kindel oled et just selle vidina pärast siis vast jääb küll ostmata.eks peab kuti saatma kuskile karlasse või joe garaasi äkki need tegelased oskavad midagi tarka oelda,kuigi karla vist ise ka paigaldab neid vidinaid ja sealt tuleb siis toote kiitmine reklaami eesmärgil julgeks arvata.
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

olen küll kindel, tal on see pandud eraldi nupu alla, et saab sisse lülitada kui vaja. Muidugi minekuvahe on ikka kõva.
F01 :)
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

Omal on kogemus olemas selle diislivärgiga. Oli kunagi Toyota Corolla. Mootor oli kohvi ja minek olematu. Selleks sai siis pumbast peale keeratud, et normaalne tühikäik tuleks ja minekut oleks kah natuke. Minul nagu kütusekulu ei tõusnud, kuid musta tuli ja palju tuli. BMW pealt jällegi kogemus, et kui keegi soovib köredamat minekut, siis saab seda teha nuka varasemaks keeramisega ning ka süütenurga varasemaks keeramisega. Kui nukk varasemaks keerata, siis masin läheb erksamaks, kuid tekib efekt, et keerad nuka väljalaseke kollektoriga paigast ära. Ei ole enam sünkroonis. Tulemuseks hea minek alguses, kuid kui pikalt kiirendada, siis hakkavad tühjad kohad sisse tekkima, sest summuti kogub gaase täis. Mehed saage aru, et diisel on diisel ja sellega ei rallitata. Kui kellelgi on soovi ergast diislit soetada, siis võtku omale 525TDs. Minu 524TD on minujaoks piisavalt kärme. Ja muidugi ega ei ole ju masinal mingisugust võimu kui mootor kohvi, pihuistid korrast ära või pump korrast ära. Ja ärge turbot unustage. Mina ostsin oma amsina ja siis minul turbo ei töötanud, kuid kuna olin harjunud corollaga, siis alguses tundus, et asi normis, kuid kui hakkasin saksast koju tulema, siis sain aru et turbo ei tööta.
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Mind ei huvita kuidas ja mida keerata,vaid seade mille lingi ülevalpool ära tõin.inimene ostis auto,kuid kahjuks oma süü tõttu eksis mootoriga ja ostis lahjema kui plaanis oli.aga kui see vidin vahele panna siis oleksid kilovatid pea samad kui sellel mis plaanis osta oli ja huvitab teda ka see et asi ei hakkaks hullult rohkem kütust neelama ega suitsema.ega ta taha sellega hakata rallit sõitma aga see praegune mootor on lihtsalt kole lahja.
See kes räägib süütenurkade muutmistest jms.ei saa aru või ei lugenud teemat läbi,need nõksud hetkel ei huvita.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Mingu Top-Partsi, öelgu, et kui hakkab tahmama, toon tagasi. Asi mott. Kuna nende müük pidi päris hästi minema, siis ise küll ei usu, et midagi eriliselt nigelat seal oleks.
patrik
Huviline
Postitusi: 4594
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

inimene ostis auto,kuid kahjuks oma süü tõttu eksis mootoriga ja ostis lahjema kui plaanis oli.
tänase päeva lause
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

Pilt

Lisavõimsus / jõud
Standard 105 kW 260 nm
PSI 105 kW 260 nm

Ühendus BAWI PB200025LA
Kood PB200008
Hind 6300.00 kr

BMW 525TDS -le, ehk see vidin ei anna sellele konkreetsele masinale mitte essugi?
Vasta