Tere
Kas keegi on seda tööd ise teinud? Plaan see töö ise ära teha, aga igaks juhuks küsiks natuke nõu. Jutt käib järgnevast
Kas vana puksi saab õõtsa otsast nö tavalise 3 käpaga tõmmitsaga normaalselt maha või peab sinna spetstõmmitsa ehitama, mis keskelt ka toetaks? Kas uus puks läheb tõmmitsata peale, st käega surudes ja väänates, haamriga puuklopi abil koputades?
Uue puksi paigaldamisel panen õõtsa otsale ja puksile natuke määret (silikoonõli). Kronsteini poldid tõmban veermiku normaalolekus kinni. Peale installi lasen autol mõnda aega rahulikult seista, et määre kuivaks ja puks õigesse asendisse jääks. Kronsteini seest vahetan puksid torujuppide abil või lasen töökojas teha.
Ega midagi kahe silma vahele ei jäänud?
E30 esimese õõtshoova pukside vahetus
E30 esimese õõtshoova pukside vahetus
Sõidurõõm
Vanat puksi tervelt kätte ei saa. Ühesõnaga vahet pole millega tõmbad-lööd -sikutad. Uus puks kõigepealt kronsa sisse (õiges asendis!!) ja siis torujupi abil õõtsale otsa (ka õiges asendis!!). Veermiku normaalolek ei mängi vist rolli sest poltide kinni-lahtiolek ei mõjuta puksi asendit vähimalgi määral.
Vana puksi metallkesta saad kronsa seest kõige paremini kätte rauasae ja meisli-haamriga.
Vana puksi metallkesta saad kronsa seest kõige paremini kätte rauasae ja meisli-haamriga.
Mati @ 525`90
Kui ma vahetasin siis sai pealepanekul igasuguseid odavaid ja kallimaid määrdeid proovitud.Aga mitte ühega ei läind ilusti peale-toru ,kuvalda jne. -kõik see mees oli kohal.Siis läks väääga kergelt peale ,kui sai kasutatud tavalist vedelseepi.
Aga vanal sae keskmine kest katki-kas või mõlemalt poolt,siis parem ära sikutada .
Õnne.
Aga vanal sae keskmine kest katki-kas või mõlemalt poolt,siis parem ära sikutada .
Õnne.
MOTT
Kas mitte ei ole oluline see, et õõtsa poldid tõmbad lõplikult kinni siis, kui auto ratastel??? Vastasel juhul pidi hakkama puksi kuidagi imelikult väänama .... Või puksi kronsteini puhul pole see oluline ja see kehtib ainult sarniiridele (pikale ja lühikesele)???Mati_H kirjutas:Veermiku normaalolek ei mängi vist rolli sest poltide kinni-lahtiolek ei mõjuta puksi asendit vähimalgi määral.
Keegi teadjam võiks tõe päevavalgele tuua...
BMW juhend käsib kasutada spetsmääret, mis teatud aja pärast ära kuivab. Lükkad puksi otsa, tõmbad kronsteini poldid kinni ja lased autol tunnikese seista ratastel (vedelseepi kasutades võiks ca päevaks auto seisma jätta). Selle ajaga võtab puks õige asendi ja määre kaotab töövõime. Kui puks valesse asendisse jääb, siis sureb kiirelt.
Igal juhul sain targemaks -- maha saamine nõuab vaeva, peale läheb vedelseebiga. Õigetest asenditest olen teadlik.
Igal juhul sain targemaks -- maha saamine nõuab vaeva, peale läheb vedelseebiga. Õigetest asenditest olen teadlik.
Sõidurõõm