E36 värin pidurdamisel
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
E36 värin pidurdamisel
Probleem siis selline, et pidurdamisel hakkab rool päris korralikult värisema peos. Sõites ei värise ehk siis peaks kummid korras olema.
Kiskusin nädalavahetus esimesed rattad alt ära - kettad nagu sirged veerevad vabalt, klotse ka üle poole järgi. Puhastasin ka kettad roostest abi ei mingit.
Kas asi võib olla ABS-is, tuli süttib süüte sissekeeramisel küll aga pidurdamisel ei sütti - siis nagu ABS ka korras.
Ehk keegi oskab midagi selle kohta õelda, ausalt öeldes hakkab nagu närvidele see väristamine juba käima
Kiskusin nädalavahetus esimesed rattad alt ära - kettad nagu sirged veerevad vabalt, klotse ka üle poole järgi. Puhastasin ka kettad roostest abi ei mingit.
Kas asi võib olla ABS-is, tuli süttib süüte sissekeeramisel küll aga pidurdamisel ei sütti - siis nagu ABS ka korras.
Ehk keegi oskab midagi selle kohta õelda, ausalt öeldes hakkab nagu närvidele see väristamine juba käima
suure tõenäosusega on viga ketastes. Aga ka silladetaile ei saa välistada... Kui kulunud kuum ketas külma saab (nt vesi), siis võib kõveraks minna. Kui huupi ei taha kettaid vahetada, siis mingi seadmega peaks saama kindlaks teha, kas on kõver või mitte, treipingis ka on vast näha. Võimalus ka proovida kellegi teise kettaid alla...
Aga mõõda ära kõigepealt ketaste paksus, äkki on nii või naa aeg uuteks ketasteks . Uus vent ketas ees peaks olema 22 mm ja kulumispiir 20 mm minuteada.
Aga mõõda ära kõigepealt ketaste paksus, äkki on nii või naa aeg uuteks ketasteks . Uus vent ketas ees peaks olema 22 mm ja kulumispiir 20 mm minuteada.
endal sama jama... pidurdamisel viimasel nädalal juba tohutult raputab... ebaturvaline juba sõita, aga ei taha kindel olemata siukest asja nagu kettavahetus küll ette võtta.
eelmine nädal sai käidud ja üks välimine arniir vahetatud... arvasin et äkki asi selles, paremaks nagu sai aga raputab ikka kõvasti. sillaregulli mees tagantjärgi krt ütles et tagumised arniirid ka läbi. kas tagumistest arniiridest võib selline vibratsioon tekkida? ise hästi ei usu, sest rappumine tundub olema seotud ratta pöörlemistihedusega ja sillal peale tagumiste arniiride ka kõik tipptopp.
ehk mõni tark mees loeb ette mis võivad põhjustada sellise vibratsiooni või kohta kus 99% öeldaks mis sillas viga?
eelmine nädal sai käidud ja üks välimine arniir vahetatud... arvasin et äkki asi selles, paremaks nagu sai aga raputab ikka kõvasti. sillaregulli mees tagantjärgi krt ütles et tagumised arniirid ka läbi. kas tagumistest arniiridest võib selline vibratsioon tekkida? ise hästi ei usu, sest rappumine tundub olema seotud ratta pöörlemistihedusega ja sillal peale tagumiste arniiride ka kõik tipptopp.
ehk mõni tark mees loeb ette mis võivad põhjustada sellise vibratsiooni või kohta kus 99% öeldaks mis sillas viga?
bmw 316i '93 (e36)
bmw 316i '89 (e30)
bmw 316i '89 (e30)
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Silladetailid peaks mul küll OK olema sai just UM-is sarniirid ja puksid vahetatud ka tagumised mis läbi olid, vahetamist vajavad veel mis ise avastasin kui ratas alt ära oli, et stabika varda otsad tuleks vahetada need paistsid sellised mineku peal olevat. Vaevalt, et see siis seda värinat tekitab.
Kui nüüd tõesti on ketas siis küll halvasti, olid teised veel päris uued silma järgi e. vähe kulunud ja ega uued just kõige odavam lõbu ka ei ole
Kui nüüd tõesti on ketas siis küll halvasti, olid teised veel päris uued silma järgi e. vähe kulunud ja ega uued just kõige odavam lõbu ka ei ole
ma tegelt nagu mõtlesin korralike ketaste hinda, mitte vahetuse keerulisust.priitv8 kirjutas:Mis seal kettavahetusel siis on? Samasugune kulumaterjal nagu piduriklotsidki ja vahetamine võtab 30min/ratas.markem kirjutas:... aga ei taha kindel olemata siukest asja nagu kettavahetus küll ette võtta.
bmw 316i '93 (e36)
bmw 316i '89 (e30)
bmw 316i '89 (e30)
Originaal Sinu autole (325) on ees 65/tk ja taga 50/tk.markem kirjutas:ma tegelt nagu mõtlesin korralike ketaste hinda, mitte vahetuse keerulisust.
Aga vahel on ka sel teemal kampaaniaid, ma näiteks vahetasin UM-is omal ajal kõik kettad/klotsid/vedelikud kampaania korras ~4000 krooniga, sisaldas nii tööd kui materjale. Muidu maksab 530 esimene ketas üksi 95.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Probleem on raudselt ketastes. Vahetasin ka hiljaaegu ära ja ei mõelnud üldse sellele, et kettad tuleb ka rahulikult sisse sõita. Nii saigi sõidetud mõnuga kõveraks- seega olen päris närvis
Itaalia b kettad olid, 500 eek/tk ja üllatavalt kergelt läksid.
Korra pinki ja asi korras! Järgmine kord targem. UM-is esimene ketas 929.83- veidi kallis küll.
Itaalia b kettad olid, 500 eek/tk ja üllatavalt kergelt läksid.
Korra pinki ja asi korras! Järgmine kord targem. UM-is esimene ketas 929.83- veidi kallis küll.
hetkel kehtib meil vist kroon kui ma ei eksipriitv8 kirjutas:Originaal Sinu autole (325) on ees 65/tk ja taga 50/tk.markem kirjutas:ma tegelt nagu mõtlesin korralike ketaste hinda, mitte vahetuse keerulisust.
Aga vahel on ka sel teemal kampaaniaid, ma näiteks vahetasin UM-is omal ajal kõik kettad/klotsid/vedelikud kampaania korras ~4000 krooniga, sisaldas nii tööd kui materjale. Muidu maksab 530 esimene ketas üksi 95.
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Nii siis, asi natuke edasi arenenud - ühendasin kontrolli mõttes ABS pistiku lahti ja värin kadus ja armatuuris süttis ka tuli mis eelnavalt ainult süütega ennast näitas.
Viga siis ABS-is aga miks ta siis mul enne pidurdamise ajal tuld ei näidanud ja mis võiksid olla järgmised variandid mida seal ABS-il nüüd vaadata ja kontrollida kodustes tingimustes?
Viga siis ABS-is aga miks ta siis mul enne pidurdamise ajal tuld ei näidanud ja mis võiksid olla järgmised variandid mida seal ABS-il nüüd vaadata ja kontrollida kodustes tingimustes?