mootoriõli kaob

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

mootoriõli kaob

Postitus Postitas bmwguru »

Valasin peale klapisääretihendite vahetust õli maks. tasemini, sõitsin u. kuu aega ning vaatasin päris tihti hommikuti õlitaset, koguaeg püsisis maksimumis - nii kaua kui ühelpäeaval läksin sõitma maanteele. Autot seisma pannes näitas kirja "Oelstand motor", järgmisel hommikul vaatasin õlitaset, ikka oli maksimum ning kirja ei näidanud ka enam. Sain sõita u. 2 päeva kui jälle ilmus armatuuri kiri, vaatasin siis hommikul jälle õlitaset ning tõepoolest oli tase väheke alla maksimumi, möödus siis veel 2 päeva ning õlitase on nüüd umbes min. ja maks. vahel.

Mis on selle auto tüüpvead kui õli kaob? Tundub siis, et antud juhul ei meeldi talle pikemad sõidud (kui mootoris rõhud suuremad ja õli vedelam). Auto on automaatkastiga ning eriti tallamist saanud ei ole (99% sõidetud E peal)
530d/E39/142kW/2000a
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Vaata alt tihendid ja vända otsa simmer üle, kui mootor alt õline on. Kui mootor kuiv siis järelikult läheb see õli summuti otsast välja, mis juba kurvem lugu.
E 34 M50B25
53 840 111
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

Olts kirjutas:Kui mootor kuiv siis järelikult läheb see õli summuti otsast välja, mis juba kurvem lugu.
aga kas siis ei peaks järsult gaasi vajutades tagant sinist tulema?
530d/E39/142kW/2000a
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Jah peaks küll, kui järsult kiirendad või mootoriga pidurdad ehk lased suurematelt pööretelt gaasi maha, käik sees. Kui asi väga jama siis peaks kohapeal mängides ka näha olema aga parem on kui keegi taga sõidab.
E 34 M50B25
53 840 111
Andrei8
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 07.06.2004 13:26 23
Asukoht: Tartu

525i

Postitus Postitas Andrei8 »

A24-s on pakutud et, :" Ei ole spetsialist, aga esmalt kahtlustaks klapisääretihendeid ja seejärel kolvirõngaid."

Klapisääretihnid,Mootori pearemont.st plokikaan maha jne.kuni 1000O EEK,kui kaua sõita läheb kat õhtale ,KOGEMUSEST!!!EDU

Kuid kas see remont tõesti nii kallis on siis selles kahtleks aga vägagi tõenäoline.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

möödus siis veel 2 päeva ning õlitase on nüüd umbes min. ja maks. vahel.
õige õlitase peabki nii olema
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Enamikel BMW mudelitel on müügil erineva paksusega kaanetihenid, selleks puhuks, et kui kaant tuleb lihvida, saaks taastada originaalsurveastme.

Kulunud mootoril on vana tõde, et kui surveastet kergitad, kasvab õlikulu omajagu, kuna surve hakkab karterisse läbi lööma.

Kui võtad tuulutuse voolikud lahti, siis on need tõenäoliselt õli täis.

Lihtsalt üks võimalik versioon - et kaanel oli enne paks tihend, nüüd pandi õhuke.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
naips
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 07.03.2005 17:37 30

Postitus Postitas naips »

Mis õli kasutad.(ennem kui mootorit torkima hakkad proovi õli lisandit).
328 M52
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Re: 525i

Postitus Postitas bmwguru »

Andrei8 kirjutas:A24-s on pakutud et, :" Ei ole spetsialist, aga esmalt kahtlustaks klapisääretihendeid ja seejärel kolvirõngaid."

Klapisääretihnid,Mootori pearemont.st plokikaan maha jne.kuni 1000O EEK,kui kaua sõita läheb kat õhtale ,KOGEMUSEST!!!EDU
nagu esimeses postituses mainisin sai klapisääretihendit just vahetatud ning lootsin, et peale seda jääb õlikadu ära.

Kati pärast pole vaja enam muretseda, see juba õhtal :)
530d/E39/142kW/2000a
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

naips kirjutas:Mis õli kasutad.(ennem kui mootorit torkima hakkad proovi õli lisandit).
Esso poolsünt. ning selles probleem ongi, et õlivahetuse kriitiline aeg juba käes ja plaan oli midagi paremat seekord sissepanna, kuid vist peab ringimõtlema (st. Esso peale jääma). Mis õlilisand?
530d/E39/142kW/2000a
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

Aare kirjutas:Enamikel BMW mudelitel on müügil erineva paksusega kaanetihenid, selleks puhuks, et kui kaant tuleb lihvida, saaks taastada originaalsurveastme.

Kulunud mootoril on vana tõde, et kui surveastet kergitad, kasvab õlikulu omajagu, kuna surve hakkab karterisse läbi lööma.

Kui võtad tuulutuse voolikud lahti, siis on need tõenäoliselt õli täis.

Lihtsalt üks võimalik versioon - et kaanel oli enne paks tihend, nüüd pandi õhuke.

kas tuulutuse voolik on see ->

Pilt
Pilt

nende otsad olid veidi õlised küll, kas need ei tohiks siis olla üldse õlised?

Õlised kohad olid siin (mootoriesiots)

Pilt

ja siin peal (see vist kompressor)

Pilt

Nendes kohtades oli paks kiht kuivanud õli.
530d/E39/142kW/2000a
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Palju see õlikulu sul täpselt on l/km? Palju sa sõitnud oled alates õlivahetusest ja mis koha peal hommikul kontrollides tase on?

Jah, esimese ja teise foto peal on karterituulutuse voolik.
Sõidurõõm
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

Svenp kirjutas:Palju see õlikulu sul täpselt on l/km? Palju sa sõitnud oled alates õlivahetusest ja mis koha peal hommikul kontrollides tase on?
Täna hommikult oli õlitase täpselt min ja maks. vahel. Klapisääretihendite vahetusest on möödunud 800 km, peale klapisääretihendite vahetust sai õli maksimumini kallatud... nii et 800 kilomeetriga umbes poole vähemaks jäänud (selle mootori õlimaht oli vist 5.9L)
530d/E39/142kW/2000a
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Min ja Max kriipsude vahe on 1 liiter. St. kulunud on 0,5 liitrit õli.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

Silwer kirjutas:St. kulunud on 0,5 liitrit õli.
ja mis selle teadmisega peale hakata (et 800km -> 0.5L õli)?
530d/E39/142kW/2000a
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Vala see pool liitrit peale ja vaata mis järgmise 800km juhtub.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kolmanda pildi peal olev õlilaik tähendab seda, et klapikambrikaane tihend hakkab tasapisi saba andma. Neljanda kohta ei oska seisukohta võtta.

Samas kui klapisääretihendid just vahetatud, siis eks nad veidi taha sissesõita ka saada... kui peale 2000 km läbimist ka veel pool liitrit 1000km peale läheb, siis hakka muretsema.
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

Tänud vastajatele.
Küürisin need õlised kohad puhtakse, sõidan siis veel 1000 km ning vaatan mis juhtub.
530d/E39/142kW/2000a
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Osadel mootoritel pidavat vajuma maxi pealt min ja maxi vahele suht ruttu aga edasi enam ei kao.
Kui ta siina keskele pidama jääb siis mina küll ei viitsiks muretsema hakata...
Vasta