Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
naips kirjutas:häkki räägid lähemalt kuda see sul õnnestus,kuhu otsad panid?seal vist
6pinni.
Signaalijuhtmeid siiski üks ainult. Ülejäänud on toide, mass, kui traadiga lugeja siis põletamise ots ja osadel vist on ka õhu temperatuuri andur sisse ehitet.
Aga ühendus õnnestus pika pusimise peale teha Motronicu pistiku vahele.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
siis möötmiseks peaks 4 ja 2 pinge olema.nr4 on mass.ning signaali peaks mõõtma 4 ja 6 vahel mis peaks näitama 1,9v min.hõõgniidi põletamise ots peaks olema 1ja 4.Ning kontrollida tuleks seda nii,et auto peab olema töösoe ning lasta 30sek.2000 rpm peal, siis süüde välja ja oodata 4 sek ja peaks näitma 2-5v ühesekundi.
kellelgi äkki vaba aega ja tahab mulle õhulugeja toonoriks tulla UM-i kuni nad diagnoosivad, kas on selle viga! Mingi tasustamisviisi leiaks ka! Või hoopis äki kellelgi vedeleb kuskil ja on laenata või müüa!?
Auto E34 91a 520 (boschi oma)