Asi selline mitte ükski asi ei tööta korralikult
Spido ei näita midagi.
Tahhomeeter ka jõnksutab ja mängib hüpeldes ja näitab käojaani.
Mul näidikutes on veel selline digitaalne kellakeste koht kus on märgitud motor oel temp. siis veel motor oel druck-eeldan et surve ja diff oel temp- ehk siis diffri õli temp. See on koguaeg kustus, vahel põles mingi pulk aga enam pole midagi. Pole sellist asja ühelgi e28'l näind.
Ja veel inspection ja oilservice tuled põlevad, aga vilkudes ja väga väga tumedalt- peaaegu ei näegi et põleks.
Bensiini kulu näidika ka liigub edasi-tagasi nagu ise tahab.
Autost endast niipalju: see seisis mingi aasta-kaks kuna üks esitiib tiib oli kortsu sõidetud ja mootoriks oli väga ära hooratud 2,8 (karter katki- naise auto oli olnud). Aga kere oli väga sirge ja prillu. Endal oli olemas samal ajal üks ära hooratud ja kaheksas kerega 2,5 mootoriga isend mille mootor nurrus väga ilusti aga käimar oli kottis.
Mootorid on vahetatud- 2,5 mootor ja jäetud 2,8 käimar koos 2,8 pika ülekandega ja suure korpusega LSD- tagadiffriga ja juhtmestik koos ajuga ka vastav pandud (2,8 juhtmestik ja 2,5 aju) asi töötab ja sõidab. Kerest niipalju et mõlemad esitiivad ja põll on minupoolt vahetatud ja värvitud koos kapotiga.
Tean spidost niipalju, et kiiruse andur peaks tagadiffris olema ja see pidi oksudeerudes mitte kontakti andma. Seda pole jõudnud kontrollida aga siit siis küsimused:
Kus asuvad tagadifris temp. ja kiiruse andur?
Kuidas näidikute plokk maha käib?
Mis näidikute plokis ära peaks vahetama/puhastama/kontrollima?
Kust tuleb tahhokale signaal?
Jube halb on ilma spidota sõita igatahes ja igasugune infomeeriv abi oleks teretulnud.
Ette tänades.
Stagga
E28 näidikuplokk.
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1867
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
*see kiiruseandur asub diffri tagaosas, kohe näha, kui tagantpoolt diffrile peale vaadata
*näidikuteplokil on ülaservas 2 väikest kruvi, keerad need lahti ja siis paned väikse kruvika vms äära vahele ja käes ta ongi
*näidikuteplokil on ülaservas 2 väikest kruvi, keerad need lahti ja siis paned väikse kruvika vms äära vahele ja käes ta ongi
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Alusta NiCd akudest. Rohkem pole vaja lisadagi, see on nii klassikaline case, et piisab googeldamisest
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!