ETA terawaks!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

ETA terawaks!

Postitus Postitas Krix20 »

küsimus jargmine- kuidas teha eta mootorit veidike tootlikumaks(MOOTOR PRAEGU PLOKI VAHETUSEKS MAHA VÕETUD JA NIISAMA EI TAHAKS TAGASI KA PANNA) kombineerimiseks on 2,3i mootor+k.kast ,2.3i aju, 2.5i aju, 2.8i aju, eta 2.7mootor ja igast muud pudipadi. OTSINGUST ei leidnud midagi konkreetset
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

2,5i komplektne pea, aju, juhtmestik, õhukulumõõtja ja kolbid
ETA vänt ja kepsud

Kolb jääb plokis u. 2mm allapoole originaal kõrgeimast asendist. Vastavalt sellele mis surveastet soovid tuleb siis plokist 2-... mm maha võtta (arvestada tuleb ka sellega, et kas kasutad 9,7:1 või 8,8:1 kolbe).

Näiteks vana tüübi 9,7:1 kolbe kasutades ja plokist 2mm maha võttes on surveaste: 10,4:1
Uue tüübi 8,8 kolbe kasutades ja 2mm plokist maha võttes on surveaste: 9,44:1

*antud surveastmed on arvutuslikud ja reaalne elu võib tiba erineda...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

sellisel juhul tuleb juba differ ja väljalase ka vist ära vahetada???
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Väljalase ja differ - jah võiks küll aga alustuseks saab ka originaalidega sõidetud...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

uurisn asja ja teeks hoopis nii- ETA plokk ja kaan jäävad alles,kaanele lähevad- 2.3i klapivedrud ja nukkvõll,-2.3i pritse+aju ning sisse ja väljalase,-2.3i süütemäng ja juhtmestik. Plokile läheks ainult 2.3 hooratas ja kasutada tuleks ka 2.3 diffrit. Pidi täiesti teostatav-toimiv projekt olema :? arvamused-nõuanded teretulnud :)
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

teooria hakkab praktikasse jõudma-nädalavahethsel hakkan mootorit kokku lappama. tuli muudatusena see ,et läheb ka 2.3 pea. nüüd vajaks nõu-kas jätta süüde nukkvõlli otsa või panna alla nagu 2.3l ?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

2.3 pea on sama, mis 2.0 oma (väikeste klappide ja peakanalitega).

Tuleks panna ikka 325 pea, mis on võimsuse seisukohast parem.

2.0/2.3 pea ja 2,7 sisuga saab heal juhul 150 hj, kuid madalal pöördel rohkem jõudu :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Alles hiljuti ehitati üks 2,7 millel kasutati seda väikeste kanalitega pead. Kanaleid uuristati tiba suuremaks, kõik muu jäi originaaliks (ETA summuti jäi alla) ning tulemuseks saadigi 150hp ja 240nm.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Pigem panna stock 2.5 pea kui väike stock või väike järgiaidatud. Arvan, et pöördemoment madalal tuleb umbes samasse auku, aga lõpp suurem.

Eta ise on analoogilise kaanega, ainult seal on vähem laagripukkasid ja nukkvõll ka teine.

Ega see kanalite suurendamine seal juurde suurt ei anna, vahe tuleb rohkem sellest, et 2.0-l on radikaalsem nukk kui 2.7-sel. 2.0-l on 2.0 töömahu kohta liiga suured kanalid, seepärast on see mootor madalatel tuuridel laisavõitu.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

minu eta kaanel oli orig. 7pukki ja lai nukk Tegemist oli kindlalt ETA kaanega(kaande pressitud ETA2.7) 2.3 peal on(vähemalt sellel mis mul on) kindlalt suuremad kanalid kui 2.0 või ETA peal-klapid ETAga identsed
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

mind jäi vaevama ikkagi küsimus-kas jagaja jätta nukkvõlli otsa nagu ETAl või panna alla? Kokku lapin ma mootori kindlalt nende vahenditega mis juba olemas-kui on bullshit siis teen stockiks tagasi. ega mootori tootlikust eestis vist muul moel mõõta saa kui parema jalaga :) ja küttekulu ei tahaks ka sellist,et ainult ümber tankla sõita saab :lol:
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

:?:
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

paneks sidurikorvile paar vedrulehte ka juurde...????
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ega see halba ei tee.
Jagaja kohta - ei oska soovitada aga kui kasutad 2,3 aju siis vast oleks targem panna see jagaja nii nagu 2,3 on ettenähtud. Kindlasti on ka võimalus jagaja nuka otsa panemiseks aga sellest räägivad ehk targemad mehed... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Jagaja nuka otsa (mõtlen seda motronicu standardjagajat) on mõtet kehel juhul

1. sul on keegi, kes neid ajusid ringi teha mõistab (kahtlane)
2. sa kasutad aftermarketi crank-trigger digisüüdet, kus süütekõverat muudab süüteboks (vaevalt)

Tavalise jagaja jaoks on see alumine koht kõige parem variant, esiteks sobivaid standardtükke saad kommiraha eest ja teiseks ei sega seal jagaja tööd nukkvõlli vibratsioon.

Tavalise jagaja puhul on võimalus vedrude ja viili abil süütekõverat ise "kustomiseerida".
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

tänud... olen jälle natuke tagem.
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

niisiis hakkab see jama ükskord kokku saama :) homme peaks esimese proovilennu kaugusel asi olema... ainult selline küsimus veel-kas eta pihusteid poleks parem kasutada :?: tunduvad suurema nõelaga :?
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Said kone käima?
BMW 530d -01 142kw Pilt
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Krix20 kirjutas:ega mootori tootlikust eestis vist muul moel mõõta saa kui parema jalaga :) :lol:
Ma olen kuulnud et kuskil maardus kas fordi või mb töökojas või selle kõrval peaks olema mingi stend et auto võimsust kontrollida,huvi pärast võiksid ju pärast sealt läbi lasta,kui selle koha üles leiaks ja asi väga kulukas poleks.
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

käi on juba tükk aega pöördes :cool: andmeid tahaks isegi teada aga ple praeg tlna poole aega tulla (tööd on ülepea) vt lugejate autod ,seal tiba haigustest ka juttu :?http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=12681
Vasta